- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?? moeten we je nu een zakdoek komen brengen om de tranen te drogen
?? mail maar even oke ?Triest hoor....ben je 31 en dan geloof je nog steeds in sprookjes.....
Of moet dat verhaal ook nog eens haarfijn uitgelegd worden?
Hoe meerdere mensen meegeholpen hebben om de vrachtwagen op gang te brengen? Of dat de getrokken afstand ook niet helemaal met de werkelijkheid overeenkomt?
Kun je misschien ook eens uitleggen waarom er internationaal helemaal niets van bekend is van dit "wereldrecord"?
@Dhr van Boekel:
erg kinderachtig om dhr. Bremers aan te vallen op z'n sportschool e.d. Daar gaat het hier helemaal niet over. Dhr. Bremers heeft slechts kritiek op de organisatie van jullie wedstrijden. That's all. En hij heeft wel degelijk een punt, want een krachtwedstrijd op een hondenuitlaatplaats kan gewoon echt niet.
En wat ik al helemaal triest vind is dat hij zo aardig is geweest om op het laatste moment z'n strongman spullen aan jullie uit te lenen en ze dan onder de stront terug te krijgen. Hoe ongelooflijk asociaal is dat. Geen woorden voor. Dan ben je in mijn inziens hondsbrutaal om dat te doen.
Verder kom ik weleens trainen in zijn sportschool en ik moet zeggen dat ie het top voor elkaar heeft. Top sfeer, veel en goeie apparaten, genoeg losse gewichten en ervaren personeel die altijd voor je klaar staan.
bovendien zeg je het als het een van de belangrijkste dingen is .... 
Hallo Beste Meneer Bremers wat zit jou dwars ? door zo mensen af te kraken maar dat zegt meer over jou dan over dhr koekoek je bent net een klein kind die het snoepje niet krijgt.
Om mar over te gaan op een ander onderwerp:
Voorlopige Inschrijflijst Open sterkste man van Limburg
12 april 2009:

wiel ik vind/vond je een aardige meneer maar om hier naar jules te gaan kafferen op sterkste man van limburg 2008 dan lach ik me kapot... dit was verruit de beste wedstrijd kwa organisatie/locatie etc die ik zelf heb meegemaakt... om even vanuit mijn ogen jules vagen te beandwoorden.... jules had wel zeker medailes en bekers voor de atleten.. + je hebt weet zelf niet watje praat over a b c klasses das echt bullsshit.... je begint dingen erbij te halen die niet kloppen.. we hebben het hier niet over a b c klasses maar over organisatie... ik wil niet lopen b**chen op dei van jullie .... maar om hier jules zwart te lullen vind ik zwak van je want je weet zelf dat hij het heel netjes op orde heeft
groeten
max