MuscleMeat

Sterkste Man 6 April

:thumb: Ben benieuwd naar de foto's.

same :D

leuk om te zien :D

ik sta nog op de foto met jimmy, ben benieuwd :roflol:

locust+lanfeust: super gedaan kerols :thumb: kheb jullie, snoob, monsterstrength en jimmy zo goed mogelijk aangemoedigt. Al verbleekte het bij bikerbabes schreeuwwerk :roflol:

daar kan je moeilijk bovenuit komen !!!!! kheb het geprobeerd maar het lukte niet goed :p

haha heb genoeg zelfvertrouwen nog over na et maken van die foto :p

je hebt em nog niet gezien hé :D
Het was ook heel indrukwekkend om Fouad, Jimmy, JP, Raymond etc aan het werk te zien, mastondonten hé :D Fouad iets kleinere mastodont maar even sterk :o. JP ook mooi teruggekomen na een wat mindere start, krampen enzo zijn best k*t.

denk het niet man wat een kolos die jimmy

waren zon beetje reacties op andere dingen jonkootje...

ironsport nu je toch in dit topic bent proficiat al had er meer in gezeten denk ik als je de farmers niet (met alle respect) verkeerd had aangepakt... je log was monserlijk

zelfde geld voor driesmonster, proficiat man! (uiteraard herkende je me nie ik stond naast sepiroth)

Was tof wat mensen van het forum te ontmoeten, leuk om wat gezichten te kennen achter de namen :)

'k heb dus een 5de plek overall na de 4 untouchables Jimmy, Jan-Pieter, Fouad en Raymond, en 2de plek in de -105kg klasse net na Fouad, dus ik kan echt niet klagen, beter kon ik niet geïndigd zijn.

Ben ook benieuwd naar de foto's trouwens ;)

Was tof wat mensen van het forum te ontmoeten, leuk om wat gezichten te kennen achter de namen :)

'k heb dus een 5de plek overall na de 4 untouchables Jimmy, Jan-Pieter, Fouad en Raymond, en 2de plek in de -105kg klasse net na Fouad, dus ik kan echt niet klagen, beter kon ik niet geïndigd zijn.

Ben ook benieuwd naar de foto's trouwens ;)

die wenkbrouwpiercing was wel beetje :sd: he :o

:D goed gedaan hoor! sterke prestatie

haha de piercing , ze blinkte mooi als het licht er op scheen :p

Beetje jammer om dat nu op het forum te zeggen jonko :D

Raymon Merckx is de koning.

Ik vond trouwens dat Simon het ook erg goed heeft gedaan voor z'n 1e wedstrijd. Op de Medley ging hij als een speer. Alleen op de mijnwagonsas heeft hij wat tijd verspilt, maar dat lag niet aan zijn kracht.

Terug
Naar boven