MuscleMeat

Sterkste Man 6 April

matthieu idd maar ik heb simon dan ook al 100x gezegd hoe goed hij heft heeft gedaan, genoeg veren in zn kont nu ja!:P

:( K*tschouder wat baal ik dat ik hier niet bij kon zijn.
Hopen dat ik voor Noord NL weer hersteld ben.

@ Belgen Snoon en Monsterkracht super gedaan man!!!

-105
1. fouad
2. dries
3 weet ik zou gauw ff niet meer;)

nummer 3 was een of andere Ruben ... dunno :D

De Vlamingen hebben blijkbaar hun mannetje gestaan :thumbs:

Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

awel de trots van limburg komt net terug van een blessure he;)

De Trots van Belgie , kwam ook net terug van een Blessure ;)

Ik kwam niet om te winnen maar om te proberen wat ik nog kon na mijn 2 kwaaltjes.
Ik heb gewoon mijn best gedaan.

Niet alles gegeven want da dierf ik nog niet ( mijn mede belgen zijn daar getuigen van )
Maar ben terug goed op weg.

Alleen klote van die log lift grrr

Vondt het een slecht systeem.
1ste veel te lang wachten en lui worden en dan direct na elkaar met amper 2min rust tussen.
Dat was spijtig.

En ook een proficiat van mij voor alle deelnemers maar een speciaale voor mijn land genoten om dat ik zo geschrokken was van hun kunnen .
Ga zo door broeders en jullie komen er wel, er is toekomst in Belgie :)

Ik hoop op de sterkste man van vlaanderen jullie allemaal terug te zien en dat jullie weer wat groter en sterker zijn geworden.

Ik zelf zal dat zeker zijn en zal eens een glimp geven van mijn ware aard de 26ste juli.

tot dan ...

Met toekomst in Belgie bedoel je dan alleen Vlaanderen?:) Of ook die andere helft wat ze bij Frankrijk mogen doen?:p

Jimmy nogmaals gefelciteerd echt een grote verschijning ben je en je hebt verdiend gewonnen!;)

jimmy proficiat nog, je bent een monster:thumbup:

Thnx heren .

Vlaanderen heeft de meeste atleten dat is waar , maar ik heb hier en daar wat geruchten gehoord dat er een paar Walen zijn die zich aan het voorbereiden zijn op Belgie.

Ben benieuwt en misschien zien jullie ze ook nog wel verschijnen in nederland .

Had een heel stuk getypt over de wedstrijd maar dat ging verloren..dus ff kort.

Jules en de organisatie top! Door mannen zoals Jules zijn dagen zoals deze mogelijk!! Zonder de inzet van hem en de mannen en vrouwen om hem heen is er geen wedstrijd. Nogmaals Jules geweldig man!

Jimmy gewoon de aller sterkste zondag. Erg goed, vooral na zijn zware blessure.

Mijn wedstrijd, slecht begin op de farmers, goede herstel op de boom (PR) en daarna gevochten voor een 3e plek.

Al met al een mooie dag en een mooie wedstrijd!!

ps:Als ik iets of wat of iemand vergeten ben sorry misschien dat ik later nog wat meer over de wedstrijd typ.

Je hebt dapper en sterk gestreden JP! Respect dat je je na de farmers weer hebt kunnen oppakken!!

Had een heel stuk getypt over de wedstrijd maar dat ging verloren..dus ff kort.

Jules en de organisatie top! Door mannen zoals Jules zijn dagen zoals deze mogelijk!! Zonder de inzet van hem en de mannen en vrouwen om hem heen is er geen wedstrijd. Nogmaals Jules geweldig man!

Jimmy gewoon de aller sterkste zondag. Erg goed, vooral na zijn zware blessure.

Mijn wedstrijd, slecht begin op de farmers, goede herstel op de boom (PR) en daarna gevochten voor een 3e plek.

Al met al een mooie dag en een mooie wedstrijd!!

ps:Als ik iets of wat of iemand vergeten ben sorry misschien dat ik later nog wat meer over de wedstrijd typ.

Knappe prestatie en vette loglift congratz!!

Hallo strongman fanaten!!
De wedstrijd wordt op dit moment uitgezonden op TV Limburg en wordt de gehele 24-uur herhaald.
Het stukje waar de wedstrijd op is heet:In Limburg.
hieronder is het adres als iemand de uitzending op dvd wil hebben en via dit adress kunnen jullie deze dan verkrijgen.
Ook kunnen jullie via deze site het stukje zien!!
het is ff wachten maar het is absolutly een aanrader echt gaaf dusss..
Dus ook te zien en te bestellen voor alle mensen die niet in Limburg wonen en kunnen ontvangen.
ik zou zeggen ga met z'n allen massaal naar deze site en bombardeer de site met bestellingen van de uitzending van de sterkste man van Limburg 2008.
Dit zijn de gegevens:UITZENDING GEMIST?

TV Limburg biedt u de mogelijkheid om uitzendingen of programma's die u gemist heeft na te bestellen op DVD.

Zo is er de mogelijkheid om een nieuwsuitzending van een bepaalde datum na te bestellen, maar ook een aflevering van bijv. 'Limburg in Beeld' waar wellicht een bekende van u in voorkwam na te bestellen.
Nieuws uitzendingen kunnen tot 7 dagen na de uitzending worden besteld.
Kijk ook in ons Nieuwsarchief.
Vaste programma's kunnen tot 3 maanden na de uitzending worden besteld.
Bestel

VACATURES

TV Limburg heeft momenteel een aantal interessante vacatures. Klik hier

CONTACT

Milaanstraat 90
6135 LH Sittard
Routebeschrijving

Algemeen:
Tel. 046 - 457 45 45
Fax 046 -457 45 47

info@tvl.nl

Media adviseurs

Redactie:
Tel. 046 - 457 45 25
Fax 046 - 457 45 47

Nieuwstips?

Routebeschrijving

Groetjes Limbostrongman Roy.

Yess gelukt klik op Live streaming video!!
groetjes Roy

Misschien staan ze over een paar dagen op de site, je kan wel filmpjes van afgelopen vrijdag terug zien.

Terug
Naar boven