Doetze
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
Dacht vandaag even mijn maatje René aan te moedigen en gelijk mee te doen met het vrachtwagentrekken in de pauze, me netjes laten inschrijven, kom ik daar... Mag ik GVD niet meedoen!!!
Skinnie goed boos!!!!!
Wedstrijd vrachtwagen trekken tijdens de “Sterkste man van Katwij
Gepubliceerd op juli 15th, 2013
Geschreven door: Redactie RTV Katwijk
Op zaterdag 24 augustus a.s. zal tijdens de Najaarsfeesten in Katwijk a/d Rijn een uniek evenement plaats vinden: de Sterkste man van Katwijk. Tijdens dit kampioenschap worden verschillende officiële
“Sterkste-man” onderdelen uitgevoerd. De presentatie is in handen van voormalig sterkste man van Nederland en de wereld, Ted van der Parre. Hoofdprijs is een geldbedrag van 500 euro, 2e prijs 100 euro, 3e prijs 50 euro. Winnaars 1,2 en 3 ontvangen bovendien een prijzenbeker. Iedere deelnemer ontvangt als aandenken een medaille.
Maar ook u kunt aan dit evenement deelnemen. In de pauze van deze competitie kunt u zelf uw kracht meten door deel te nemen aan de wedstrijd vrachtwagen trekken. Dit alles zal gebeuren onder professionele begeleiding van Sportcentrum Physic Point en Fysiotherapie van Beelen. De winnaar van de wedstrijd vrachtwagen trekken gaat naar huis met een geldprijs van 100 euro en een fantastisch grote bokaal. Vanaf heden kunt u zich voor beide onderdelen gratis inschrijven bij Physic Point, tel.nr. 071-4078334.
Waarschijnlijk omdat je een geoefende deelnemer bent; en dat is ook zo.
Gelukkig doet FireZone niet zo moeilijk.