MuscleMeat

Sterkste man van Bad Nieuweschans

• Topic Starter Topic Starter
Thnx.. Deadlift ging wel, de rest is eigen schuld en ga ik aan werken..;)

Hehe ik gaf mn beste maatje vantevoren per ongeluk een kopstoot:D Die dan wel op zijn borstbeen kwam, maar hem zonder lucht achterliet..(had het niet eens door)

DL ging toch super Katrinus!! verder had je een goede wedstrijd neergezet vind ik.idd soms wat onderdelen trainen of meer wedstrijden mee pakken :)

Wil je wedstrijden meedoen dan moet je idd regelmatig events kunnen trainen, anders kom je er niet imo

• Topic Starter Topic Starter
@Bas

Deadlift ben ik meer dan tevreden over idd, de rest komt wel k zal vanaf nu braaf met steentjes komen spelen in Vriescheloo om de week.

Neus op de feiten was ff nodig om mezelf een schop te geven!

@Sanca

So true;)

Jammer dat de einduitslag niet correct was.. Hopelijk de eerste en laatste keer dat deze fout gemaakt is..

Officieel is het; Bas vd Molen 1ste
Marcel Knoester 2e
Christiaan Oosterwijk 3e
David Panders 4e

David en ik hadden in totaal namelijk evenveel punten, alleen ik had 2 onderdelen gewonnen. Aangezien er 5 onderdelen zijn dacht degene die de uitslag bepaalde dat omdat David 3 van de 5 onderdelen boven mij was geeïndigd hij 3e zou zijn. Achteraf bleek dat zij niet wist dat bij een gelijk aantal punten word gekeken naar wie de meeste ONDERDELEN heeft gewonnen en niet naar wie er onderling het meest heeft gewonnen.

Jammer dat de einduitslag niet correct was.. Hopelijk de eerste en laatste keer dat deze fout gemaakt is..

Officieel is het; Bas vd Molen 1ste
Marcel Knoester 2e
Christiaan Oosterwijk 3e
David Panders 4e

David en ik hadden in totaal namelijk evenveel punten, alleen ik had 2 onderdelen gewonnen. Aangezien er 5 onderdelen zijn dacht degene die de uitslag bepaalde dat omdat David 3 van de 5 onderdelen boven mij was geeïndigd hij 3e zou zijn. Achteraf bleek dat zij niet wist dat bij een gelijk aantal punten word gekeken naar wie de meeste ONDERDELEN heeft gewonnen en niet naar wie er onderling het meest heeft gewonnen.

Dus niet de winnaar van de losers!;) Proficiat!

ik vind dat jij idd de 3e plaats hebt behaald 2 onderdelen winnen lijkt me idd zwaarder meetellen dan 3 keer overall..het ging ook wel vrij snel tussen de laatste onderdeel en prijsuitrijking, mede door het weer.een klein foutje heeft je wel een beker (en de 3e plaats) gekost. wat kost het zo'n beker opsturen vanuit Sittard?;)

Och het gaat niet om die beker, meer om het idee dat je de hele middag met die gewichten aan het sjouwen bent en dat dan de uitslag afgeraffeld word..
Zou wel wat serieuzer naar gekeken mogen worden want daar gaat het bij veel wedstrijden toch vaak fout, kijk maar naar die wedstrijd in Sittard.

Als je de hele dag bezig bent geweest en keihard traint om goed te presteren dan mag je toch verwachten dat er zorg word gedragen voor een correcte uitslag. Kijk een foutje kan gebeuren maar dit is nu al de tweede wedstrijd waar ik het meemaak.

Verder was het een zeer geslaagde wedstrijd en vind het ook tof dat die jongens uit Limburg naar Nieuweschans zijn gekomen!

Och het gaat niet om die beker, meer om het idee dat je de hele middag met die gewichten aan het sjouwen bent en dat dan de uitslag afgeraffeld word..
Zou wel wat serieuzer naar gekeken mogen worden want daar gaat het bij veel wedstrijden toch vaak fout, kijk maar naar die wedstrijd in Sittard.

Als je de hele dag bezig bent geweest en keihard traint om goed te presteren dan mag je toch verwachten dat er zorg word gedragen voor een correcte uitslag. Kijk een foutje kan gebeuren maar dit is nu al de tweede wedstrijd waar ik het meemaak.

Verder was het een zeer geslaagde wedstrijd en vind het ook tof dat die jongens uit Limburg naar Nieuweschans zijn gekomen!

niet de dames maar ik ben verantwoordelijk voor deze fout. de dames hebben helemaal niks afgeraffeld.

achja, krijg ook nog steeds een beker van de sterkste man van musselkanaal 2009 nog volgens mij, 1 van mn eerste wedstrijden...kdenk dat de ervaring waardevoller is.. proficiat iedereen btw!

Lekkere dames ?

Terug
Naar boven