Fitness Seller

Sterkste man van Muscle Beach

Hey Gijs, is er nog een mogelijkheid dat ik je kan porren voor een max deadlift onderdeel? Want een wedstrijd zonder een max onderdeel kan eigenlijk niet hè? ;)
Je hebt nu alleen maar reps/speed/tijd oefeningen.

Sowieso sta jij en RPB toch bekend om de wekelijkse dl pr's en video's!

En als de transport van de schijven een probleem is, wil ik je wel helpen hoor

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
in ruim 4 maanden kun je echt nog flink wat sterker worden

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

maar ik denk dat de deelnemers lijst al aardig vol is of niet?

We hebben ons maximum van 15 deelnemers bereikt. We hebben 2 mensen voor de reservelijst, dus daar is nog ruimte voor 3 deelnemers. Die kunnen we geen garanties geven van deelname.

Als er deelnemers afzeggen, dan zal er contact opgenomen worden met de atleten op de reservelijst.

dat is snel gegaan :thumbs:
(had ook niet anders verwacht)

hey gijs, is er nog een mogelijkheid dat ik je kan porren voor een max deadlift onderdeel? Want een wedstrijd zonder een max onderdeel kan eigenlijk niet hè? ;)
je hebt nu alleen maar reps/speed/tijd oefeningen.

Sowieso sta jij en rpb toch bekend om de wekelijkse dl pr's en video's!

+1

Hey Gijs, is er nog een mogelijkheid dat ik je kan porren voor een max deadlift onderdeel? Want een wedstrijd zonder een max onderdeel kan eigenlijk niet hè? ;)
een last man standing deadlift onderdeel lijkt mij ook erg leuk :)

Wesley iedereen moet het zelf beslissen er moet wel enig niveau komen, het moet ook een interessante wedstrijd zijn voor de deelnemers. Ik zie 3x75 Bench. Dan ben je er idd nog niet klaar voor om met een 80 log aan de gang te gaan. Kijk, jongens zoals jij, Max, CorP, Frank etc wordt een geweldige strijd en dat is ook leuk voor de deelnemers zelf.
Als de helft de yoke niet uitgetild krijgt is dat in mijn opinie niet bevorderlijk voor een wedstrijd. Kijk gewoon goed wat je kan en beslis dan of dit jou niveau is. Kom anders ook eens meetrainen hier en oordeel zelf hoe je ervoor staat.

Daar heb je wel een punt maar in 4maanden kan je nog hard groeien kwa kracht en techniek.

Maar die max DL en dan met vrachtwagen banden is wel mooi om te zien voor de toeschouwers!
:D

Sowieso sta jij en RPB toch bekend om de wekelijkse dl pr's en video's!

max deadlift heb ik de hele dag ook over lopen denken, maar ik wilde niet degene zijn die het aan ging kaarten...

imo veel toffer dan stones op reps voor de deelnemers + toeschouwers

max deadlift heb ik de hele dag ook over lopen denken, maar ik wilde niet degene zijn die het aan ging kaarten...

imo veel toffer dan stones op reps voor de deelnemers + toeschouwers
Dat laatste ben ik niet met je eens. Stones spreekt juist wel het publiek aan.

Iets op herhalingen ziet er over het algemeen wat spannender uit voor publiek.

Ik doe niet mee, maar ik kom wel kijken.
Voor mij is vlissingen maar 20 minuten fietsen.

Dus als iemand me wilt ontmoeten haha;)

Had deze wedstrijd wel héél graag me willen doen..kom denk wel kijken ofzo

Laatst bewerkt:
Dat laatste ben ik niet met je eens. Stones spreekt juist wel het publiek aan.

Iets op herhalingen ziet er over het algemeen wat spannender uit voor publiek.

mmmm ja misschien heb je daar gelijk in. nou dan 225 deadlift op reps ofzo? :D

nee, je hebt wel gelijk. ik bekeek het door mijn eigen ogen, ik vind dat wel toffer om te zien, maar mensen die er geen ervaring mee hebben waarschijnlijk niet... then again hoeveel mensen zullen daar lopen die nog nooit een barbell hebben aangeraakt? ik denk heeeeel weinig

Damn ik heb er zin in

Zoals ik al zei, een wedstrijd zonder een max onderdeel is imo toch niet compleet. Zeker een oefening als een max deadlift kan erg indrukwekkend en leuk overkomen voor zowel de atleten als het publiek. Iedereen van m'n vrienden, kennissen en familie die zelfs geen/weinig verstand heeft van de sport, die ik een max effort deadlift laat zien, staan vol verwondering en verbazing te kijken. Dus indruk zal het zeker wel maken ;)

Deze wedstrijd bestaat nu uit snelheid, mental thoughness en conditie maar ik mis het laatste essentiële onderdeel in een echte SM wedstrijd en dat is maximale kracht. Dus dl op reps is imo ook niet echt een ideale oplossing Erwin ;)

Ik sta helaas ook op de reserve lijst.
Het is idd heel snel gegaan met die inschrijvingen.

Misschien is het leuk om een deelnemerslijst van DBB in het topic te plaatsten?

lol. jop en ik moesten nog pm-men :roflol:

komt er nog een deelnemers lijst van wie er allemaal meedoen van het forum?

Terug
Naar boven