Fitness Seller

Sterkste Limburger 2013

Bezoekers in dit topic

Hij neemt zijn zachte G mee :p
 
hoeft niet, zijn bijna net zo veel mensen die zonder zachte G spreken dan met dit jaar... begrijp dat door omstandigheden enz. alex de wedstrijd mooi en aantrekkelijk wil krijgen, maar laten we nu wel eerlijk zijn en dit gewoon de sterkste man van limburg noemen... dit heeft amper nog wat mee te maken wie de "sterkste limburger" is... en ja dat zijn wij (als limburgse strongmen) zelf schuld...
 
Het was een woordgrap; mijn naam begint met een G :rolleyes:

Verder is die discussie op facebook al tot in den treure gevoerd nav diverse media die Sanne's winst in Limboland ontkennen.
Chauvinistisch gejammer is het en dat hoort per definitie niet thuis op een sport-evenement.


Ich bin ein Limburger
 
hoeft niet, zijn bijna net zo veel mensen die zonder zachte G spreken dan met dit jaar... begrijp dat door omstandigheden enz. alex de wedstrijd mooi en aantrekkelijk wil krijgen, maar laten we nu wel eerlijk zijn en dit gewoon de sterkste man van limburg noemen... dit heeft amper nog wat mee te maken wie de "sterkste limburger" is... en ja dat zijn wij (als limburgse strongmen) zelf schuld...

Jij moet ook altijd overal om zeiken hè, wordt je niet eens moe van jezelf?
 
hoeft niet, zijn bijna net zo veel mensen die zonder zachte G spreken dan met dit jaar... begrijp dat door omstandigheden enz. alex de wedstrijd mooi en aantrekkelijk wil krijgen, maar laten we nu wel eerlijk zijn en dit gewoon de sterkste man van limburg noemen... dit heeft amper nog wat mee te maken wie de "sterkste limburger" is... en ja dat zijn wij (als limburgse strongmen) zelf schuld...

Domi;) Wat maakt het uit? Geef me 1 plausibele reden?
 
Begrijp Domi wel !! Het was voorheen altijd vol met " NL Limburgers " en door blessures , tijd van sommige en andere belangrijke dingen zijn er verschillende verhinderd !! Maar fock it knallen !! Zaterdag
 
hoeft niet, zijn bijna net zo veel mensen die zonder zachte G spreken dan met dit jaar... begrijp dat door omstandigheden enz. alex de wedstrijd mooi en aantrekkelijk wil krijgen, maar laten we nu wel eerlijk zijn en dit gewoon de sterkste man van limburg noemen... dit heeft amper nog wat mee te maken wie de "sterkste limburger" is... en ja dat zijn wij (als limburgse strongmen) zelf schuld...

Als je begrijpt dat Alex het zo oplost en je zelf al aangeeft dat de Limburgers dit zelf schuld zijn, waarom miep je dan??

Kortom, nergens voor nodig. Allang mooi dat anderen bereid zijn mee te doen en het niveau van de wedstrijd hoog te houden!

just my 2 cents.
 
Inderdaad. Laat het gaan, Domie. De huidige Belgische situatie (met zowel bij de mannen als vrouwen een winnaar die niet 'De Sterkste van Limburg' zou zijn) is echt niet te benijden. Al dat gezever voor niets. Laten we er gewoon een mooie wedstrijd van maken.
 
Begrijp Domi wel !! Het was voorheen altijd vol met " NL Limburgers " en door blessures , tijd van sommige en andere belangrijke dingen zijn er verschillende verhinderd !! Maar fock it knallen !! Zaterdag

Moet ik hier nu over beginnen zagen of niet ?!

:D
 
Haha wist dat die er aan kwam !! Voor mij ben je meer een NL limbo !! Je hoort er toch min of meer bij !! EN ZAAAG EEN HEEEL BOS OM SANCA !!!!!:D
 
Sanca is geen Nederlander ???
 
Ik ben een mix van vanalles wat :D
 
haha wat een beeste plaat !!!
 
Jongens, heel veel succes morgen! Maak er een mooie dag van!

Vind het jammer dat ik er niet bij ben. De kriebels zijn er nog steeds. Wellicht in de toekomst weer..

Succes!
 
Beste heren, ik heb net de vrachtwagen volgestouwd met alle gewichtjes etc.. voor de Sterke Limbo van morgen. De chauffeur vond het wagen te zwaar geladen en kreeg me er niet onderuit geluld. Hij wilde minder gewicht hebben. Dit heeft tot de volgende veranderingen geleid:

-Overhead medley: geen zware dumbel (- 100kg)
-SMTL Medley: Geen Wheelbarrow, maar gewoon de farmerswalk zoals die altijd was (-250kg)
-Stones: geen 200 stone (-200kg)

Mijn excuses hiervoor maar kon niet anders!
 
Ik verheugde me zo op die 200 stone :(
 
De 95kg DB of 180kg stone zou ik sowieso niet aanraken, en met farmer's walk kan ik any day of the week leven. :)
Tot morgen allemaal.
 
Back
Naar boven