Hungry Henry
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus door elke 6/8 weken te switchen van gear blijf je gainen?![]()
Het klinkt erg interessant moet ik zeggen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Arie1!Ik weet niet hoe het in elkaar zit, ik doe dat zelf ook niet. Maar als Je bij dave palumbo een client bent verandert die de compound bv elke 6/8 weken.
Van test-e naar sust etc.

Ja de 6 tot 8 weken kan ik wel in komen dan is het al wel aan het werkenIk weet niet hoe het in elkaar zit, ik doe dat zelf ook niet. Maar als Je bij dave palumbo een client bent verandert die de compound bv elke 6/8 weken.
Van test-e naar sust etc.
want ik weet niet hoe dat nu precies allemaal zit
ben maar een simpele jongen
met dyslexie zo als jullie vast wel zullen zien![]()
Niet zo denigrerend over jezelf doen. Heeeeeel veel mensen snappen de werking van esters en de tijd die het duurt tot er een bepaalde werkzame dosis AAS is opgebouwd niet. Antwoord op je vraag is werkzame dosis.....geleidelijk wordt de dosis steeds hoger en op een moment is de dosis dusdanig dat het "werkt" Zoek het sticky topic van BigT eens op over halfwaarden en de opbouw van AAS, allerlei hele duidelijke grafieken en uitleg. Snap je het niet open dan gerust een topic want jij bent echt de enige niet die niet snapt. Wel een van de weinigen die eerlijk is dat je het niet snapt.alleen de naam Piana is voldoende om niet te kijken. Heb meer dan genoeg van zijn bullshit. Deze discussie hebben we al gehad met een ander filmpje van die nobrainer. Elke keer is het van zie mij eens breed zijn, ik ben breed dus ik heb er kennis van.....
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
Toch niet, prima spelling in je reactieNiet zo denigrerend over jezelf doen. Heeeeeel veel mensen snappen de werking van esters en de tijd die het duurt tot er een bepaalde werkzame dosis AAS is opgebouwd niet. Antwoord op je vraag is werkzame dosis.....geleidelijk wordt de dosis steeds hoger en op een moment is de dosis dusdanig dat het "werkt" Zoek het sticky topic van BigT eens op over halfwaarden en de opbouw van AAS, allerlei hele duidelijke grafieken en uitleg. Snap je het niet open dan gerust een topic want jij bent echt de enige niet die niet snapt. Wel een van de weinigen die eerlijk is dat je het niet snapt.
Vraag me af wat hij hiermee bereikt door hierover te liegen![]()
Palumbo schrijft het inderdaad ook voor.
Wel aardige doseringen.
Mwah dit is voor jou misschien niet zoveelValt goed mee toch, hij zet je bv ook niet over 1250mg test tenzij je een bv geschiedenis hebt met high test of er anders over denkt.

Goed man ik ook,zullen we samen loggen?Ziet er lekker uit!
Ik denk dat ik ook maar eens een 16 weken blast ga proberen met 1000mg test-c, 1000mg sust en 1000mg test-p.

Ziet er lekker uit!
Ik denk dat ik ook maar eens een 16 weken blast ga proberen met 1000mg test-c, 1000mg sust en 1000mg test-p.
Doen we
. Ik moet nog 4 weken cruisen
.Ik ga sowieso stacken, dus ik hou het nog even op een gram. Eens kijken hoe dat bevalt. Verhogen kan ik altijd nogIk wil nog wel een keer 2 gram Test pakken, lijkt me wel lekker ;P
.Ik heb verhoogd naar 1 gram,kijken wat het doet.Ik wil nog wel een keer 2 gram Test pakken, lijkt me wel lekker ;P
Haha vet,ik ben al bezigDoen we. Ik moet nog 4 weken cruisen
.
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------
Ik ga sowieso stacken, dus ik hou het nog even op een gram. Eens kijken hoe dat bevalt. Verhogen kan ik altijd nog.

Vraag me af wat hij hiermee bereikt door hierover te liegen![]()
Door afwijkende (onzin) te roepen valt hij op en wordt hij bekender. Net als die arm training van 8 uur. Gaat allemaal nergens over.