Fitness Seller

Sterkste man van zuid holland (vlaardingen)

En Cor-Paul, niks voor jou deze wedstrijd? Lekker dichtbij en ik ben er om je te coachen!

Op zich wel alleen niet op koninginnedag! Tradities in ere houden rond die dag :)

denk trouwens dat het ook niet helemaal verstandig zou zijn aangezien ik al sinds NCC last heb van m'n triceps.. laat het liever even rustig herstellen (ook al is het nu weer bijna goed lijkt het).

Laatst bewerkt:
Op zich wel alleen niet op koninginnedag! Tradities in ere houden rond die dag :)

Een sterkste man wedstrijd op Koninginnedag hoort bij mijn tradities. Je hebt geen kinderen (voor zover ik weet) dus heb je toch alle tijd en gelegenheid? Ik laat mijn 'bloedjes' van kinderen zelfs alleen om lekker sterkste man te gaan kijken :D (Wat een harteloze vader ben ik toch!)

Ik denk dat Cor-Paul liedjes over de koningin gaat zingen op het marktplein :D

Trouwens Jan weet jij wat de medley wordt?

Laatst bewerkt:
Laat dat tennis voor wat het is, jouw toekomst ligt in de sterkste man sport. Voor Tennis wordt je toch te zwaar (en te log en te langzaam :D)

Medley is trouwens een biervat 90 kg, timber 90 kg en ankerketting slepen 300 kg. Geen idee over hoeveel meter maar zal wel 10-15 meter zijn. Eerder 15 dan 10 denk ik. Vooral die ankerketting van Ton is een echte killer.

http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2005/zuid-holland/uitslag.htm

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat die tenniscompetitie in teamverband is en ik de kopman ben, ernstige twijfels :(

Leuke wedstrijd, misschien komt ik wel kijken.

Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe groot is de klap die je krijg naderhand van vrachtwagentrekken?
En waar voel je dat vooral?

Handen/onderarmen, biceps, rug.
Vergeet niet vanuit de benen te pullen. Het gewicht is niet zo heel zwaar van de truck, de vraag is hoe het terrein eruit ziet.

Je onderarmen en vingers zijn zeker wel een paar dagen naar de klote dan?

Ja, stond nog ingeschreven en ik wil de organisatie niet teleurstellen. Tegen een aantal van de andere mannen maak ik weinig kans op krachtgebied, maar het komt vast ten goede van mijn wedstrijdervaring. Zie het maar als een zware training voor de Oerzeeuw :cool:

Is de deelnemers lijst bekend?

Vast wel, ik zal Ton vanmiddag eens mailen.

Kom jij ook kijken JP? Zou wel leuk zijn, tijd geleden dat we elkaar hebben gezien!

Ik had wel mee willen doen stiekem. Maar ben nu op werk en het lijkt erop dat ik met geen mogelijkheid vrij krijg (ben veels te laat natuurlijk). Ik kom naar de voorronden straks in mei en dan zie ik je daar vast wel Jan.

Laatst bewerkt:
Ik kom wel gewoon kijken, volgend jaar moet het wel te doen zijn.

Terug
Naar boven