Fitness Seller

Nieuws Atlas Pure Strength Competition

Bezoekers in dit topic

Maar de sterkste man of vrouw wordt je maar met een soort wedstrijd... wij dachten dat die titel samen met de fotos wel duidelijk genoeg waren.

Maar we vinden het fijn dat we feedback krijgen. We organiseren dit namelijk voor het eerste jaar en zijn van plan hier een groot succes van te maken. Dus nemen deze feedback zeker mee!

Of we wel of geen onderdelen communiceren heeft natuurlijk voor en nadelen. Waar je de grens legt als je onderdelen bekend maakt is ook lastig. Wij hebben er voor gekozen om de onderdelen (nog) niet bekend te maken omdat we willen dat elke deelnemer evenveel tijd krijgt deze onderdelen te trainen. En als ik als voorbeeld in de laatste week van de qualifier pas weet van deze competitie dan loop ik in principe ook al 4 weken achter met onderdelen trainen ten opzichte van iemand die in de eerste week al meedeed en dus de onderdelen dan ook al wist.
Kijk, dat is goed om te horen. En ja, ik hoop echt voor de community dat het werkt.
 
Ik zie Jitse weer in een Nationale competitie staan maar verder ook veel deelnemers van de SMvNL. Is dit in samenspraak met Marcel? Ik vraag dit omdat Jitse enkele jaren was uitgesloten van SMvNL.
 
Ik zie Jitse weer in een Nationale competitie staan maar verder ook veel deelnemers van de SMvNL. Is dit in samenspraak met Marcel? Ik vraag dit omdat Jitse enkele jaren was uitgesloten van SMvNL.

De organisatie van de SMvNL en Atlas hebben contact over een samenwerking. Alle deelnemers kunnen dus zonder problemen meedoen aan Atlas of andersom...
 
GROOT NIEUWS:

Heren:‍♂️
De top 2 van de Athletes klasses -105kg & -90kg zijn direct gekwalificeerd voor de finale Sterkste Man van NL!

Dames:‍♀️
De top 2 van de open klasse voor de dames is direct geplaatst voor de finale Sterkste Vrouw van NL!

Junioren:‍♂️
De 2 beste heren junioren van Atlas zijn direct geplaatst voor de finale Sterkste Junior van NL!

--------

Vanwege dit nieuws hebben we besloten de inschrijving met 1 maand te verlengen.
 
Of we wel of geen onderdelen communiceren heeft natuurlijk voor en nadelen. Waar je de grens legt als je onderdelen bekend maakt is ook lastig. Wij hebben er voor gekozen om de onderdelen (nog) niet bekend te maken omdat we willen dat elke deelnemer evenveel tijd krijgt deze onderdelen te trainen. En als ik als voorbeeld in de laatste week van de qualifier pas weet van deze competitie dan loop ik in principe ook al 4 weken achter met onderdelen trainen ten opzichte van iemand die in de eerste week al meedeed en dus de onderdelen dan ook al wist.

Uit deze tekst haalde ik dat de onderdelen zouden worden gecommuniceerd zodra de qualifiers afgesloten zijn.
Nu zijn de qualifiers nog een maand verlengd, betekent dat dat de onderdelen ook pas later gecommuniceerd worden?

Mijn buddy en ik hebben nog nooit iets met strongman gedaan, dus wij moeten alles nog aanleren. Wij willen graag zo snel mogelijk weten welke events er gepland zijn, zodat we die kunnen oefenen. Ten eerste omdat het voor ons nog erg onduidelijk is welke team-events er allemaal mogelijk zijn, waardoor we niet weten wat we allemaal zouden kunnen oefenen. Als we wel alle mogelijke events zouden weten, is het nog steeds een flinke uitdaging om in 3 maanden alle mogelijke events gaan oefenen, op zowel 1RM als op reps. Voor de onervaren mensen, die een deel van jullie doelgroep zijn, is het dus erg prettig om te weten wat er op de wedstrijd van ze verwacht wordt. Wij hebben nog wel wat voorbereidingstijd nodig namelijk :)
 
Back
Naar boven