MuscleMeat

Sterkste Man 6 April

tnxz bro;)

• Topic Starter Topic Starter
@rawplayer
ja kevin ik weet ook niet wie jy bent haha, ben je vanavond daar ??

@domie
Ja ik spreek je wel even daar.. ik zit in de crew daar dus je zult me wel zien denk ik.. kheb zwart shirt van haefland sport aan daar

@rawplayer
ja kevin ik weet ook niet wie jy bent haha, ben je vanavond daar ??

@domie
Ja ik spreek je wel even daar.. ik zit in de crew daar dus je zult me wel zien denk ik.. kheb zwart shirt van haefland sport aan daar

Wilde eigenlijk wel gaan, maar ik lig nog krom van de spierpijn in mijn onderrug :roflol: Morgen ga ik wel :)

morgen ben ik er niet moet ik werken 8-| vrijdag ben ik weer daar :P en niet klagen over spierpijn haha moetje doorheen trainen beest :P

morgen ben ik er niet moet ik werken 8-| vrijdag ben ik weer daar :P en niet klagen over spierpijn haha moetje doorheen trainen beest :P

Ik kan nu niet goed lopen en auto rijden, laat staan bukken en iets oprapen :p En ik moet studeren voor tentamens... Het is toch ff anders als je langer dan 6 maanden geen training meer hebt gedaan of je doet iedere week trainen he :) Moet eerst weer ff wennen.

haha ja was ook maar grapje.. ga je vrijdag wel of ook nie ?

bij deze wil ik aan iedereen die 6 april gaat deelnemen mijn succes wensen!

dus.....SUCCES beesten en maak er wat moois van!!!!!!!!!!!

:thumbs:

Mn vervoer is weggevallen.. dus nu heb ik een probleem :(

Jesaja.. jammer man:O
ik heb nu ook waarschijnlijk geen evrvoer... dus we willen een auto huren.. probleem opgelost;)

Haha, 3u reizen en 40 euro ofzo.. Ik dacht het niet.

Nou, ik wil het graag zien.. maar niet zo graag.

Maar Jesaja schat we gingen nadien toch nog ff afspreken? :(

voor een ieder die meedoet,succes!!!!!!!!

wil iedereen die van dbb is ff zn nick grommen dan weet ik ook wie wie is (zo zou ik locust bv. niet herkennen maar hij heet steven mestdagh ofsow toch?)... kheb buiten jp en foaud ook zin om jules, ruben, niels, snoob, locust en urbanus in actie te zien... doet dries ook mee eigk?

wil iedereen die van dbb is ff zn nick grommen dan weet ik ook wie wie is (zo zou ik locust bv. niet herkennen maar hij heet steven mestdagh ofsow toch?)... kheb buiten jp en foaud ook zin om jules, ruben, niels, snoob, locust en urbanus in actie te zien... doet dries ook mee eigk?

zijn genoeg foto's op internet van iedereen :p
en ja dries doet ook mee.

Terug
Naar boven