AndroidHealthClinic

Sterkste Man van Noord-Nederland

Erg mooi voor Jitse dat hij zich geplaatst heeft. Hij heeft het onderdeel gewichtheffen verkloot, 0 reps. Daar stond tegenover dat hij 3 events heeft gewonnen!

Gijs heeft een goede wedstrijd gedraaid, alleen het hooggooien lag hem niet. De rest mag hij zelf vertellen.

Leuke wedstrijd verder, alleen ****ing raar dat de timbers niet buiten werden gehouden (deelnemers moesten een vierkantje van 4x4 meter lopen als parcours).

Jan, johan en jitse gefeliciteerd! Gijs en arno borst vooruit!

moest het in4m vierkantjes zijn dan vind ik dat knap slecht eigk... voor iemand als bijv. gijs die supersnel loopt is dat een dik nadeel

Gefeliciteerd mannen!

5e geworden achter Jan, Johan, Jitse en Arno. De eerste niet Fries en das ook mooi!

Dat hooggooien ga ik oefenen en volgende keer is dat dak niet hoog genoeg!

Verslag in mijn log en flmpjes komen morgen van Leon.

Alex mijn dikke pecs staan altijd pront vooruit!

gefeliciteerd guys

5e geworden achter Jan, Johan, Jitse en Arno. De eerste niet Fries en das ook mooi!

Dat hooggooien ga ik oefenen en volgende keer is dat dak niet hoog genoeg!

Verslag in mijn log en flmpjes komen morgen van Leon.

Alex mijn dikke pecs staan altijd pront vooruit!

gijs ff nog 1 ding..je was echt stealth mode op die timbers..kolere wat een mooie controle zeg..moest ik nog ff in je reet steken deze

Moet je me zien als ik niet op een postzegel loop....

je mag ook wel gewoon dankjewel zeggen..:P

Dankjewel

Haha heerlijk dat testosteron he :p

• Topic Starter Topic Starter
Is er nog iets bijzonders voorgevallen tijdens de wedstrijd? Las op de hyves van de vader van Kelvin iets over mensen die niet tegen d'r verlies kunnen en dat hij pislink was?????

daar laat ik me nie over uit jan, maar enige wat ik wil zeggen ,is dat de vader van kelvin gelijk heeft in deze situatie...hij mag et je zelf toelichten als je hem ziet

Terug
Naar boven