040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Zag het al op de insta van Eddy.
Mooie prestatie van Thor. Gaat goed dit jaar. Op de Arnold ook al.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag het al op de insta van Eddy.
Mooie prestatie van Thor. Gaat goed dit jaar. Op de Arnold ook al.
f**k yeah! Eindelijk, heeft er lang op moeten wachten.
Instagram, facebook, youtube...Huh hoe weten jullie dit allemaal?
Ik wacht wel tot kerst
Hoe ga jij die officiele uitzendingen kijken dan? Daar probeer ik nog steeds achter te komen.Instagram, facebook, youtube...Hoe ga jij die officiele uitzendingen kijken dan? Daar probeer ik nog steeds achter te komen.
Volgens mij is zijn die officiele uitzendingen helemaal niet zo makkelijk via youtube te kijken. Van 2017 kan ik bijvoorbeeld alleen de finale en heat 5 vinden en beiden in kutkwaliteit...Dat is lastig verborgen te houden van social media en het publiek met smart phones.
De uitzending kun je tegen die tijd via heats en finals op een youtube kanaal terug kijken. Tot die tijd zal de organisatie zijn best doen uitzendingen/beelden te verwijderen.
Als die in de toekomst zijn deadlift nog weet te verbeteren dan maakt ie ook kans op de titel. Ook bij de Arnold Classic de enige die die rare steen zo vaak op zijn schouder legde. Licis vind ik ook een mooie kerel, die is echt farmstrong, maar met zulke giganten als Thor wordt een titel lastig.
Thor is er volgend jaar niet bij geloof ik. Vanwege de opnamen van GoT.Thor zal de komende jaren domineren. Shaw zal ongetwijfeld in de top blijven draaien maar ik vind het mooi om te zien dat mannen zoals Licis en Mateus veel potentie hebben. Een erg knappe prestatie om op je debuut tweede te worden en de eerst plek te laten gaan aan Thor is geen schande natuurlijk. Die man is een gigant!
Thor zal de komende jaren domineren. Shaw zal ongetwijfeld in de top blijven draaien maar ik vind het mooi om te zien dat mannen zoals Licis en Mateus veel potentie hebben. Een erg knappe prestatie om op je debuut tweede te worden en de eerst plek te laten gaan aan Thor is geen schande natuurlijk. Die man is een gigant!