Fitness Seller

Aankondiging Sterkste man van Dordt

ja mark doe mee man!

holy crap, 8 onderdelen.

maak sarko anders even zo gek om eind september nog een wedstrijd te organiseren ofzo :fire:

Erwin doe jij anders even mee?

haha nee. zondag knallen @ baarn ga ik niet venrueken dude! maar kom denkik wel kijken bij je... hangt ervan af hoe fit ik straks wakker word

succes allemaal!

zwaarste klasse, voor de geïnteresseerde:

1. raynor (nullicedo)
2. kevin (omega)

cardeadlift was een doorn in het oog van elke ijzerliefhebber + duurde tergend lang (sowieso lange wedstrijd, 11.00 aanvang en ongeveer 17.00 klaar)

voor de rest wel een leuke wedstrijd om naar te kijken opzich, op het einde bij de stones zaten de deelnemers er wel ook goed doorheen. denk dat ze blij waren dat er nog wat onderdelen geschrapt waren

gefeliciteerd allebei!

starter wat was er met die DL dan?

het kwam er op neer dat het er meer om ging wie hem het hoogste kon laten opstuiteren voor het locken.... had niks meer met deadliften te maken.

ze gingen dus als een gek eerst de barbell (die aan de auto vast zat) naar beneden duwen en dan ging die auto dus vanzelf stuiteren op zen achterbanden... en dan als hij los van de grond stuiterde hoefde de meeste alleen nog maar te locken.

hehehe, dat klinkt idd niet al te best nee. jammer want het klonk wel vet.

hehehe, dat klinkt idd niet al te best nee. jammer want het klonk wel vet.

ja true, als ze hadden gezegd van tevoren dat dat niet mocht dan hadden er een hoop al eerder uit moeten stappen en had het onderdeel ook geen ruim 5 kwartier geduurd... maar goed :o

voor de rest wel lachen hoor... hoop filmpjes + fotos gemaakt zien worden, dus er zal vast het 1 en ander hier komen

enne kevin op muscle beach 1e!!!

Eens met Erwin en het eerste onderdeel boom was last man standing waarbij iedereen werd verplicht alle gewichten te pakken. Dat heeft ook veel tijd in beslag genomen.

Verder was het een mooie strijd, Reynor was gewoon de beste. Kevin heeft wat foutjes gemaakt maar zich erg goed herpakt. Erg goed gedaan.

Anton had helaas een vervelende blessure, ondanks respect voor zijn volharding!

Vandaag sterkste man dordt gedraaid. Ik wist van tevoren dat het zwaar zou worden, sommige onderdelen lagen op de grens van m'n kunnen en het deelnemersveld was erg sterk.
Opzich heb ik het niet heel slecht gedaan voor m'n kunnen, maar ik denk dat ik er iets meer uit had moeten halen.
Zoals vermeld plaats 6 van 7.

Log lift
Dit was last man standing en iedereen moest alle beurten doen.

60kg - 70kg - 80kg - 90kg - Fail op 95kg

Ging aardig, alleen was die fail niet nodig. Ik keek weer naar boven, waardoor ik de balans verloor en hem niet meer kon locken, terwijl hij volgens mij al bijna binnen was. Een laatste plaats op dit onderdeel.

Harnas pull, gewicht onbekend over 25m
Een tijd van 46s gelopen. Gleed constant weg en kon daardoor geen lekker tempo houden. Doorgaaans glij ik veel minder weg. Ik moet toch eens speciale schoenen hiervoor aanschaffen. Op de trainingen ging dit altijd goed, nu helaas een 6e plaats.

Farmer's walk
100kg - 41m

Op de training liep ik 50m met 3 turns. Dit viel zwaar tegen. Ik ga dit hard trainen, want het sloeg nergens op. Wederom 6e plaats (of 5e, dit weet ik niet zeker).

Cardeadlift
Last man standing, maar je hoefde niet alle beurten te doen. Bij een gelijk gewicht wint degene met de minste beurten. De lege auto hebben ze op 200 gesteld (in mijn ogen wat dubieus, maar ach)

200kg - 220kg - 240kg - 260kg - 280kg - Fail op 300kg

Ging vrij goed voor m'n gevoel. Op de training lukte de '240' niet eens.
Jammer was dat veel begonnen te stuiteren op de vering waardoor het zoveel makkelijker werd. Ik denk dat ik 300 zeker had gepakt en misschien meer als ik had geweten dat dat ook telde. Imo niks met deadliften te maken. Anyway, gebeurd is gebeurd:p. Een 5e plaats geloof ik.

Yoke race
300kg - 5m

Slecht. Warmte, rest vd wedstrijd? Ik was zwaaar pissig hierover (m'n riem vloog 10m de lucht in). Anyway op de training liep ik dze makkelijker 2 dagen na een zware training. Gayness ten top. 6e plaats, iemand liep nog minder.

Stones of strength
Hier had ik me van tevoren op verheugd. Op de training kon ik dit snel en tot 120kg zonder hars. Ik had stiekem de hoop om de 140kg zonder hars te doen. Vergeefse hoop.

90kg, 100kg op ong 1m60.
110kg op 1m45
fail op 120kg wtf!!

Helaas een fail hierop. Ik was als 2e aan de beurt en had een beetje de zeik er over in. Later bleek dat alleen Raynor de 120kg erop kreeg. Raynor was ook de uiteindleijke winnaar. Ik had de 3 stenen er in 22s op en was de snelste op 3 stenen. Hierdoor had ik de 2e plaats op dit onderdeel. Ik denk dat iedereen te vermoeid was, dat die 120kg zo moeilijk ging.

Flinkt gesloopt, het was warm en zwaar.

Top 3:
1. Raynor (nullicedo)
2. Kevin (omega007)
3. Anton (unclez)

Gefeliciteerd voor deze en ook voor de winnaars van de 95- klasse. En bedankt aan de organisatie en scheidsrechter.

Komende tijd weet ik wat me te doen staat: nog harder trainen:).

picca's!!!

2lawsc7.jpg

2gshisn.png

x53wig.png

Bij deze het verslag.

Vandaag sterkste man dordt gedraaid. Leuke sfeer, sterke competitie!

Log lift
Dit was last man standing en iedereen moest alle beurten doen.

60kg - 70kg - 80kg - 90kg - 95kg - 100 fail op 105 was heel erg boos op mezelf, had op minimaal 110 gerekend. Mezelf wel een beetje laten gaan, smijten met riem en al..... maar goed weer een aandachtspuntje, vond het een beetje not done van mezelf het heeft geen zin aan te geven wat er fout ging aan de lifts, want er was niets goed

Harnas pull, gewicht onbekend over 25m
Een tijd van 45s gelopen. Voor mijn doen gewoon goed, dit onderdeel heeft nog een hoop aandacht nodig

Farmer's walk
100kg - 85 gewoon erg lekker!

Cardeadlift
- 220kg - 260kg - 280kg - 300kg - 320 - 350 fail op 370

vanaf 320 was ook ik aan het bouncen. Het was wel jammer...Maar ik denk niet dat het invloed heeft gehad op de uitslag. Raynor had hem ook gewonnen zonder bounce.

Yoke race
300kg - 26 sec

Mag ik niet over klagen. Had 1 drop die ik volgende keer wil vermijden

Stones of strength
Dankzij de sleaves van mark dit onderdeel doorgekomen zonder littekens YEAHHH dat was dan ook meteen de grootste winst op dit onderdeel Dus bedankt mark!

90kg, 100kg op ong 1m60.
110kg op 1m45
fail op 120kg....ja klote maar iedereen had het zwaar. De zon zoog energie

Flinkt gesloopt, het was warm en zwaar.

Top 3:
1. Raynor (nullicedo)
2. Kevin (omega007)
3. Anton (unclez)
als anton zich niet geblesseerd had op het laatste onderdeel hadden ik en Anton best eens omgedraaid kunnen staan.

Gefeliciteerd Raynor, je was echt de sterkste ook de winnaars van de 95- klasse gefeliciteerd. Organisatie, sarko (jezus wat kan jij lullen Siem, AD en alle andere scheidsrechters en helpers bedankt! Mark en Roy bedankt voor de coaching!

(aangezien ik deze lap toch al gecopy paste had van Chreiz kan ik onderstaande boodschap ook wel laten staan)
Komende tijd weet ik wat me te doen staat: nog harder trainen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid, boucen was niet de bedoeling en om dat te voorkomen was de vering van de auto vastgelast, maar die platen zijn gaandeweg afgebroken en sjah... dan is het vette pech voor de puristen, simpel zat :)

Even voor de duidelijkheid, boucen was niet de bedoeling en om dat te voorkomen was de vering van de auto vastgelast, maar die platen zijn gaandeweg afgebroken en sjah... dan is het vette pech voor de puristen, simpel zat :)

Tuurlijk, als het mogelijk is en het mag dan moet iedereen gewoon zoveel mogelijk pakken. maar sicke shit dat die platen gewoon gebroken zijn.

ja true, als ze hadden gezegd van tevoren dat dat niet mocht dan hadden er een hoop al eerder uit moeten stappen en had het onderdeel ook geen ruim 5 kwartier geduurd... maar goed :o

???

met alle respect Starter20 maar volgens mij waren het toch echt alleen de laatste twee deelnemers die dit bouncen deden.

En gelijk me eerste post! op naar de 1000

Ben jij de TomG die gewonnen heeft bij de lichte categorie?

Terug
Naar boven