XXL Nutrition

Sterkste man in Katwijk (Z-H)

Dacht vandaag even mijn maatje René aan te moedigen en gelijk mee te doen met het vrachtwagentrekken in de pauze, me netjes laten inschrijven, kom ik daar... Mag ik GVD niet meedoen!!!
Skinnie goed boos!!!!!

Wedstrijd vrachtwagen trekken tijdens de “Sterkste man van Katwij
Gepubliceerd op juli 15th, 2013
Geschreven door: Redactie RTV Katwijk

Op zaterdag 24 augustus a.s. zal tijdens de Najaarsfeesten in Katwijk a/d Rijn een uniek evenement plaats vinden: de Sterkste man van Katwijk. Tijdens dit kampioenschap worden verschillende officiële

“Sterkste-man” onderdelen uitgevoerd. De presentatie is in handen van voormalig sterkste man van Nederland en de wereld, Ted van der Parre. Hoofdprijs is een geldbedrag van 500 euro, 2e prijs 100 euro, 3e prijs 50 euro. Winnaars 1,2 en 3 ontvangen bovendien een prijzenbeker. Iedere deelnemer ontvangt als aandenken een medaille.

Maar ook u kunt aan dit evenement deelnemen. In de pauze van deze competitie kunt u zelf uw kracht meten door deel te nemen aan de wedstrijd vrachtwagen trekken. Dit alles zal gebeuren onder professionele begeleiding van Sportcentrum Physic Point en Fysiotherapie van Beelen. De winnaar van de wedstrijd vrachtwagen trekken gaat naar huis met een geldprijs van 100 euro en een fantastisch grote bokaal. Vanaf heden kunt u zich voor beide onderdelen gratis inschrijven bij Physic Point, tel.nr. 071-4078334.

Waarschijnlijk omdat je een geoefende deelnemer bent; en dat is ook zo.
Gelukkig doet FireZone niet zo moeilijk.

Ter plekke werd er een regel bedacht dat "profs" niet mee mochten doen.
K*twijk is k*tzooi!!!:mad:
Je leeft toch naar een wedstrijd toe met eten en trainen.

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 00:50 ----------

Waarschijnlijk omdat je een geoefende deelnemer bent; en dat is ook zo.
Gelukkig doet FireZone niet zo moeilijk.

Dan moeten ze dat erbij zetten en bij firezone deden er van die anabolenbodybuilders mee, kreeg het niet voor niets.
Ben 52 GVD!!!

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat je teleur gesteld bent, maar je moet wel eerlijk zijn !! Heb je niet geweigerd
Zei wel dat het oneerlijk zou zijn aan gezien je wedstrijden doet en dat we even zouden kijken wat we hebben qua deelnemers....
Toen we eenmaal bezig waren heb ik je niet gezien terwijl ik je wel zocht .
Desondanks had ik ook liever katwijkers , want rtv katwijk waar je de info vandaan heb is ook een katwijkse radio en televisie zender.
En als je echt naar toe gewerkt had je (lijkt mij het nummer wel gebeld om aan te melden)
Dat is ook de reden dat ik dat hier niet gemeld had.
Hoop niet dat je heel erg teleurgesteld bent.
1 september kan je je best weer doen

Marcel imthorn

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 02:19 ----------

Verder was het een fantastische middag

Kelvin de ruiter 1e plaats met behalve de boom alles gewonnen
Angelo van der pas 2e
Rene verburgh 3e
Gertjan mastenbroek 4e
Dennis van beelen 5e

Ook hadden we een klasse erbij gedaan voor de wat "minder" sterkere mannen maar zeker niet de minste... zaten paar die hun 1e wedstrijd deden maar hadden de smaak goed te pakken.

1e bob krosschel
2e jonathan van de werf gedeeltelijk 2e
2e robert van dijk gedeeltelijk 2e
4e toni pieters
5e kevin jansen

Laatst bewerkt:
Heb me wel degelijk aangemeld op dat 071 nr. Een juffrouw heeft mijn naam en telnr. genoteerd.
Het waren jouw woorden: het is niet voor profs, moet nog even kijken wie er mee doen...
Zoals ik al zei: een ter plekke verzonnen regel

Klopt het is eigenlijk niet voor profs, dus we kijken even wie er mee doen !,
Helaas heb ik niks vernomen aan deelnemer van dat juffrouwtje dus dat is dan klote dat daar eventueel een mis communicatie was
Maar je was dus al weg toen we begonnen? ?

Ik heb op donderdag 22/08 om 19.52 gebeld met dat 071 nr en me aangemeld.
Ik kom regelmatig in Katwijk en heb er best wel veel vrienden/kennissen en aangetrouwde familie die me erop attendeerden en zeiden dat ik eraan mee moest doen.
Zo kwam ik erachter.
Daar sta je dan met je sporttas en je voorbereiding en met wat familie die komt kijken.
Van misschien mag je meedoen, misschien niet, je hoort het wel...
Daar had ik niks aan, wat moest ik daarmee..
Ik was er nog wel, maar niet op dezelfde plek.

dus je leeft naar een wedstrijd toe en zo maar je belde wel 2 dagen van te voren.....

vind het rot voor je maar ik heb geen nee gezegd ... helaas !!

volgende keer zullen we duidelijker zijn.

no offense skinnie, maar voorbereiden op een truckpull "pauze" evenement...?

Ja GVD!!!heb mijn biceps met bicepscurls getraind met 50 kilo dumbells per arm!!!! Voor 8 reps GVD!!!
YESSSSSS!! Skinnie is the King of the dumbell curl!!!!!
Doe dat maar eens na!!!!!
Aanbid mijn megamonsterbicepsen en alle andere cepsen!!!!!

Super georganiseerd Marcel!!! Was een mooie dag en mooie wedstrijd!
De lichte klasse erbij was ook leuk toch nog versteld gestaan van die gasten.
Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zo door

Ja GVD!!!heb mijn biceps met bicepscurls getraind met 50 kilo dumbells per arm!!!! Voor 8 reps GVD!!!
YESSSSSS!! Skinnie is the King of the dumbell curl!!!!!
Doe dat maar eens na!!!!!
Aanbid mijn megamonsterbicepsen en alle andere cepsen!!!!!

I love u skinie :popcorn2::roflol:

Super georganiseerd Marcel!!! Was een mooie dag en mooie wedstrijd!
De lichte klasse erbij was ook leuk toch nog versteld gestaan van die gasten.
Volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zo door

Thnx Angelo, was zeker een geslaagde middag wat hopelijk voor herhaling vatbaar is !!

Terug
Naar boven