Fitness Seller

Sterkste man van Zuid-Holland a.s Zaterdag

chunky

Huge Freak
Waardering
52
Lengte
1m92
Massa
118kg
Gaan er nog mensen naartoe van hier?
Ik ga wel kijken iig.

Sterkste Man van Zuid-Holland
Vlaardingen - zaterdag 29 april 2006
Op zaterdag 29 april, de dag waarop Nederland dit jaar Koninginnedag viert, vindt in Vlaardingen weer de strijd om de Sterkste Man van Zuid-Holland plaats. De Sterkste Man van Zuid-Holland wordt gehouden op het Liesveld viaduct te Vlaardingen. De organisatie is in handen van Ton Kloosterman (Sportstudio Atlantis). De aanvang van de wedstrijd is om 12.00 uur. Van de atleten wordt verwacht dat zij om 11.00 uur aanwezig zijn.

De wedstrijd gaat over de volgende onderdelen:

1) Dead lift (herhalingen - 250 kg - olympisch halter)

2) Boomstam tillen (maximaal gewicht, aanvangsgewicht 80 kg)

3) Husafeld stone (afstand - 175 kg)

4) Medley
Duckwalk (200 kg - 10 meter), daarna twee biervaten (100 kg) over een afstand van 18 meter
verplaatsen en als laatste de 'killer', een ankerketting van 300 kg achterwaarts slepen eveneens
over een afstand van 18 meter.

5) Crucifix (2 keer 15 kg)

6) Stones of strenght (90-115-130-145-160 kg)

7) Carcircle (250 kg)

Voor de eerste 3 geplaatsten zijn er leuke geldprijzen te winnen!

Voor meer informatie en/of deelname kun je contact opnemen met Ton Kloosterman van Sportinstituut Atlantis (010-4341219).

ik kom kijken een jongen van onze school doet mee..... hopen op lekker weer ;)

• Topic Starter Topic Starter
dat hoop ik ook ja!

ik ben er ook, gast waar ik mee train doet er aan mee:D

Wilde hier eigenlijk mijn debuut gaan maken, maar door de onderrug blessures niet mogelijk. Denk dat de prijs naar Simon gaat.
Hij maakt hier zijn comeback en heeft hier al eerder gewonnen.

Simon = Simon Sulaiman? Zoja, gaaf dat die weer terug is!

eq_909 zei:
Simon = Simon Sulaiman? Zoja, gaaf dat die weer terug is!

Idd. Zou eigenlijk samen met hem deze wedstrijd gaan doen, echter ben ik allang niet meer daar geweest om te trainen. K*t deadlift en barbell row hebben mijn rug een serieuze tik gegeven. Volgend jaar misschien nog een keer proberen. Nu eerst weer sterker worden.

Maar Simon zet dit jaar alles op alles om NK te winnen. Dus wordt leuk om hem en Jarno tegen elkaar te zien dit jaar.

ben jij er ook om te kijken Richard?

Ik zit er over na te denken, DBB meet?:P

Ik zou afhankelijk gaan, maar me meisje wilt liever naar delft toe...dus zitten nu wat te fighten erover :P

Ik ga misschien wel, even kijken of het normaal te bereiken is.

ik ga in ieder geval, me meissie gaat ook mee en me ouwe trainingsmaat. Wordt wel gaaf denk.

chunky zei:
ben jij er ook om te kijken Richard?

Denk het niet. De vrouw moet werken tot 2 uur. Dus ik ben met de kleine tot die tijd. Hoe laat begint de wedstrijd? Anders ga ik misschien ff voordat de vrouw thuiskomt.

12.00

en jij 3?

Misschien dat ik wel ff kom. 12:00 tot 15:00 ofzo. Dan naar huis, ben ik om 4 uur terug, dan is het vrouwtje wel klaar met douchen en dergelijke :)

is de kleine nog te klein om met papa mee te gaan?

Denk dat ik ook kom kijken. Wat extra motivatie/inspiratie kan nooit kwaad :D

chunky zei:
is de kleine nog te klein om met papa mee te gaan?

Nee hoor dan zou die meegaan (7maanden) echter het probleem heeft zich voortgedaan dat vanwege de rust in de winkel de vrouw nu al thuis is en ik zodadelijk mee mag om rommelmarkten te bezoeken.:o

RichardV zei:
Nee hoor dan zou die meegaan (7maanden) echter het probleem heeft zich voortgedaan dat vanwege de rust in de winkel de vrouw nu al thuis is en ik zodadelijk mee mag om rommelmarkten te bezoeken.:o
135kg en je vrouw beslist wat jullie gaan doen? :o

Samu zei:
135kg en je vrouw beslist wat jullie gaan doen? :o

Haha jij kent mijn vrouw niet:D
Aangezien ik de hele week al werken ben, avonduren trainen ben, is ze af en toe blij om mij te zien.
Ze gaat vaak mee naar dat soort dingen (Essen, Sterkste man Gelderland), maar heeft daar niet altijd zin in he.
Als je ouder wordt zul je het misschien begrijpen;)

Terug
Naar boven