MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Merchtem

kan je je nog altijd inschrijven? miss doe ik mee :)

Ik doe mee, verder ken ik niemand die meedoet...

Dit jaar geen 2 dagen maar slechts 1 dag.
Naargelang het aantal deelnemers en het gemiddelde niveau zal de wedstrijd aangepast worden en zal er een aparte rangschikking gehouden worden voor -90kg lichaamsgewicht en +90kg. Er word geen rekening meer gehouden met de leeftijd. Voor de -90 geld dan dat sommige onderdelen lichter worden maar wel dezelfde blijven: boomstam 70kg, conans wheel 235kg, autobuswiel 90kg.

Is de wedstrijd voor de - 90 nu lichter of niet? anders lijken mij de gewichten niet echt haalbaar voor me :)

• Topic Starter Topic Starter
tot nu toe zijn er niet genoeg deelnemers om twee categoriëen te maken.

Moest het nog veranderen laat me dan iets weten maar nu is het nog wat te zwaar jammer genoeg voor me.

welk niveau is de wedstrijd B-C? Want bij sommige onderdelen kan ik mij nie veel bij voorstellen. Ik ben dan ook wel een leek..

laat ons zeggen een B-wedstrijd.
Indien je er over nadenkt om deel te nemen: als ik uw prestaties bekijk op realdutchpower dan ben jij een uitstekende kandidaat. Vooral in boomstamtillen ben jij erg goed.

Ik had anders mee gedaan ter voorbereiding van de finale. ik zal het eens bespreken met jimmy. Hij is de coach ;)

voorbereiding op de sterkste man van België: de wedstrijd zal ongeveer het zelfde niveau hebben als de sterkste man van België 2008. Dus als voorbereiding is dat een goed idee.

Als je besloten hebt om toch mee te doen, stuur mij dan maar een email met uw gegevens in, leeftijd, woonplaats, naam en voornaam, lichaamsgewicht.

Laatst bewerkt:
Is er al een deelnemerslijst ???

ik wacht nog op een aantal bevestigingen maar doen zeker mee:

Wim Jammaer
Yannick Van Roy
Tim Boniver
Joeri Polfliet
Thierry De Sutter
Florent Veldeman
Johan De Pauw
Vincent Mulder

Met veel zijn we nog niet. Er is zeker nog plaats. Ideaal zou zijn als we met 10 man konden starten.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Ik had anders mee gedaan ter voorbereiding van de finale. ik zal het eens bespreken met jimmy. Hij is de coach ;)

En wat heeft de coach gezegd?

Laatst bewerkt:
Ah, Wim doet toch nog een wedstrijd?

Wim Jammaer ? wtf ....

jmmy heeft gezegd dat een wedstrijd draaien ter voorbereiding van een andere wedstrijd geen doel heeft. Het is beter om gewoon kei hard verder te trainen. dus ik ga zijn raad opvolgen. Mss volgend jaar

Is Wim terug strongman? Das goe nieuws!

aah doet de florent mee? :)

jmmy heeft gezegd dat een wedstrijd draaien ter voorbereiding van een andere wedstrijd geen doel heeft. Het is beter om gewoon kei hard verder te trainen. dus ik ga zijn raad opvolgen. Mss volgend jaar

Is Wim terug strongman? Das goe nieuws!

lol kunnen jullie niet zelf denken ofzo, overal toestemming voor vragen aan jimmy.....

Terug
Naar boven