XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste Man van Merchtem 2014

Doe je zelf niet mee Steve?

Is er al meer info over die twee laatste events die nog onbekend zijn?

Ik denk 5 proeven reeds mooi is om een eerste start te maken in een nieuw tijdperk sterkste man van merchtem.
Indien alles vlot verloopt en we tijd over hebben schudden we wel nog iets uit de mouw.
Deelnemers mogen wel info naar Steve sturen in verband met naam, reeds geleverde prestaties, woonplaats,leeftijd enz. Zodat de speaker iets over jullie kan vertellen tijdens jullie prestatie. Reglement zal de dag zelf mee gedeeld worden. Indien nog vragen Steve staat steeds ter jullie beschikking!

• Topic Starter Topic Starter
Ja zo is dat, als er vragen zijn stuur me maar een mailtje via sringoot@live.be!

@Bensch: ik zou supergraag zelf deelnemen maar in overleg met m'n trainer heb ik besloten het niet te doen. Ik ga in november naar het WK powerlifting (IPF) in Amerika en ben al gestart met m'n voorbereiding en heb m'n focus 100% op het WK gericht! Hoewel je er zeker van mag zijn dat ik het des te jammer vind dat ik niet kan meestrijden aanstaande dinsdag :) Voor eigen publiek is altijd iets speciaals!

Begrijpelijk Steve!

Geeft de andere deelnemers meer kans ;)

Veel succes met de organisatie morgen!

Inderdaad, die knie helemaal de vernieling in draaien!
mn escuses,wist niet dat het zo erg was,ie deed toch nog eerdere wedstrijden met zn knie? (tijd dat ik zn log nog eens check :p)
(hij kan het ook proberen,en dan zien natuurlijk,ken sanca wel :-p)

Laatst bewerkt:
en heeft prosteenstoter al gewonnen

Ik vraag me ook af of Domie gewonnen heeft, die kans zat er iig dik in :D

@Wim, ik heb enkel de finale mee gedaan, die kon ik niet laten schieten maar het was verstandiger geweest al sik daarvoor had gepast. Dit jaar komt er normaal nog een push and pull en een gewone wedstrijd maar daar doe ik waarschijnlijk ook niet aan mee

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Update ?

ik ben 4e geworden van de 6... Fouad 1, Glen 2, Dajo 3, Dominique 4, andere manneke 5, yannick 6...

Florent weer verstek gegeven?

uiteraard :P

Als er nog een keer een wedstrijd komt die lijkt op deze en ik heb weer wat strongman kunnen trainen ben ik zeker in. :)

• Topic Starter Topic Starter
Was een hl leerrijke dag gisteren in Merchtem, waren wat problemen maar voor onze eerste keer als organisatoren vond ik het best meevallen! De zon kwam er zelfs door en we hadden een top deelnemersveld dus kon niet missen!

1.) Fouad Hsaini
2.) Glenn Nys
3.) Dajo Maes
4.) Dominique Janssen
5) Gregory Friart
6.) Yannick Verbinnen

Bedankt aan alle deelnemers/helpers tijdens het event! Volgende jaar zijn we er terug!

wat een mooie mannen daar naast elkaar, die ene mag zelfs een boks geven aan fouad :O die ginger is knapper though!

impressive lifting van impressive athleten

Terug
Naar boven