nou stond ik vandaag in mijn allernieuwste kloffie te kijken en wordt er ineens een tommyboy van dbb opgeroepen.....shit...what te F

?! mocht ik dus ook mee doen.
erg leuke middag gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hier de uitslagen van de uiteindelijke deelnemers op volgorde:
boom medley carDL truck stones totaal
1.Rik Nadal 115kg 6 8 7 7 8 36
2.Jan Willem Jacobson 145kg 7,5 7 5 6 5 30,5
3.Pascal Padovanie 130kg 4,5 6 3,5 8 7 29
4.Sebastiaan Joye 85kg 4,5 4 3,5 5 3 21
5.Bob van Dijk 114kg 2 5 6 1,5 6 20,5
6.Gradus Ruisbroek 142kg 7,5 1 8 1,5 1 19
7.Remco de Waard 106kg 2 3 2 3,5 4 14,5
8.Tom Schijven 86kg 2 2 1 3,5 2 10,5
mijn ervaring met de onderdelen (nooit gedaan):
boom: redelijk tevreden . de laatste (fail) leek ineens de helft zwaarder dus zat er blijkbaar niet meer in. weet niet of het 80 of 90 was die lukt maar met de barbell op de gym haal ik 80 niet geloof ik. boom tilt wel fijn. aleen dus 0,0 ervaring
medley: tasjes van 100kg. met mijn tere niet al te grote babyhandjes en geen supergrip liet ik vaak los (1x op rechtervoet) en verloor veel tijd . had ik godv.. niet even harder door kunnen bijten?! de vaten ging prima maar niet 100% handig. de band erg leuk..wel een uitputting zeg maar heel leuk
cardeadlift: mijn deadlift leek waarschijnlijk nergens naar. 200kg was startgewicht van de ford fiesta. die lukte. iedereen ging toen voor 220 of meer. had eerst 210 doorgegeven en heb gelijk daarna veranderd omdat ik bang was daarna gelijk te moeten beginnen al dus ook 220 maar lukte niet. beter dus 210 gedaan. 200 is ook mijn absolute max in de gym (van de grond af). deadlift stiekum ook maar eens in de paar weken ipv de verplichte 1x per week

zal dit verbeteren. helaas trainen veel "gevordere" BB-ers dit niet.
trucktrekken: indrukwekkend als je dat nooit gedaan heb. na een klein stukje lag een kuil. na mij en remco werd daarop de truck iets verplaatst. wij mochten het dan aan het einde nog een keer proberen. het was met mijn gewicht ook lastig in beweging te brengen maar sebastiaan liet zien dat dat wel degelijk gaat. baalde bij 2de poging dat ik toch nog vrij snel stil lag.
Stones: Was erg leuk. de 4de leek ineens een stuk groter en wat ik begreep van andere deelnemers was deze ook gladder. de eerste 3 had ik achteraf sneller moeten doen maar heb ook niet een tijd gedacht. eerst maar zien of ik iets gedaan krijg.
iedereen bedankt