MuscleMeat

steroids and some things just don't mix

dat ze mee gaat, wil niet zeggen dat je het ook prettig vind kerel. De eerste 2 kuurtjes houd je ze wel gemotiveerd, want je wordt gewoon een knappe vent. Maar daarna.. steeds groter en groter.. En het gaat niet alleen om dat prikje he. Voeding, 5x per week trainen, en vaak alleen maar oog voor jezelf op bepaalde momenten. Ik ben m'n vriendin al jaren dankbaar dat ze zoveel geduld met mee heeft.

Jep ik sluit me aan, mijn vrouw vond het nix en vind het nog steeds nix.
Wanneer houd het op vraag ze dan......

dat ze mee gaat, wil niet zeggen dat je het ook prettig vind kerel. De eerste 2 kuurtjes houd je ze wel gemotiveerd, want je wordt gewoon een knappe vent. Maar daarna.. steeds groter en groter.. En het gaat niet alleen om dat prikje he. Voeding, 5x per week trainen, en vaak alleen maar oog voor jezelf op bepaalde momenten. Ik ben m'n vriendin al jaren dankbaar dat ze zoveel geduld met mee heeft.

Ligt heel vaak aan de persoon zelf imo, ik train al wat jaartjes en wat vriendinnetjes gehad ook (inmiddels zelfs getrouwd) Ben al aardig tijdje geen "kleine" jongen meer en nog nooit een griet horen klagen. Eerder het tegenover gestelde, toonden altijd interesse of zelfs facinatie. Maar denk dat t ook scheelt als je je niet over aan ontrekt, of als een nerd met een bakje kwark in de bioscoop gaat zitten. Alsof je krimpt van een keertje wat minder goed eten :rolleyes:

Jep ik sluit me aan, mijn vrouw vond het nix en vind het nog steeds nix.
Wanneer houd het op vraag ze dan......

Tsja, kan je nog wel groter worden Kriel? Volgens mij word je dan topzwaar en val je de hele dag om :D

Test word ik lekker geil van, en mn libido was altijd al groter dan mn vrouw aankan (ook de vorige). Alleen de tren is gevaarlijk. Maar jezelf steeds maar voorhouden dat je het niet zelf bent maar dat de chemie je dit gevoel geeft helpt wel om het een beetje onder controle te houden. Ik heb van nature al een kort lontje en heb wel wat tricky situaties gehad maar geen onherstelbare schade...

hangt gewoon allemaal van persoon tot persoon af of je krikkelder word of niet. veel mensen denken ik ben aan het kuren dus ik word agressiefer en beginnen dan te flashen en doen :).Ben nu al een jaar vrijgezel en mijn vorige vriendin werd gek van BB ze deed zelf niks van sport dus.... **** that c*nt!

Bro dit is een mooie kuur, dus die primo stack je hiermee.:D

Komt door BM en Tremendes..........hebben slechte invloed op mijn ijzeren wil...
Van mijn vrouw mag ik niet met ze omgaan,maar daar hebben ze lak aan,ze slepen me gewoon mee uit het huis

die van mij heeft geen probleem met het kuren. maar ze houd er ook niet speciaal rekening mee.

ze beschouwt dat allemaal als "mijn hobby"....:) langs de andere kant vindt ze wel het narcistische van BB niet zo aangenaam (relatie met spiegel, vet% meten, weegschaal, biceps meten met lintmeter, etc)

wat betreft frequentie tijdens kuur: madam leeft op haar eigen ritme hé - je kunt wel wat aandringen, en soms pakt dat, soms niet - maar je kan niet verwachten dat madam plots evenveel goesting heeft omdat jij aan t kuren bent...

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Komt door BM en Tremendes..........hebben slechte invloed op mijn ijzeren wil...
Van mijn vrouw mag ik niet met ze omgaan,maar daar hebben ze lak aan,ze slepen me gewoon mee uit het huis

lol :D

Tjongejonge kerel....ten eerste: heb je wel 4x ge-smst wanneer Maus en ik er eindelijk waren, want je had zo'n trek in die meuk met bier.

Ten tweede duwde Els je gewoon richting onze armen, ze zei nog tegen ons(toen je koffie was halen) dat het niet uitmaakte wanneer we je terug brachten....

Mocht ook best volgende week ofzo..

Wehehehe ik wist het.... Was weer vroeg die wekker hè rene?

Ok nu wat anders: Als je je slecht voelt in je vel zoals ik nu, en ik zou nu gaan kuren met testosteron of dianabol zou ik me dan beter gaan voelen of zou ik me juist slechter gaan voelen?
Voel je je niet superman gedurende de kuur dan?

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Misschien kunnen jullie de ned. k1 vechters Allistair Overeem, Badr Hari, Manhoef en de fransman Le banner.
Allistair overmeem en hari zijn de laatste jaar flink bijgekomen, wat denken jullie wat voor middelen ze gebruikt hebben en hoeveel om zo'n lichaam te kunnen krijgen? ze zijn ook nog eens afgetraind en massa is niet het allerbelangrijkste bij hun..

Terug
Naar boven