AndroidHealthClinic

Sterkste Limburger 2013

Bezoekers in dit topic

1. Enzo
2. Teun
3. Vlad
4. Raf
5. Fausto
6. Max
7. Frank
8. Youri
9. Aron
10. Bart
 
Laatst bewerkt:
Zojuist Frank gesproken - als ik het goed heb was dit de uitslag:

(onder voorbehoud)
1. Enzo
2. Teun
3. Vlad
4. Raf
5. Max
6. Fausto
7. Frank
8. ?
9. ?
10. ?

Fausto was 5 en Max 6.
 
volgens mij bart 10, aron 9 en youri 8..weet het zelf ook niet meer zo goed. was wel weer een leuke middag geweest. frank een pr op de deadlift
 
Yep 300 kg deadlift...wel van een verhoging
 
zeer goed gedaan frank en dat voor maar een mannetje van 90 kilo ;).
sta iedere keer weer versteld er van hoe jullie voor uit gaan met jullie pr's
 
Mooie wedstrijd gedraaid gezien me voorbereiding (niks :)) gewoon genoten van me deelname en voor mezelf zo goed mogelijk gepresteerd. Ik mocht als enerlaatste starten met de truckpull wat opzich voordelig is.

Truckpull:
Niet goed gepresteerd, enerlaatste geworden wat resulteerde in dat ik als 2e aan de overhead moest beginnen.

Overhead medley:
Ik verheugde me erg op dit onderdeel, normaliter zou ik deze uit moeten kunnen doen maar ik was echt totaal niet hersteld van de truckpull omdat ik snel achter elkaar moest. De boom van 100kg was easy maar hier shakete ik al. De monsterdumbell van 70kg was ook 2 jaar geleden dus weer even wennen. Voor ik hem had duurde wat lang maar ook deze gehaald. Even de tijd genomen om de axel van 125 kg te halen en ook deze gehaald. Helaas te weinig tijd om nog aan de boom te beginnen.

SMTL medley:
Tegen dit onderdeel zag ik het meeste op, verastte mezelf dan ook met een goede prestatie door de timbers van 125kg per stuk uit te lopen, de yoke van 320 uit te lopen en daarna nog zonder al te veel problemen de wheelflip te halen.. net een paar seconden onder Frank geëindigd die eveneens als een malle ging. Vanaf hier zat ik weer lekker in de wedstrijd en ''snoepte'' ik steeds wat puntjes erbij

Deadlift:
Merkte dat ik hier een stuk sterker op was geworden dan voorheen. 1e beurt 260 getrokken en de 2e beurt een mooie 280 wat een PR was. 290 bleek iets te veel voor vandaag

Laadrace:
Me rug was finaal verzuurd en dat beloofde niet veel goeds voor dit onderdeel. 2 biervaten van 100kg lukte zonder al te veel problemen. De postzakken van 100kg en 130kg waren een ander verhaal. De 100kg zak uiteindelijk erop gekregen maar de 130 niet gekregen, geen schande want geloof dat maar 2 jongens deze erop kregen.

Stones of Strength:
nummer 5 tot en met 8 lagen met 2 punten verschil erg dicht bij elkaar... Besloten om alles of niets te geven en geprobeerd de 165 stone te laden. Helaas niet kunnen lappen, hierna nog snel 3x de 140 kunnen laden wat toch voldoende punten opleverde om op een mooie 6e plaats te eindigen.

Conclusie:
Vooral erg genoten vandaag en het gaf ook een kick om na 2 jaar weer in het deelnemersveld te staan en vooral te zien dat ik ondanks 2 jaar niks gedaan te hebben en geen voorbereiding nog enigsinds mee kon met het hoge niveau vandaag. Petje af naar de organisatie en de super sfeer die er hing vandaag. Volgend jaar wil ik absoluut deze wedstrijd weer eens meedoen maar dan ga ik wel onderdelen trainen om het sommgie jongens moeilijke te maken. Voor nu: i'm satisfied, cheers :thumbs:
 
de belgen hebben zich nog goed kunnen verweren !

aight, nice raf and youri!!!!
 
Zo wat een dag !! Dit was hem dan hier moest het gebeuren !! De sterkste Limburger 2013 !! Naar een enerlaatste plaats
Vorig jaar wou ik nu laten zien dat ik beter ben geworden !!

Truck pull 8 ton !!
Easy uit trekken en toen lopen alleen maar lopen licht berg op !! Maar verstand op nul en blijven rammen boem !! 5 de tijd hier op !

Overheadmedly

100 kg boom die ging easy
70 kg dumble die kreeg vliegles
120 kg axle die ging lekker
Voelde me sterk en dacht ach we pakken die 130 boom !!! Rrr net iets te zwaar kreeg hem niet gecleand jammer

Smtl medly !!

Ik moest en zal hem uitlopen !! En dat deed ik 125 timbers 20 meter toen 320 kg yoke 20 m en toen 360 Band 3 flips !! Ik was even van de kaart helemaal k.o

Deadlift !

Was nog niet bijgekomen van de medly en starte met 240 kg die ging zonder hitch .. Echter
Voelde ik me erg dissy en futloos.. De 250 faalde ik.. Punten verlies !! Rug moet
Sterker

Laadrace..

Was weer aardig
Op kracht !! 2 x futs van 100 kg 20 meter verplaatsen op een verhoging !! En toen een post zak van 100 kg die ging er ook op !! De 130 post zak was te zwaar !!

Stones

Rug was helemaal op !!

1 x 140 kg 4 fails !!

Wat een strijd !! Hulde aan de organisatie en aan me broer die hem dit jaar gewoon wint !!!

Ik werd respektievelijk 5de in dit deelnemers veld en als je vlad en raf niet als limburger teld ben ik 3 de van limburg !!! Maar ik zie me zelf gewoon als 5 de !! Volgend jaar zal ik er nog sterker staan !!
 
Mijn verslagje:

truckpull: belabberd..miste duidelijk quad power

OH medley: log easy, dumbbell.. godver kreeg het elke keer niet op een lekkere positie en kon niet afzetten. Balen, meer op techniek trainen voor de db press en nog sterker worden in de schouders.

smtl medley:
hard, zelfs de 320 yoke voelde licht. Tyre was wel weer superzwaar, maar toch een nette tijd. (3e of 4e)

Deadlift:
240 opgewarmd: easy.
260 instap: even licht
280: voelde nog steeds vrij licht..geen hitch
300: met thigh ride, maar nog niet all out. Dik PR.

Stang was wel een stuk hoger dan reguliere deadlift, maar nog steeds een aardig stuk onder de knie (ja ook mijn knie). Had nog nooit meer dan 285 kg vanaf onder de knie getrokken. Gedeeld 3e plaats met Raf :)

Laadrace:
stomme fout gemaakt door de 100 kg zak niet te schouderen, dat deed ik vorig jaar wel maar nu gewoon 'vergeten'. Kon de zak er daarna niet meer op het platform leggen. Dom.

Stones:
alles was leeg, toch nog 2 reps met 145 kg kunnen pakken en de 3e op een haar na gemist. Wel aardig met een 3x150 kg als PR... maar moet sterker.

Samengevat:
Dumbbell meer trainen en nu de quads / heupen weer hard aanpakken. De onderrug blessure heeft m'n progressie de afgelopen 1,5 jaar daar behoorlijk op tegengehouden (squats) en zie ik nu met stones en truckpull parten spelen. Deadlift gaat mooi vooruit, mede doordat ik de hamstrings op advies van Gijs en Vlad ben gaan trainen... damn wat een verschil ineens!

Maar volgend jaar weer hoop ik! Bedankt Alex voor de top organisatie en bedankt Jarno voor het speakeren!

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:51 ----------

zeer goed gedaan frank en dat voor maar een mannetje van 90 kilo ;).
sta iedere keer weer versteld er van hoe jullie voor uit gaan met jullie pr's

Bedankt, hard work pays off!
 
Vandaag een mooie wedstrijd gezien van iedereen, goed gestreden allen !! Die 300 DL van Frank, de stones van Vlad en SMTL medley van Enzo waren toch wel de hoogtepunten van de dag imo

Ook top natuurlijk om Max nog eens in actie te zien, lekker sterk nog die jongen ;)

de belgen hebben zich nog goed kunnen verweren !

aight, nice raf and youri!!!!

Youri heeft de DL en stones (verstandig) niet mee gedaan ;)
 
ben het met helemaal met sanca eens. top om max ook weer eens bezig te zien.
@ frenkie..graag gedaan
 
Bedankt Doetze. Altijd mooie foto's.
 
Thanks voor foto's Doetze :thumbs:
 
Hier nog wat foto's: [Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor de mooie foto's Doetze :thumb:

Iedereen gefeliciteerd met zijn prestatie en Frank met je 90kg bw een mooie Deadlift.

Cheers,

Porter.
 
Back
Naar boven