AndroidHealthClinic

Sterkste Man 6 April

zullen dr wel niet zo veel zijn jules;)

Als je gewoon zorgt dat je een uur voor de wedstrijd aanwezig bent ben je ruim op tijd. Het is de bedoeling dat de wedstrijd start om 11uur aangezien de tijdslimiet. De mensen die claimen -105 te zijn worden voor aanvang van de wedstrijd gewogen. De rest niet. grtz

Ik weeg nu 104kg, ik zal nog moet opletten met carb loading de laatste dagen :D

Jules, een vraagje over de dumbbell press. Is het iedere keer opnieuw clean en press? Dus telkens de dumbbell weer naar de grond?
En gaat de wheelflip nog met die twee verschillende banden waar je het over had?

Als je gewoon zorgt dat je een uur voor de wedstrijd aanwezig bent ben je ruim op tijd. Het is de bedoeling dat de wedstrijd start om 11uur aangezien de tijdslimiet. De mensen die claimen -105 te zijn worden voor aanvang van de wedstrijd gewogen. De rest niet. grtz

oef dan hoef ik me niet te schamen ! :D

Jules, een vraagje over de dumbbell press. Is het iedere keer opnieuw clean en press? Dus telkens de dumbbell weer naar de grond?
En gaat de wheelflip nog met die twee verschillende banden waar je het over had?

Laatste wat ik van Jules gehoord heb van Jules was 1 clean en dan press.

De dumbbell is idd 1x clean (met 2handen) en daarna pressen. Mag van hand wisselen en opnieuw cleanen etc. Mag NIET ondersteunen met andere hand op het moment dat je gaat pressen. Gewoon zoveel mogelijk press reps maken als mogelijk in 1 minuut. Wel duidelijke lockout en stilstand at the top.

3 deelnemers die ook meedoen maar niet op de lijst staan, zet ze er ff bij Jan op de site.

23 Marco Nafzger (Brunssum)
24 Tolga Akturkoglu (Vlaardingen)
25 Richard Dirven (Vlaardingen)

ik ga normaal ook voor -105 terwijl ik wel ingeschreven sta aan 110kg ofzo Jules, ben wat afgevallen de laatste weken :)

Ja, cutten moet je......dikke powerlifter!

:D
:rolleyes:

ik ben geen powerlifter :mad:

dat eerste ontken ik niet :D

• Topic Starter Topic Starter
Brunssum, open sterkste man van Limburg 2008.

e deelnemerslijst:

1. Alexander Moonen (Schinveld)
2. Sebastiaan Moonen (Schinveld)
3. Tom Lahaye (Shinnen)
4. Maurice Hellenbrand (Brunssum)
5. Raymon Merckx (Nuth)
6. Kenneth Schins (Maastricht)
7. Ruben Scheepers (Linne)
8. Jules Bremers (Brunssum)
9. Niels Lubach (Klazinaveen)
10. Mark van Dijk (Zwolle)
11. Jan Pieter Neuteboom (Voorschoten)
12. Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
13. Jan Haaring ('s-Gravenzande)
14. Katrinus Posthumus (Oosterwolde)
15. Nelis Zijnstra (Oosterwolde)
16. Steven Mestdagh (.......... - België)
17. Tom Mestdagh (Gullegem - België)
18. Dries Willaert (Diksmuide - België)
19. Simon de Vogelaere (..........)
20. Joeri Polfliet (Steenhuffel - België)
21. Steve Ringoot (Wemmel - België)
22. Jimmy Laureys (St. Pauwels - België)

thnx voor lijst snoob.. word echt geweldig dagje wat hopelyk zeer motiverend word voor me.. kga alles filmen zodat ik het vaak na kan kyken. heb me er al een videocamera voor gekocht.. ik post alle filmpjes in dit topic voor de andere nieuwsgierige kykers

Ja ik maak die dag wat foto's.. Maar waarschijnlijk komt een deel daarvan ook op rdp en tf. Hi-res zijn per mail dan aan te vragen :)

@maxiaton: erg cool!

Iedereeen klaar voor volgende week? Ik ga zondag nog wat events gaan trainen, dan volgende week maandag en dinsdag nog wat lichte gym trainingen en dan is het rusten voor de grote meet ;)

ik ben er klaar voor!!!!
ben men moves al aan het instuderen, die stomme pompons nog eens zoeken :D

Ik kom ook eens kijken. Nog nooit naar een sterkste man geweest.

Heren succes alvast

Iedereeen klaar voor volgende week? Ik ga zondag nog wat events gaan trainen, dan volgende week maandag en dinsdag nog wat lichte gym trainingen en dan is het rusten voor de grote meet ;)

Ja zulle ! Zondag wordt weer nen serieuze stamp in men kloten als een van de zwakste daar haha

Terug
Naar boven