XXL Nutrition

Sterkste man wedstrijden in 2009

whahaha, het wereldrecord.. Oh man, kom op zeg.

@Dhr van Boekel:

erg kinderachtig om dhr. Bremers aan te vallen op z'n sportschool e.d. Daar gaat het hier helemaal niet over. Dhr. Bremers heeft slechts kritiek op de organisatie van jullie wedstrijden. That's all. En hij heeft wel degelijk een punt, want een krachtwedstrijd op een hondenuitlaatplaats kan gewoon echt niet.

En wat ik al helemaal triest vind is dat hij zo aardig is geweest om op het laatste moment z'n strongman spullen aan jullie uit te lenen en ze dan onder de stront terug te krijgen. Hoe ongelooflijk asociaal is dat. Geen woorden voor. Dan ben je in mijn inziens hondsbrutaal om dat te doen.

Verder kom ik weleens trainen in zijn sportschool en ik moet zeggen dat ie het top voor elkaar heeft. Top sfeer, veel en goeie apparaten, genoeg losse gewichten en ervaren personeel die altijd voor je klaar staan.

Hoe staat het dan met jou wedstrijd ? geen koffie niks.

Hallo beste Meneer Bremers ik geloof dat jij een bril nodig hebt he ? lees verder dan je neus lang is dan zul je lezen dat we zijn moeten uitwijken in de laatste week voor de sterkste krachtsporters. ik bedoel en jij kereltje moet niet breuzelen want ik was toevallig wel aanwezig op de wedstrijden dus ook dit is weer onzin wat je uitkraamt. Zo nu even jou wedstrijd in brunssum onder de loep nemen 1 geen koffie 2 geen broodjes 3, de waardebonnen van de deelnemers die onder de rotzooi vandaan gehaald moeten worden 4 Matriaal dat je bij anderen moet gaan lenen omdat je het zelf ook niet hebt. Fijne Colega van ons hoe zit dat dan ? geen bekers voor de deelnemers oja nog iets heb jij die wedstrijd alleen georganiseerd ? of heb je hulp gehad ? graag antwoord hier op deze site fijne colega.
Fijne Colega ben jij dan de sterksteman ? wat heb je in A wedstrijden laten zien ? vertel wij zijn zeer benieuwd of jij zo ervaren bent en hoeveel prijzen jij hebt behaald ? graag antwoord ? zou ik nog even door gaan ? Jij bent nog te laf om mensen te bedanken die alles voor je doen wij hebben teminste wel normen en waarden die moeten ze jou nog bij brengen maar graag antwoord op mijn vragen fijne colega

Beste Colega jij draagt de sport een warm hart toe zeg je nou als de sport het van jou moet hebben dan zijn we armen mensen en ik krijg het er steen koud van. Waar heb jij het liegen en het bedriegen geleerd ? is daar een opleiding voor ? zoja dan ben je zeker met vlag en wimpel geslaagd he ? Ik hoop dat de Atleten inzien dat jij de sport kappot wilt maken en ook ons als organisatie je bent echt een fijne colega.
Oja nog iets als het allemaal zo slecht is bij ons waarom help je dan ? en als het allemaal zo slecht is bij ons waarom kom je dan altijd kijken ? waarom doe je dan mee ? als ik iets zo slecht vind dan blijf ik weg en ga ik niet in de regen staan om te kijken.
Oja Heerlen daar had je ook komentaar op he jaloers dat jij niet word uitgenodigd door de media ????? moeten we je nu een zakdoek komen brengen om de tranen te drogen ????? mail maar even oke ?
Maar vergeet een ding niet ooit komt de dag dat wij lachen en jij zult huilen meneer bremers.

Wiel van boekel

Triest hoor....ben je 31 en dan geloof je nog steeds in sprookjes.....

Of moet dat verhaal ook nog eens haarfijn uitgelegd worden?
Hoe meerdere mensen meegeholpen hebben om de vrachtwagen op gang te brengen? Of dat de getrokken afstand ook niet helemaal met de werkelijkheid overeenkomt?
Kun je misschien ook eens uitleggen waarom er internationaal helemaal niets van bekend is van dit "wereldrecord"?

Jammer dat je zo denkt Ruben

Beste Ruben,

Ben jij erbij geweest ? nou ik wel en ik kan je verzekeren en dat kunnen nog 30 man met mij dat het grote onzin is wat dhr bremers vertelt over onze wedstrijden. ik wil je graag uitnodegen om eens mee te komen doen bij ons of te komen kijken en dan te oordelen.
Dan zul je zien dat de wedstrijden tot bijna in de puntjes verzorgd zijn ook voor de atleten. Ik vind erg jammer dat jij ons ook aanvalt op iets waar niks van waar is.

Groetjes Wiel

@Dhr van Boekel:

erg kinderachtig om dhr. Bremers aan te vallen op z'n sportschool e.d. Daar gaat het hier helemaal niet over. Dhr. Bremers heeft slechts kritiek op de organisatie van jullie wedstrijden. That's all. En hij heeft wel degelijk een punt, want een krachtwedstrijd op een hondenuitlaatplaats kan gewoon echt niet.

En wat ik al helemaal triest vind is dat hij zo aardig is geweest om op het laatste moment z'n strongman spullen aan jullie uit te lenen en ze dan onder de stront terug te krijgen. Hoe ongelooflijk asociaal is dat. Geen woorden voor. Dan ben je in mijn inziens hondsbrutaal om dat te doen.

Verder kom ik weleens trainen in zijn sportschool en ik moet zeggen dat ie het top voor elkaar heeft. Top sfeer, veel en goeie apparaten, genoeg losse gewichten en ervaren personeel die altijd voor je klaar staan.

wiel ik vind/vond je een aardige meneer maar om hier naar jules te gaan kafferen op sterkste man van limburg 2008 dan lach ik me kapot... dit was verruit de beste wedstrijd kwa organisatie/locatie etc die ik zelf heb meegemaakt... om even vanuit mijn ogen jules vagen te beandwoorden.... jules had wel zeker medailes en bekers voor de atleten.. + je hebt weet zelf niet watje praat over a b c klasses das echt bullsshit.... je begint dingen erbij te halen die niet kloppen.. we hebben het hier niet over a b c klasses maar over organisatie... ik wil niet lopen b**chen op dei van jullie .... maar om hier jules zwart te lullen vind ik zwak van je want je weet zelf dat hij het heel netjes op orde heeft

groeten

max

ik wil nog effe doortiefen ben nu toch in de mood... wtf moeten atleten met koffie heb ik nog nooit gezien :p bovendien zeg je het als het een van de belangrijkste dingen is ....

en owja materiaal lenen is niks mis mee... hoewel jules voor 90% zijn eigen materialen had op deze wedstrijden dus ook dit is weer onzin... enige wa geloof ik niet van jules was waren de 120kg timbers en de wielen voor wheelflips... maaar daar is helemaal niks mis mee want het was ruim van te voren beschikbaar voor jules.... volgens mij hebben jullie zelf geen onderdelen voor zover ik weet maar oke ... ik heb geen zin om te b**chen... maar ik vind het iig niet erg sociaal van je hoe je hier reageerd wiel...

Normaliter post ik nooit wat en gebruik ik mijn account louter om hier en daar wat log's van mede strongmen te lezen. Maar hetgeen ik hier allemaal over jules lees laat mijn aggitatiepeil stijgen tot onacceptabel niveau.

Zonder in te gaan op de kwaliteit van welke wedstrijd dan ook wil ik graag het volgende zeggen. Jules heeft een prima sportschool waar veel, wat zeg ik, ontzettend veel aandacht uitgaat naar het strongmen gebeuren. Jules biedt veel jongens de mogelijkheid om bij hem speciefiek op strongmen onderdelen te trainen en dit gebeurd allemaal in een prima sfeer. Ook kan er geen slecht woord worden gesproken over de georganiseerde wedstrijden van jules, want dat gebeurd nogtans heel goed.

En oh ja laten we elkaar aanspreken of objectieve zaken en laten we elkaar niet persoonlijk aanvallen, want dat is toch wel een teken van zwakte.

Greetz a strongmen Titan.:cool:

ik heb echt geen idee wie jij bent :p

Sjezus, can't we all get be friends? Ik denk dat iedereen in de strongman elkaar beter zou kunnen steunen en helpen in plaats van zo afzeiken.. Volgens mij is het topic hier ook niet voor bedoel IMO.

Graag de discussie verderzetten met wederzijds respect, er zijn geen posts verwijderd, dit om de discussie nog leesbaar te houden. Als het echter niet op volwassen en ernstige manier kan verlopen zijn we genoodzaakt dit topic te sluiten.

Beste meneer Wiel van Boekel,
Succes met je wedstrijden dit jaar,

De groeten,
Jules Bremers

waarom krijg ik dit via karma ?

Hallo Beste Meneer Bremers wat zit jou dwars ? door zo mensen af te kraken maar dat zegt meer over jou dan over dhr koekoek je bent net een klein kind die het snoepje niet krijgt.

Om mar over te gaan op een ander onderwerp:

Voorlopige Inschrijflijst Open sterkste man van Limburg
12 april 2009:

- 1. Alexander Moonen *
- 2. Maurice Hellenbrand
- 3. Maurice Janssen
- 4. Jules Bremers *(Jbremers)
- 5. Ruben Scheepers (Rubensossa)
- 6. Patrick Drogtrop *(Dutchstrenght)
- 7. Wim Jammaer * (Jammaer)
- 8. Gijs Boeijen * (G-men)
- 9. Wietse Rottine* (Iron devoted)
- 10. Simon de Vogelaere * (Snoob)
- 11. Leon Nijenhuis (Leophyte)
- 12. Matthieu Onderdijk (Matthieu)

Nog 8 vrije plekken!

- IFSA log op max 3 attempts
- Medley: Farmers 110kg 40m + Yoke 300kg 20m (gewichten nog niet vastgesteld)
- Medley: Sledpull + laden van 65kg vat, 90kg vat, 110kg as, ......
- One hand dumbbell press 50/60kg op reps, 1rep 60 verslaat alle reps 50.
- Stones 100-110-120-140-160

waarom krijg ik dit via karma ?

Waarschijnlijk om dezelfde reden als dat ik gequote word maar dat er een heel lulverhaal tegen Jules opgehangen wordt.
Mijn vragen zijn dus nog steeds niet beantwoord maar dat hoeft ook niet om te weten dat het om een zelfverzonnen WR gaat.

Wat zijn die wedstrijden toch altijd achterlijk ver voor mij. Word sm van Amsterdam dit jaar niet gehouden?

Beste Max

Hallo Beste Max, Max wie begint hier met kraken op deze site wij niet maar meneer Bremers en dan moeten wij maar alles slikken is dat de bedoeling dan ? Hij begint over de gewichten gisteren die gewichten zijn al lang aangepast dan begint hij over een honden uitlaat plaats er staat nergens uitlaat plaats voor honden dus het klopt niet. dan begint hij over een EHBO post/ koffer dat was terplekke en er waren 3 mensen met een EHBO diploma onderandere ik zelf, dus ook daar heeft hij geen punt.
Max waarom doet jules dit dit is nergens voor nodig wij hebben hem nog aangeboden voor +- 1 jaar terug om samen een wedstrijd te organiseren en nu praat hij zo dat kunnen we niet over ons heen laten gaan en dat doen we ook niet.
Wij hebben hier niet als eerste geschreven dat was jules zelf hij heeft onze email adressen waarom mailt hij ons dan niet persoonlijk ? als hij het ergens niet mee eens is.
Max wij kunnen maar tot 1 conclusie komen en dat is dat jules ons wil kraken en kappot wil maken en dat laten we niet gebeuren.
Max wij hopen dat jullie gewoon aan onze wedstrijden mee blijven doen ook nu we overhoop liggen met jules.

Vriendelijke Groeten
Wiel.

wiel ik vind/vond je een aardige meneer maar om hier naar jules te gaan kafferen op sterkste man van limburg 2008 dan lach ik me kapot... dit was verruit de beste wedstrijd kwa organisatie/locatie etc die ik zelf heb meegemaakt... om even vanuit mijn ogen jules vagen te beandwoorden.... jules had wel zeker medailes en bekers voor de atleten.. + je hebt weet zelf niet watje praat over a b c klasses das echt bullsshit.... je begint dingen erbij te halen die niet kloppen.. we hebben het hier niet over a b c klasses maar over organisatie... ik wil niet lopen b**chen op dei van jullie .... maar om hier jules zwart te lullen vind ik zwak van je want je weet zelf dat hij het heel netjes op orde heeft

groeten

max

Terug
Naar boven