Fitness Seller

sterkste man van zaanstad

mo is echt serieus een goede mc. legt shit teminste uit zodat het publiek het ook begrijpt + side info. toffe shit... moetie vaker doen

Deathliften bedoel je?:) Even snel gekeken.

En de 2ton truck :P

• Topic Starter Topic Starter
Jongens onwijs bedankt voor alle toffe reacties vond het echt een leuke dag.
Mo en Johan deden het echt goed bedankt nog jongens! De sfeer was top en het publiek vond het geweldig en heb alleen maar positieve reacties gehad.
Volgend jaar weer!
En van die yoke op sterkste man van nederland staat hij ook op 1 hoogte en
dat is precies de zelfde hoogte dus als jullie in de toekomst erbij willen staan kan je
er maar beter aan gewend zijn.

dat is waar guido, maar dan moeten de stones ook op 1m80 en niet 1m30;) (wat mij overigens met deze stone niet was gelukt, maar goed, you get the point:P) genoeg over dat ene kleine puntje, voor de rest was het een super dag, ik vond het leuk en ben trots om de slapste man van zaanstad te zijn geweest:D

• Topic Starter Topic Starter
dat is waar guido, maar dan moeten de stones ook op 1m80 en niet 1m30;) (wat mij overigens met deze stone niet was gelukt, maar goed, you get the point:P) genoeg over dat ene kleine puntje, voor de rest was het een super dag, ik vond het leuk en ben trots om de slapste man van zaanstad te zijn geweest:D

Oke man misschien volgend jaar top 5 wil het zeker volgend jaar weer organiseren.
En dan doen we speciaal voor jou de steen op 180cm kan je nu al vast gaan trainen :)

leuke wedstrijd, goed georganiseerd, goed deelnemersveld en ook een vermakelijke presentator - props naar Mo!

Terug
Naar boven