MuscleMeat

Sterkste man van Zuid-Holland a.s Zaterdag

RichardV zei:
Haha jij kent mijn vrouw niet:D
Aangezien ik de hele week al werken ben, avonduren trainen ben, is ze af en toe blij om mij te zien.
Ze gaat vaak mee naar dat soort dingen (Essen, Sterkste man Gelderland), maar heeft daar niet altijd zin in he.
Als je ouder wordt zul je het misschien begrijpen;)
Ow maar dan begrijp ik het wel hoor... :)

j354j4 zei:
Ja samu, zelfs als je ooit je ecto genen belazert en heel groot wordt. De vrouw is altijd de baas :p
Ja dag. Allebei gelijk. De vrouw die denkt mijn baas te kunnen zijn, schop ik buiten. :mad: :D

Ben vanmiddag geweest. Het was koud, maar wel tof om te zien.

Volgens mij heb ik chunky nog gezien...met spijkerjas??

Laatst bewerkt:
En geen uitslag noemen. Teas! :)

Sterkste Man van Zuid-Holland gewonnen door Senny Schonewille
Gisteren vond in Vlaardingen de Sterkste Man van Zuid-Holland plaats. Negen deelnemers waren afgereisd naar Vlaardingen om tegen elkaar te strijden. Senny Schonewille pakte de eerste plaats met een ruime puntenvoorsprong op Geoffrey van Rangelrooij, die voor zijn thuispubliek genoegen moest nemen met de tweede plaats. Op de derde plaats eindigde Dave Mossing. Ondanks de gure wind werd de wedstrijd toch nog door enige honderden mensen bezocht. De uitslag: 1. Senny Schonewille (59,5 ptn), 2. Geoffrey van Rangelrooij (48 ptn), 3. Dave Mossing (40 ptn), 4. Jimmy Laureys (37 ptn), 5. Simon Sulaiman (36 ptn), 6. Bas Roessen (30 ptn), 7. Fouad Hsaini (25,5 ptn), 8. Jan-Pieter Neuteboom (20 ptn) en 9. Dennis Gort (19 ptn). (30 april 2006)

http://www.realdutchpower.nl/index.htm

erg jammer voor Simon, dacht dattie stuk hoger zou plaatsen, heb zelf de wedstrijd helaas niet kunnen zien:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie is die rechter gast? Ziet er t*ring huge uit namelijk.. :D

Die huge gast is Dave Mossing.

Stats in 2003: Dave Mossing, Amersfoort, 29 jaar en 130 kg.

• Topic Starter Topic Starter
JoHn87 zei:
Ben vanmiddag geweest. Het was koud, maar wel tof om te zien.

Volgens mij heb ik chunky nog gezien...met spijkerjas??

Chunky had een spijkerjas aan ja! Volgende ff voorstellen gast!

et was echt teringkoud!

De grote gasten vielen zwaar tegen, vooral Simon, zal nog wel te maken hebben met zijn blessure.

Diep respect voor Bas Roessen en Fuad echt knap.

die Jimmy Laureys, wat een beer van een kerel is dat zeg.

en Senny, daar zullen we nog wel veel meer van horen, sterke kerel.

Trouwens ook wel benieuwd, waar Fouad traint, want hij komt uit Hellevoetsluis, daar zit nou niet direct een strongman gerichte gym in de buurt.

Fouad traint bij de Hoog in Spijk. Werd bij die breezer gym van ons geweigerd.

RichardV zei:
En geen uitslag noemen. Teas! :)

Sorry man, maar ik wist niet alle namen meer precies. Zal volgende keer pen en papier meenemen;)

chunky zei:
Chunky had een spijkerjas aan ja! Volgende ff voorstellen gast!

Zat er wel aan te denken...kon ik je gelijk bedanken voor hulp bij UB/LB, maar ik wist het niet helemaal zeker.

Kom ik daar aan...hé ben jij Barry (chunky). Uhm...nee wat mot je?...oeps!

Volgende keer kom ik wel ff praatje maken en voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
Fouad traint bij de Hoog in Spijk. Werd bij die breezer gym van ons geweigerd.

so ja joh! k*t is dat. Ik ga me ook al ergeren aan sommige dingen bij ons, zal wel niet zo lang mee duren, voor ze iets tegen me gaan zeggen over mijn manier van trainen, zeker die krullebol heeft daar wel een houtje van.

Terug
Naar boven