Fitness Seller

Sterkste man van Nederland tv programma

Ik deadlift ook nog geen 250 kg, maar dat weerhoud me ook niet om af en toe bij Gijs een Mega Monster strongman training te volgen.
Is gewoon super vet om te doen man, en je word er allicht niet slapper van.
Ook zowiezo de techniek een beetje onder de knie krijgen is wel handig.

Kort samengevat : als het je leuk lijkt gewoon een keer proberen, zie ik je over een paar jaar wel op TV tussen de grote jongens ;)

Eigenlijk best erg, ik ken alleen de oude lichting nog. Mannen als Wout Zijlstra en Tjalling van den Bosch. Vooral die laatste vond ik altijd erg leuk om te zien. Wout trainde destijds in dezelfde gym als ik in Sneek.

bedankt voor de info, voorlopig kan ik beter gewoon op eigen gelegenheid blijven trainen denk ik. Ik kom nog lang niet in de buurt van die jongens.

Gewoon een keer doen!Er zijn vast dingen die je niet zal kunnen maar bij de meeste onderdelen zijn de gewichten zelf te bepalen. Denk aan een yoke,farmerswalk,boom,axle en ga zo maar verder.

Ps. mocht je niet weten wat een mp of een squat is dan is het misschien nog wel wat vroeg.

Gewoon een keer doen!Er zijn vast dingen die je niet zal kunnen maar bij de meeste onderdelen zijn de gewichten zelf te bepalen. Denk aan een yoke,farmerswalk,boom,axle en ga zo maar verder.

Ps. mocht je niet weten wat een mp of een squat is dan is het misschien nog wel wat vroeg.

stats zijn atm MP70kg, Squat 140*2 DL165 en BE 95kg

Moet nog zeker tientallen kilo's bij voordat ik mezelf een beginnende strongman durf te noemen. (hoewel het nu nog alleen PL oefeningen zijn omdat er geen yoke enzo in de gym staan)

Als de mannen zelf het niet erg vinden als ik mee wil doen dan wil ik zeker wel langskomen. Lijkt me echt kicken!

Er is altijd plek.

Moet nog zeker tientallen kilo's bij voordat ik mezelf een beginnende strongman durf te noemen. (hoewel het nu nog alleen PL oefeningen zijn omdat er geen yoke enzo in de gym staan)

Als de mannen zelf het niet erg vinden als ik mee wil doen dan wil ik zeker wel langskomen. Lijkt me echt kicken!
Misschien zelf even een log maken en je vorderingen bij houden, kan erg stimulerend werken:) Nice MP trouwens.

Niet zo negatief man! Je bent sterker dan Strongman-team: The Fungames!

ik heb gehoord dat alex wetzler volgend jaar serieuze kanshebber is voor het nk

Nk. broodjes eten. ! en Nk vetkleppen

Ik weet anders nog wel een goede coach! :-)

Suger Lee.. ?

hey ??? ik zie nu weer staan sterkste man 2011 in de programering?? wie weet wat er wordt uitgezonden ? welk jaar ? NL of CL

Terug
Naar boven