- Waardering
- 594
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat de einduitslag niet correct was.. Hopelijk de eerste en laatste keer dat deze fout gemaakt is..
Officieel is het; Bas vd Molen 1ste
Marcel Knoester 2e
Christiaan Oosterwijk 3e
David Panders 4e
David en ik hadden in totaal namelijk evenveel punten, alleen ik had 2 onderdelen gewonnen. Aangezien er 5 onderdelen zijn dacht degene die de uitslag bepaalde dat omdat David 3 van de 5 onderdelen boven mij was geeïndigd hij 3e zou zijn. Achteraf bleek dat zij niet wist dat bij een gelijk aantal punten word gekeken naar wie de meeste ONDERDELEN heeft gewonnen en niet naar wie er onderling het meest heeft gewonnen.
Proficiat!
Och het gaat niet om die beker, meer om het idee dat je de hele middag met die gewichten aan het sjouwen bent en dat dan de uitslag afgeraffeld word..
Zou wel wat serieuzer naar gekeken mogen worden want daar gaat het bij veel wedstrijden toch vaak fout, kijk maar naar die wedstrijd in Sittard.
Als je de hele dag bezig bent geweest en keihard traint om goed te presteren dan mag je toch verwachten dat er zorg word gedragen voor een correcte uitslag. Kijk een foutje kan gebeuren maar dit is nu al de tweede wedstrijd waar ik het meemaak.
Verder was het een zeer geslaagde wedstrijd en vind het ook tof dat die jongens uit Limburg naar Nieuweschans zijn gekomen!
niet de dames maar ik ben verantwoordelijk voor deze fout. de dames hebben helemaal niks afgeraffeld.
hebben dan?
Och het gaat niet om die beker, meer om het idee dat je de hele middag met die gewichten aan het sjouwen bent en dat dan de uitslag afgeraffeld word..
Zou wel wat serieuzer naar gekeken mogen worden want daar gaat het bij veel wedstrijden toch vaak fout, kijk maar naar die wedstrijd in Sittard.
Als je de hele dag bezig bent geweest en keihard traint om goed te presteren dan mag je toch verwachten dat er zorg word gedragen voor een correcte uitslag. Kijk een foutje kan gebeuren maar dit is nu al de tweede wedstrijd waar ik het meemaak.
Verder was het een zeer geslaagde wedstrijd en vind het ook tof dat die jongens uit Limburg naar Nieuweschans zijn gekomen!