AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws World Strongest Man 2018

Zag het al op de insta van Eddy.

Mooie prestatie van Thor. Gaat goed dit jaar. Op de Arnold ook al.
31949434_849372031918305_5929011732889468928_n.jpg

Thor heeft gewonnen. Mateus tweede?

Als die in de toekomst zijn deadlift nog weet te verbeteren dan maakt ie ook kans op de titel. Ook bij de Arnold Classic de enige die die rare steen zo vaak op zijn schouder legde. Licis vind ik ook een mooie kerel, die is echt farmstrong, maar met zulke giganten als Thor wordt een titel lastig.

Huh hoe weten jullie dit allemaal?

Ik wacht wel tot kerst

• Like
Waarderingen: 040B
Instagram, facebook, youtube... :D Hoe ga jij die officiele uitzendingen kijken dan? Daar probeer ik nog steeds achter te komen.

Tot vorig jaar mochten deelnemers en mensen die betrokken waren bij de organisatie echt helemaal niets zeggen over de uitslagen, nu zie ik toch her en der filmpjes, foto’s en uitslagen openbaar gedeeld worden. Gaat natuurlijk ook helemaal nergens over dat je zeven maanden de uitslag geheim zou moeten houden

Dat is lastig verborgen te houden van social media en het publiek met smart phones.
De uitzending kun je tegen die tijd via heats en finals op een youtube kanaal terug kijken. Tot die tijd zal de organisatie zijn best doen uitzendingen/beelden te verwijderen.

Dat is lastig verborgen te houden van social media en het publiek met smart phones.
De uitzending kun je tegen die tijd via heats en finals op een youtube kanaal terug kijken. Tot die tijd zal de organisatie zijn best doen uitzendingen/beelden te verwijderen.
Volgens mij is zijn die officiele uitzendingen helemaal niet zo makkelijk via youtube te kijken. Van 2017 kan ik bijvoorbeeld alleen de finale en heat 5 vinden en beiden in kutkwaliteit...

720p is geen 4k of full HD maar kut kwaliteit kan ik niet zeggen. Verder is het gratis dus 720p is geen probleem voor mij. Dat is het nadeel dat een Amerikaans bedrijf de rechten op heeft gekocht. Vroeger lag dat bij de BBC dacht ik.

Als die in de toekomst zijn deadlift nog weet te verbeteren dan maakt ie ook kans op de titel. Ook bij de Arnold Classic de enige die die rare steen zo vaak op zijn schouder legde. Licis vind ik ook een mooie kerel, die is echt farmstrong, maar met zulke giganten als Thor wordt een titel lastig.

Thor zal de komende jaren domineren. Shaw zal ongetwijfeld in de top blijven draaien maar ik vind het mooi om te zien dat mannen zoals Licis en Mateus veel potentie hebben. Een erg knappe prestatie om op je debuut tweede te worden en de eerst plek te laten gaan aan Thor is geen schande natuurlijk. Die man is een gigant!

Thor zal de komende jaren domineren. Shaw zal ongetwijfeld in de top blijven draaien maar ik vind het mooi om te zien dat mannen zoals Licis en Mateus veel potentie hebben. Een erg knappe prestatie om op je debuut tweede te worden en de eerst plek te laten gaan aan Thor is geen schande natuurlijk. Die man is een gigant!
Thor is er volgend jaar niet bij geloof ik. Vanwege de opnamen van GoT.

Zei hij een tijdje geleden in een interview.

Mateusz Kieliszkowski deed vorig jaar ook al mee met WSM

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat er niet ver naast iig :P jammer dat biby niet mee mocht doen...

Terug
Naar boven