Fitness Seller

Sterkste Man van Noord-Nederland

Wat een geklaag weer over tijden en reisuren.
Doe dan niet mee of kom niet kijken. Je weet dat er elk jaar een wedstrijd in Friesland is.
En om dan weer te gaan klagen over de aanvangstijd of de lange heen- en terugreis.
tijdens internationale wedstrijden zijn er soms mannen die er meer als 24uur reizen op hebben zitten, een korte nacht door het tijdsverschil hebben en er dan ook gewoon staan. Nu hebben we het nog maar over een wedstrijd in een klein land.
Als je de volgende dag weer moet werken ben je dom geweest om die dag niet vrij te nemen lijkt me. natuurlijk zijn er enkele uitzonderingen maar voor de meesten geldt dat ze snipperdagen hebben..

Laatst bewerkt:
jarno, met alle respect, maar de mannen op een internationale wedstrijd zijn vaak (semi)profs, de deelnemers op een kwalificatie wedstrijd in nederland zijn dat niet...

Daar zitten vaak ook mannen bij de ook nog een normale baan hebben.
En soms 14.000km reizen. 2 dagen op lokatie zijn en op de derde dag alweer terug vliegen om de dag erop gewoon weer op het werk te zijn.
Als het teveel moeite is om dit er voor over te hebben. Moet je alleen lokale wedstrijden gaan doen. Dan kan je uitslapen en ben je op tijd thuis..

O.a. Fouad Hsaini en Alex Moonen zitten 5 tot 6 uur in de auto voor alleen een training.
Het vergt alleen wat meer planning..

planning kun je met trainen, maar niet met een wedstrijd... over die reisuren heb je overigens gelijk maar snap niet waarom een wedstrijd waarvan je weet dat veel mensen van ver komen gewoon om 12:00 kan beginnen oid

Is geen geklaag. Gewoon recht voor zijn raap. En wees niet bang Wout weet dat ik groot respect heb voor hem en wellicht zal ik hem (als hij er tijd voor heeft) er ook op zondag nog eens op aanspreken. Er is ook zoiets als logica. Je kunt er je kop voor omdraaien en zeggen "ach ze moeten het er maar voor over hebben" (en volgens mij sta ik op die deelnemerslijst toch? Dus blijkbaar doe ik dat) of je kunt ook logisch redeneren en denken 20+ man en drie uur starten dat gaat tot in de late uurtjes door. Wat is de reden om niet om 13u te starten?

Logica en bereidheid tot iets zijn totaal andere zaken. Ik rijd heel NL door voor trainingen. Ik investeer bijzonder veel in mijn trainingslocatie maar ik vind nog steeds niet altijd alles even logisch en dan zeg ik daar wat van.

Is het niet voor mij dan is het al vervelend voor supporters en aanhang. Mijn familie wil best komen maar ziet dit tijdstip nou niet zo zitten ook.

Laten we zeggen dat het hele evenement een sterk lokaal karakter heeft... Gelukkig zijn er genoeg sterke Friezen.

heb even gebeld, blijkt dat de 2de zondagsdienst van de kerk om 14.00 afgelopen is... vandaar.

heb even gebeld, blijkt dat de 2de zondagsdienst van de kerk om 14.00 afgelopen is... vandaar.

Dat maakt veel duidelijk.

Oh en Gijs. Ik snap je kritiek zeker wel. Had het zelf ook liever om 13.00uur zien beginnen. Maar zoals nu blijkt had Wout een geldige reden..

Amen.

K moet me wel plaatsen trouwens anders wordt t geen feestvieren op koninginnedag :(:D

Denk neit met een start tijd van 3 uur en bijna 20 deelnemers dat het al afgelopen is

jan ,johan ,jitse top 3

eronder arno,gijs...

was top..spannend..sommige dingen waren wat jammer..alom sterke prestaties gezien..iedereen heeft zich ontwikkeld.

gefeliciteerd 3 J's!

dus jitse en johan gekwali?

Gefeliciteerd mannen! Gijs jammer man, 1 mei gewoon weer voluit!!

ik bedoel jan en johan

Terug
Naar boven