AndroidHealthClinic

Aankondiging Sterkste man van Dordt

uncLez

Ripped Bodybuilder
Waardering
47
Lengte
1m77
Massa
100kg
Heren,

in het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik graag deze wedstrijd onder jullie aandacht brengen.

Wat: Sterkste man van Dordrecht
Wanneer: 26 Juni 2010
Waar: Bij Ringer Sportplaza in Dordrecht.
Voor wie: Het gaat niet om een open wedstrijd, alleen inwoners van de Drechtsteden kunnen inschrijven.

Welke onderdelen:
Boomstam - last man standing
Timberwalk - afstand
Cardeadlift - maximaal gewicht(3 beurten)
Vrachtwagentrekken - harnaspull
Yoke race - 25 meter
Stones

Twee klassen op basis van gewicht:
-95
95+
Prijzen beschikbaar voor beide klassen.

Gewichten staat nog niet helemaal vast, maar zal ongeveer als volgt zijn:
boomstam: 55 - 65 - 75 - 85 daarna per 5 kg omhoog.
timbers: lichte klasse 70 per hand, zware klasse 100 per hand
cardeadlift: is nog in de maak, wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.
Vrachtwagen: 13 ton - 25 meter
Yoke: lichte klasse: 220, zware klasse: 290
Stones: lichte klasse: 70-80-90-100-110 zware klasse: 90-100-110-120-140

Laat je niet ontmoedigen als je beginner bent, vrijwel alle tot nu toe ingeschreven deelnemers zijn pas sinds een maand of 2 a 3 events aan het trainen en als je geïnteresseerd bent kan je altijd mee komen trainen. Varieert een beetje welke avond, maar toch zeker wel 1 avond in de week bij Ringer nu.

Inschrijven gaat in principe via Sarko Alberts, maar kan -evenals info inwinnen over trainingen etc- ook wel via mij. Dan fungeer ik even als doorgeefluik.

Cheerio!

Laatst bewerkt:
"Het gaat niet om een open wedstrijd, alleen inwoners van de Drechtsteden kunnen inschrijven"

Jammer, had er overheen gelezen, zag de onderdelen en dacht er al aan om me in te schrijven

wel erg tof natuurlijk dit.... ambacht telt ook mee neem ik aan?

alleen jammer dat de -95 klasse wel weer gelijk heeeel erg licht is... (kwa yoke en farmers)

welk materiaal word er gebruikt eigenlijk? dat van sarko?

edit: wel lachen als kevin, nathan, mark, sander en christophe deze shit ook mee doen

wel toffe wedstrijd... 2 max oefeningen is erg tof... deadlift :heart:

Laatst bewerkt:
Heeft Sarko de Tire eruitgehaald?
Maar is idd een toffe wedstrijd! Moet me nog even inschrijven.
Alleen zullen de meesten sterker zijn dan ik.

ik doe toch mee, wedstrijdervaring.

Wat doe jij nou!
als je iedereen op dit forum gaat uitnodigen dan zijn we tot in de nacht bezig:-(
Vond een mannetje of 12 wel zat zo.
Haal je maat ff over dan hebben we er wel zat hahah

• Topic Starter Topic Starter

Een oplossing regelen voor het feit dat de ene na de andere paashaas afmeldt en de wedstrijd anders afgelast wordt.
Dat nog los van de mensen die door blessures moesten afmelden (o.a. een gebroken duim en een gebroken hand afgelopen week).

wel erg tof natuurlijk dit.... ambacht telt ook mee neem ik aan?

Moet ik effe navragen. Ik pm je anders wel effe sarko's mail adres, kun je het hem direct vragen, scheelt tijd :)

alleen jammer dat de -95 klasse wel weer gelijk heeeel erg licht is... (kwa yoke en farmers)

Klopt, was oorspronkelijk ook iets zwaarder bedacht (250 yoke, timbers weet ik niet) en wat ik al zei: kan nog wat veranderen. Deelnemers tot nog toe zijn ERG licht en onervaren en daar zijn de gewichten wat op aangepast. Mochten er meer ervaren jongens inschrijven zal er waarschijnlijk toch weer wat richting de oude gewichten geschoven worden. Maar dat zal afhangen van wat er de komende anderhalve week ofzo inschrijft. Daarna komt de boel wel vast te liggen, neem ik aan.

welk materiaal word er gebruikt eigenlijk? dat van sarko?

Deels:
Yoke, log en stones wel. Lichte farmers ook, zware farmers en car niet. Paar extra stones worden volgens mij geleend, maar weet niet meer precies van wie. Zou zomaar RDP kunnen zijn.

---------- Toegevoegd om 06:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

"Het gaat niet om een open wedstrijd, alleen inwoners van de Drechtsteden kunnen inschrijven"

Jammer, had er overheen gelezen, zag de onderdelen en dacht er al aan om me in te schrijven

Geprobeerd het op het eerste gezicht wat duidelijker te maken :)

Heeft Sarko de Tire eruitgehaald?

Ja, waren te veel onderdelen initieel en de tire was lastig voor de zware klasse. Die grote kan niemand een run op reps mee doen en die kleine tires die we er zijn zijn te licht om interessant te zijn. Dus viel de tire af.

Maar is idd een toffe wedstrijd! Moet me nog even inschrijven.

Doe dat dan! :)

Alleen zullen de meesten sterker zijn dan ik.

Je hebt al een paar keer mee getraind en weet best dat je tussen de gasten die daar mee doen prima mee kan. Ja, je overhead loopt achter, de rest kan prima mee toch?

jah sebas natuurlijk. Weet je hoeveel aanmeldingen er nu al zijn dan.
Ik dacht al meer als 10 toch?

Ja, waren te veel onderdelen initieel en de tire was lastig voor de zware klasse. Die grote kan niemand een run op reps mee doen en die kleine tires die we er zijn zijn te licht om interessant te zijn. Dus viel de tire af.

Doe dat dan! :)

Je hebt al een paar keer mee getraind en weet best dat je tussen de gasten die daar mee doen prima mee kan. Ja, je overhead loopt achter, de rest kan prima mee toch?

Mweh die tire kon ik 2 reps mee doen terwijl de meeste er 1 konden:p.

Maar kan idd met de meetse onderdelen meekomen, alleen dus die OH niet en de yoke wordt door de meetsen ook veel makkeljker gelopen. Maar ach, we will see:D

Mensen uit utrecht mogen zich ook niet inschrijven ? :)

Leuke wedstrijd jammer genoeg voor alleen dordrechtenaren

Klinkt interessant. Helaas zit het zo dicht op Biest-Houtakker. Als NCC enige graadmeter is qua herstel dan kan ik een wedstrijd zo kort er op wel vergeten :(

Sarko zijn log...dan hoop ik echt dat hij bij Ringer een fatsoenlijk log heeft ipv dat mager scharminkel wat er bij DJ's aanwezig was.

Klinkt interessant. Helaas zit het zo dicht op Biest-Houtakker. Als NCC enige graadmeter is qua herstel dan kan ik een wedstrijd zo kort er op wel vergeten :(

Sarko zijn log...dan hoop ik echt dat hij bij Ringer een fatsoenlijk log heeft ipv dat mager scharminkel wat er bij DJ's aanwezig was.

dat hoop ik ook.... das meer een normale barbell waarbij de handvaten anders zitten :D

Ja toch mattie ! We zijn roomies... :D

nice man! staan we eindelijk weer eens tegenover elkaar in het veld...

breng je zo even een bakkie groene thee naar boven trouwens? ik heb geen zin om te lopen.

hehe :D

helaasch...ziet eruit als een hele mooie wedstrijd.. en dan is t weer niet open :( ****ed up man!

Het is dus wel dat dunne log, ondanks dat dat kekke log van mijn trainingsmaat er ligt.
Alleen moeten we dan wel bij 100 kg beginnen :D

Terug
Naar boven