XXL Nutrition

STEROID CYCLE THEORIES - Rich Piana wat denken jullie?

Er zit zo veel bullshit in dat filmpje dat het te veel is om hier op te noemen.

Had ik maar zoveel spiermassa icm mijn geniale brein :nanner::spaz:

Dus door elke 6/8 weken te switchen van gear blijf je gainen? ???

Ik weet niet hoe het in elkaar zit, ik doe dat zelf ook niet. Maar als Je bij dave palumbo een client bent verandert die de compound bv elke 6/8 weken.
Van test-e naar sust etc.

Ik weet niet hoe het in elkaar zit, ik doe dat zelf ook niet. Maar als Je bij dave palumbo een client bent verandert die de compound bv elke 6/8 weken.
Het klinkt erg interessant moet ik zeggen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Arie1!

Wat ik dan vreemd vind is dat met lange ester pas resultaat begint te merken na 3 weken
het werkt meteen als je het zet daar ben van overtuigd maar merkt pas toemane van kracht massa na een week of
pas echt begint
En dan ga je al weer switchen of heeft het iets met die esters te maken dat al aan het werk zijn ofzo
dat ze dan niet inhoefen te omdat die al zijn
ik roep maar wat
want ik weet niet hoe dat nu precies allemaal zit
ben maar een simpele jongen
met dyslexie zo als jullie vast wel zullen zien:mad:
dat ik denk dat het meteen werkt heb met de ervaring savond.s de eerste injectie smorgens bezweet wakker
en je voelt je al meteen iets lekerder in je geest
net dat je rot voelt als met antibiotica de geen positieve reactie geven op je test spiegel

Mijn mening broeder wetenschap

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Ja de 6 tot 8 weken kan ik wel in komen dan is het al wel aan het werken
maar 3 lijkt wat kort
2 a 3 dagen orals zou je lichaam daar geen schok van krijgen
lijkt mij dan ook weer schadelijk

Ik weet of hij dat echt zo doet en zo weinig
maar wat hij gedaan werkt welkom

alleen de naam Piana is voldoende om niet te kijken. Heb meer dan genoeg van zijn bullshit. Deze discussie hebben we al gehad met een ander filmpje van die nobrainer. Elke keer is het van zie mij eens breed zijn, ik ben breed dus ik heb er kennis van.....

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

want ik weet niet hoe dat nu precies allemaal zit
ben maar een simpele jongen
met dyslexie zo als jullie vast wel zullen zien:mad:

Toch niet, prima spelling in je reactie :) Niet zo denigrerend over jezelf doen. Heeeeeel veel mensen snappen de werking van esters en de tijd die het duurt tot er een bepaalde werkzame dosis AAS is opgebouwd niet. Antwoord op je vraag is werkzame dosis.....geleidelijk wordt de dosis steeds hoger en op een moment is de dosis dusdanig dat het "werkt" Zoek het sticky topic van BigT eens op over halfwaarden en de opbouw van AAS, allerlei hele duidelijke grafieken en uitleg. Snap je het niet open dan gerust een topic want jij bent echt de enige niet die niet snapt. Wel een van de weinigen die eerlijk is dat je het niet snapt.

alleen de naam Piana is voldoende om niet te kijken. Heb meer dan genoeg van zijn bullshit. Deze discussie hebben we al gehad met een ander filmpje van die nobrainer. Elke keer is het van zie mij eens breed zijn, ik ben breed dus ik heb er kennis van.....

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Toch niet, prima spelling in je reactie :) Niet zo denigrerend over jezelf doen. Heeeeeel veel mensen snappen de werking van esters en de tijd die het duurt tot er een bepaalde werkzame dosis AAS is opgebouwd niet. Antwoord op je vraag is werkzame dosis.....geleidelijk wordt de dosis steeds hoger en op een moment is de dosis dusdanig dat het "werkt" Zoek het sticky topic van BigT eens op over halfwaarden en de opbouw van AAS, allerlei hele duidelijke grafieken en uitleg. Snap je het niet open dan gerust een topic want jij bent echt de enige niet die niet snapt. Wel een van de weinigen die eerlijk is dat je het niet snapt.

Of goede begeleiding

Vraag me af wat hij hiermee bereikt door hierover te liegen ???

Palumbo schrijft het inderdaad ook voor.
Wel aardige doseringen.

Valt goed mee toch, hij zet je bv ook niet over 1250mg test tenzij je een bv geschiedenis hebt met high test of er anders over denkt.
Mwah dit is voor jou misschien niet zoveel;)

Palumbo Ultimate Cutting Cycle

Dave's Ultimate Cutting Cycle

Wk.
1 test cyp 1,000mg EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD,D-Bol 25mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

2 test cyp EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD,D-Bol 30mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

3 test cyp EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD,D-Bol 35mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

4 test cyp EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD, D-Bol 40mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

5 test cyp EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD,D-Bol 40mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

6 test cyp EW,tren 50mg EOD,EQ100mg EOD,D-Bol 40mg ED,
GH4IU ED,A-DEX .5mg EOD

7 Sustanon1,000mg EW,EQ100mg EOD,1-A-50 ED,
Clen 40mcg ED,GH 4iu ED,t3 25mcg ED,A-DEX .5mg EOD

8 Sustanon 1,000mg EW,EQ100mg EOD,1-A-50 ED,
Clen 40mcg ED,GH 4iu ED,t3 25mcg ED,A-DEX .5mg EOD

9 Sustanon 1,000mg EW,Primo 200mg EW,1-A-50 ED,
Clen 60mcg ED,GH 4iu ED,t3 37mcg ED,A-DEX .5mg EOD, 30mg usnic acid ED

10 Sustanon 1,000mg EW,Winny 50mg EOD, Primo 200mg EW,1-A-50 ED,
Clen 60mcg ED,GH 4iu ED,t3 37mcg ED,A-DEX .5mg EOD, 30mg usnic acid ED

11 Test Prop 200mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 50mg EOD,Primo 200mg EW,1-A-50 ED,
Clen 80mcg ED,GH 4iu ED,t3 50mcg ED,A-DEX .5mg EOD, 40mg usnic acid ED

12 Test Prop 200mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 50mg EOD, Primo 200mg EW,1 1/2 A-50 ED,
Clen 80mcg ED,GH 4iu ED,t3 50mcg ED,A-DEX .5mg EOD, 40mg usnic acid ED

13 Test Prop 200mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 50mg EOD, Primo 200mg EW,1 1/2 A-50 ED,
Clen 100mcg ED,GH 4iu ED,t3 62mcg ED,A-DEX 1 mg ED, 50mg usnic acid ED

14 Test Prop 200mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 50mg ED, Primo 200mg EW,2-A-50 ED,
Clen 100mcg ED,GH 4iu ED,t3 62mcg ED,A-DEX 1mg ED, 50mg usnic acid ED

15 Test Prop 200mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 50mg ED,Primo 200mg EW,
Clen 120mcg ED,t3 75mcg ED,A-DEX 1mg ED, 50mg usnic acid ED

16 Test Prop 100mg EOD,Tren 50 EOD,Winny 100mg ED, Primo 200mg EW,
Clen 120mcg ED,t3 75mcg ED,A-DEX 1mg ED, 30mg usnic acid ED

Ziet er lekker uit!
Ik denk dat ik ook maar eens een 16 weken blast ga proberen met 1000mg test-c, 1000mg sust en 1000mg test-p :lick:.

Ik wil nog wel een keer 2 gram Test pakken, lijkt me wel lekker ;P
Ik heb verhoogd naar 1 gram,kijken wat het doet.
Vrijdag ga ik de deca vervangen voor tren en mast.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Doen we :p. Ik moet nog 4 weken cruisen :cool:.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Ik ga sowieso stacken, dus ik hou het nog even op een gram. Eens kijken hoe dat bevalt. Verhogen kan ik altijd nog :).
Haha vet,ik ben al bezig:D

• Topic Starter Topic Starter
Is er iemand die dit inmiddels al heeft geprobeerd wat Rich zegt over de orals en inject cycles?

Terug
Naar boven