Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Merchtem

Hij deed niet mee aan de voorrondes dus is ook niet geplaatst voor de finale.

@Joeri You've got mail ;)

Hij deed niet mee aan de voorrondes dus is ook niet geplaatst voor de finale.
wel raar dat hij nergens meer komt opdagen en telkens iets verzint volgens den jimmy,mss heeft hij aan krat ingeleverd door mss te vermageren?
of durft hij de duels niet meer aan te gaan?als hij voor telefacts ook al niet kwam opdagen:rolleyes:

De reden dat Florent zich tegenwoordig weinig laat horen is omdat hij momenteel druk bezig is met acteren. Na zijn rol als nevenfiguur in de laatste nieuwe film van Piet Piraat heeft Florent een aanbieding gekregen om mee te spelen in een Franstalige film.

Hij traint in dezelfde gym als ik en daar hebben we hem ook al tijdje niet meer gezien...

Weinig kans dat hij er op Merchtem wel zal zijn dus?

De reden dat Florent zich tegenwoordig weinig laat horen is omdat hij momenteel druk bezig is met acteren. Na zijn rol als nevenfiguur in de laatste nieuwe film van Piet Piraat heeft Florent een aanbieding gekregen om mee te spelen in een Franstalige film.

Hij traint in dezelfde gym als ik en daar hebben we hem ook al tijdje niet meer gezien...
naar het schijnt is hij aan het vermageren?hoeveel is ie al kwijt?
ale ,straks word hij voltijds acteur:)

is dit serieus :D?

Heet die hond nou echt 'snikkel' ?

Het "zwaard" van Zilvertand :eyebrow:

Tuurlijk ben ik serieus! Ook dat vermageren klopt, of hij al veel kwijt is kan ik niet zeggen want ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.

Denk wel dat hij op Merchtem zal komen opdagen
werkt dienen vent eigenlijk?vraag me af van wat die familie leeft

Tja als die voor een deur gaat staan, dan komt er echt niemand in :D
Doe jij nu mee aan deze wedstrijd Junipero?

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

op 1.15.00 en op 1.41.40

Leuk interview.
Het is wel duidelijk aan het accent te horen dat Merchtem niet ver van Aalst ligt (vanwaar ik origineel ben) :p

Terug
Naar boven