AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Merchtem

Voor mijn eerste jaar strongman luister ik toch liever naar iemand die er verstand van heeft. Ik ben nie te schoon om te zeggen dat ik van strongman nog nie veel weet dus ja...jimmy denkt momenteel voor mij!

Didier kan schrijven, dus die moet niet denken ;) :lol:

• Topic Starter Topic Starter
Alé wat is daar nu mis aan om tussentijd een wedstrijd te doen. Moesten de wedstrijden nu dicht op elkaar volgen ok, maar nu zitten er enkele weken tussen.
Vorig jaar hebben er een heleboel meegedaan in Merchtem EN het Belgisch kampioenschap. Dat bleek toch voor niemand nadelig te zijn.
In Nederland zijn er die zelfs elke week een wedstrijd doen.
Maar bon als de coach zegt dat het niet goed is dan moet je niet meedoen. Net zoals jij vertrouwen hebt in de coach moet de coach ook vertrouwen in jou hebben, nietwaar.

Laatst bewerkt:
Hey gasten,

Keb nog lang gezwegen vondt ik zelf.

Maar onze mannen mogen mee doen geen probleem, maar ze vragen raad aan mij en ik geef mijn antwoord wat ze er mee doen is hun beslissing uiteindelijk.
( gehoord Strongman )

Didi moet nog op veel van de sommige onderdelen van Belgiê oefenen en heeft nog effe te gaan. Hij heeft trouwens ook een doel voor België en het volgende jaar.

Zoals ik tegen onze gasten zei, heeft het geen nut een andere wedstrijd mee te doen ter voorbereiding van een andere wedstrijd. ( minstens 1 week niet trainen en die gaat verloren en wat kan er mis gaan op die andere wedstrijd + je gaat niet pieken naar een competitie zo )

De grote jongens trainen ook zo en tussen haakjes ik ook. Wat de atleten in België doen is hun zaak ik geef enkel raad. De jongens dat deze raad opvolgen zijn razend snel vooruit gegaan ( denk dat ik de komende jaren op mijnen tellen moet passen ) en er zit behoorlijk wat potentieeël tussen de gasten nu en die dat nog moeten komen volgend jaar.

Wat Merchtem betreft :

Het ziet er een mooie wedstrijd uit, met één nadeel, het is midden in de week. Voor mensen met jobs is het soms wel moeilijk + ook voor de grote fans en publieken.

En het verbaast met da Wim ( Die was toch gestopt ?? ) mee doet en Florent ( als hij komt opdagen, bij de voor rondes is hij niet komen opdagen en tijdens de 2 film opnamens van 5j. telefacts ook niet. Hij moest een wedstrijd doen tegen mij via den tv omdat hij tot heden nog altijd zei dat hij de sterkste was van België ).
Wat nog raar is het niveau is niet veel anders dan de finale van België en daar doet Yannick wel mee. Hij doet Belgiê niet mee omdat het te zwaar is en Bert thoonen moest voor hem invallen.

Maar ik wens jullie geluk op de competitie en hopelijk goed weer zonder veel te veel probleem. Kzal eens rond horen of er geen mensen nog wille of kunnen mee doen.

greetz...

Trouwens ik weet niet of je frans kan spreken en schrijven , maar anders geef ik je het e-mail adressen van Loic Lamoline en Michaël Dubois ( onze waalse deelnemers ) en misschien kunnen zij hun vriend uit Frankrijk ook vragen Christophe Demal ( heeft ook mee gedaan aan Open Vlaanderen ), Als je dat wil laat het me maar weten.
En er zijn ook niet veel nederlandse inschrijvingen he op die wedstrijd ??
Hoe komt dat ??

Tis ier tons kermis !

Ik ben sterk aan't overwegen om mee te doen, na het weekend neem ik een beslissing

Het is wel klote dat het weer op een zondag valt, heb geen vrije dagen meer :grumble:

Aha dan had ik me mis keken op de kalender ( sorry )
Gewoonte van de voorige jaren zeker ;)

Sanca als ik van jou was zou ik toch meedoen, jij moet toch nog wat sleutelen aan je game face en ervaaring op het veld.
Voor jou is het dan wel weer een goeie voorbereiding op het komende jaar :)

Ik had me ook ingeschreven (als zijnde nederlander)
Helaas kan ik niet meedoen wegens een operatie aan een dubbele liesbreuk. Volgende week.

Voor de rest wens ik iedereen die mee doet veel succes.

voila, vandaar niet zo veel nederlanders. Spijtig maar ja een dubbele liesbreuk is nog veel spijtiger.

Zoals ik tegen onze gasten zei, heeft het geen nut een andere wedstrijd mee te doen ter voorbereiding van een andere wedstrijd. ( minstens 1 week niet trainen en die gaat verloren en wat kan er mis gaan op die andere wedstrijd + je gaat niet pieken naar een competitie zo )

sorry ze, maar 1 week niet trainen, das ook niet nodig. Als je twee dagen op voorhand niet meer traint dan ben je toch uitgerust zeker. Alé ik toch. En als ge echt kapot zit dan ben je op 72 uur terug ne nieuwe. En als da niet zo is moet je naar de dokter gaan.
Op training kan er ook vanalles misgaan en zeker als je dan wil pieken op de training.
Jimmy, voelt u nu niet aangevallen ofzo. Ik wil met u niet discusiëren. Ik geef alleen mee hoe het bij mij zit.
En wie mij niet gelooft, probeer het eens uit en geef uw bevinding. Hey, misschien een goed thema voor een nieuw topic.

Oke , geen comentaar ... ( da heeft hier toch geen zin )

-

Trouwens ik weet niet of je frans kan spreken en schrijven , maar anders geef ik je het e-mail adressen van Loic Lamoline en Michaël Dubois ( onze waalse deelnemers ) en misschien kunnen zij hun vriend uit Frankrijk ook vragen Christophe Demal ( heeft ook mee gedaan aan Open Vlaanderen ), Als je dat wil laat het me maar weten.
En er zijn ook niet veel nederlandse inschrijvingen he op die wedstrijd ??
Hoe komt dat ??

Ik spreek heel goed frans en kan het ook goed schrijven. Stuur die emailadressen maar naar mijn mailbox joeri.polfliet@telenet.be

alvast bedankt voor de hulp.

sorry ze, maar 1 week niet trainen, das ook niet nodig. Als je twee dagen op voorhand niet meer traint dan ben je toch uitgerust zeker. Alé ik toch. En als ge echt kapot zit dan ben je op 72 uur terug ne nieuwe. En als da niet zo is moet je naar de dokter gaan.
Op training kan er ook vanalles misgaan en zeker als je dan wil pieken op de training.
Jimmy, voelt u nu niet aangevallen ofzo. Ik wil met u niet discusiëren. Ik geef alleen mee hoe het bij mij zit.
En wie mij niet gelooft, probeer het eens uit en geef uw bevinding. Hey, misschien een goed thema voor een nieuw topic.

Jimmy heeft anders wel gelijk over een week niet fatsoendelijk te kunnen trainen joerie... voor de wedstrijd train je 3 dagen ofzo niet... en na de wedstrijd train ( ik dan ) ook noggeens 2 dagen niet.... dat is toch een midweek die je dan over slaat;)

en de wedstrijd zelf dan dat je doet?? is dat dan geen "training" ?
en vergeet niet: het gaat hier over een voorbereidende wedstrijd. Geen wedstrijd waar je pr's ofzo wenst te behalen.
Ieder zijn mening maar ik vind dat een wedstrijd draaien de beste (algemene) training is. Op een wedstrijd ga je al eens dieper. Je bent meer geconcentreerd. Je leert omgaan met de stress die erbij hoort. Je hanteert materiaal dat ietjes anders is dan jouw eigen materiaal. En das toch heel belangrijk? Je kan naar de techniek van anderen kijken. Dus da zijn toch allemaal pluspunten of niet. Die ene training die je dan zou missen weegt toch nooit op tegen wat je allemaal extra krijgt als je een wedstrijd doet.

laat ook maar, ik woon in nederland :D

Laatst bewerkt:
Hey gasten,

Keb nog lang gezwegen vondt ik zelf.

Maar onze mannen mogen mee doen geen probleem, maar ze vragen raad aan mij en ik geef mijn antwoord wat ze er mee doen is hun beslissing uiteindelijk.
( gehoord Strongman )

Didi moet nog op veel van de sommige onderdelen van Belgiê oefenen en heeft nog effe te gaan. Hij heeft trouwens ook een doel voor België en het volgende jaar.

De grote jongens trainen ook zo en tussen haakjes ik ook. Wat de atleten in België doen is hun zaak ik geef enkel raad. De jongens dat deze raad opvolgen zijn razend snel vooruit gegaan ( denk dat ik de komende jaren op mijnen tellen moet passen ) en er zit behoorlijk wat potentieeël tussen de gasten nu en die dat nog moeten komen volgend jaar.

Wat Merchtem betreft :

Het ziet er een mooie wedstrijd uit, met één nadeel, het is midden in de week. Voor mensen met jobs is het soms wel moeilijk + ook voor de grote fans en publieken.

En het verbaast met da Wim ( Die was toch gestopt ?? ) mee doet en Florent ( als hij komt opdagen, bij de voor rondes is hij niet komen opdagen en tijdens de 2 film opnamens van 5j. telefacts ook niet. Hij moest een wedstrijd doen tegen mij via den tv omdat hij tot heden nog altijd zei dat hij de sterkste was van België ).
Wat nog raar is het niveau is niet veel anders dan de finale van België en daar doet Yannick wel mee. Hij doet Belgiê niet mee omdat het te zwaar is en Bert thoonen moest voor hem invallen.

Maar ik wens jullie geluk op de competitie en hopelijk goed weer zonder veel te veel probleem. Kzal eens rond horen of er geen mensen nog wille of kunnen mee doen.

greetz...
jammer dat ie nie kwam opdagen,zou wel leuk geweest zijn om te zien,wat was het onderdeel?of mogen we dat ,iet weten?

Dit is Joeri zijn topic.

Als je dat echt wil weten Strong1976 stel ik voor je vraag opnieuw te vragen op de sterkste man van België ;)

Uit respect voor het topic en niet af te wijken.

Joeri de mail is verstuurdt en ik wens je veel geluk en misschien kom ik eens kijken als mijn Job het toelaat.
-

Dit is Joeri zijn topic.

Als je dat echt wil weten Strong1976 stel ik voor je vraag opnieuw te vragen op de sterkste man van België ;)

Uit respect voor het topic en niet af te wijken.

Joeri de mail is verstuurdt en ik wens je veel geluk en misschien kom ik eens kijken als mijn Job het toelaat.
-
ok,ik begrijp het;),ben eens benieuwd om donderdag naar telefacts te kijken.
en veldeman doet nie mee zeker sterkste man van belgie zeker?
grtz

Terug
Naar boven