Vandaag sterkste man dordt gedraaid. Ik wist van tevoren dat het zwaar zou worden, sommige onderdelen lagen op de grens van m'n kunnen en het deelnemersveld was erg sterk.
Opzich heb ik het niet heel slecht gedaan voor m'n kunnen, maar ik denk dat ik er iets meer uit had moeten halen.
Zoals vermeld plaats 6 van 7.
Log lift
Dit was last man standing en iedereen moest alle beurten doen.
60kg - 70kg - 80kg - 90kg - Fail op 95kg
Ging aardig, alleen was die fail niet nodig. Ik keek weer naar boven, waardoor ik de balans verloor en hem niet meer kon locken, terwijl hij volgens mij al bijna binnen was. Een laatste plaats op dit onderdeel.
Harnas pull, gewicht onbekend over 25m
Een tijd van 46s gelopen. Gleed constant weg en kon daardoor geen lekker tempo houden. Doorgaaans glij ik veel minder weg. Ik moet toch eens speciale schoenen hiervoor aanschaffen. Op de trainingen ging dit altijd goed, nu helaas een 6e plaats.
Farmer's walk
100kg - 41m
Op de training liep ik 50m met 3 turns. Dit viel zwaar tegen. Ik ga dit hard trainen, want het sloeg nergens op. Wederom 6e plaats (of 5e, dit weet ik niet zeker).
Cardeadlift
Last man standing, maar je hoefde niet alle beurten te doen. Bij een gelijk gewicht wint degene met de minste beurten. De lege auto hebben ze op 200 gesteld (in mijn ogen wat dubieus, maar ach)
200kg - 220kg - 240kg - 260kg - 280kg - Fail op 300kg
Ging vrij goed voor m'n gevoel. Op de training lukte de '240' niet eens.
Jammer was dat veel begonnen te stuiteren op de vering waardoor het zoveel makkelijker werd. Ik denk dat ik 300 zeker had gepakt en misschien meer als ik had geweten dat dat ook telde. Imo niks met deadliften te maken. Anyway, gebeurd is gebeurd

. Een 5e plaats geloof ik.
Yoke race
300kg - 5m
Slecht. Warmte, rest vd wedstrijd? Ik was zwaaar pissig hierover (m'n riem vloog 10m de lucht in). Anyway op de training liep ik dze makkelijker 2 dagen na een zware training. Gayness ten top. 6e plaats, iemand liep nog minder.
Stones of strength
Hier had ik me van tevoren op verheugd. Op de training kon ik dit snel en tot 120kg zonder hars. Ik had stiekem de hoop om de 140kg zonder hars te doen. Vergeefse hoop.
90kg, 100kg op ong 1m60.
110kg op 1m45
fail op 120kg wtf!!
Helaas een fail hierop. Ik was als 2e aan de beurt en had een beetje de zeik er over in. Later bleek dat alleen Raynor de 120kg erop kreeg. Raynor was ook de uiteindleijke winnaar. Ik had de 3 stenen er in 22s op en was de snelste op 3 stenen. Hierdoor had ik de 2e plaats op dit onderdeel. Ik denk dat iedereen te vermoeid was, dat die 120kg zo moeilijk ging.
Flinkt gesloopt, het was warm en zwaar.
Top 3:
1. Raynor (nullicedo)
2. Kevin (omega007)
3. Anton (unclez)
Gefeliciteerd voor deze en ook voor de winnaars van de 95- klasse. En bedankt aan de organisatie en scheidsrechter.
Komende tijd weet ik wat me te doen staat: nog harder trainen

.