Fitness Seller

Sterkste Man van Noord-Nederland

Ik heb me uitgeschreven Jan...ben nog herstellende van een blessure aan schouder en onderrug en wil niets minder dan in topvorm meedoen voor zoiets.

I didnt knew there was a war going on between you 2 ? Wat heb ik gemist !! ???

Oei frankie is op zijn korte teentjes getrapt :P

Nee ik dis Erwin terecht even terug

daar zijn de meningen over verdeelt ;)

Nee ik dis Erwin terecht even terug

het is maar hoe je et opvat meine freund... als je een dergelijke plagende witty remark al gaat opvatten als "haat" kennen we elkaar schijnbaar toch niet zo goed. zal wel de nasleep zijn van men "frank-wank" opmerking in je log die je zo'n verbitterde reactie laat plaatsen?

anyhow, laten we deze thread niet verder vernken, we hebben onze share al gedaan wat dat betreft, catch ya on msn

het is maar hoe je et opvat meine freund... als je een dergelijke plagende witty remark al gaat opvatten als "haat" kennen we elkaar schijnbaar toch niet zo goed. zal wel de nasleep zijn van men "frank-wank" opmerking in je log die je zo'n verbitterde reactie laat plaatsen?

anyhow, laten we deze thread niet verder vernken, we hebben onze share al gedaan wat dat betreft, catch ya on msn

you guys go and circlejerk it out of your systems..starter wrm doe jij nie mee met NN zit voor jou ook wel podium plaatsje in met je epic strongman stats..

hahaha die film was echt lomp, wat een kakka script..maar wel ok voor een B klasse kwaliniveau -achtige film

Oke, wellicht wat lomp uit de hoek maar vond het op dat moment terecht. Ik spreek je wel even aan op msn.

lees dat de aanvang 15:00 is , is dit echt of is het een spelfout

Mooie tijd toch

voor mij wel dik 2,5 uur rijden .... maar deelnemers dus ook 3 uur aanwezig

Half uurtje eerder wij ja zoiets

Alsjeblieft zeg wat een k*ttijd. Wout wat is dit nu weer? We rijden meer dan 2 uur daarheen sommigen zelfs 3 uur zoals Patrick en dat kan na afloop toch ook echt weer terug ook. De dag daarop kan ik geen vrij nemen want ik werk in het onderwijs. Na ja ik houd er over op voor ik goede mensen nog het gevoel geef ze te beledigen maar ik vraag me soms af waar het gewone verstand is gebleven..............

Ik ben liever wat later op een wedstrijd ver weg en wat later thuis dan dat k voor dag en dauw me nest uit moet om om 12 uur ergens te vlammen in weet ik wat voor gat in t zuiden des lands. Alles heb zo zn voor en nadelen.

Als je om 1 uur start hoeft niemand in heel Nederland voor dag en dauw zijn nest uit. Ik hoop maar niet dat het uitloopt dan, avondeten zit er sowieso niet meer in.

wtf...15:00 uur? pffff, dat zal dan wel 20:00 uur worden voordat de wedstrijd is afgelopen.

Terug
Naar boven