MuscleMeat

sth en insuline

Ziegler, stel je even voor:
je praat raak en je bent pas ingeschreven
wie ben je

ik dacht dat dat juist het mooie was aan dit soort forums dat je met mekaar in de anonimiteit de "grijze"kant van onze sport kan bespreken. ik geloof dan ook nooit dat verder iedereen hier uit die anonimiteit is getreden, na wat ik hier al tijdens het inlezen ben tegen gekomen voor ik mij in heb geschreven. er is hier 1 gerespecteerd member die mij persoonlijk kent, en met wie ik altijd heerlijk de in's&outs van bodybuilding kan bespreken. maar verder hoeft vanwege werk en prive niemand van mij te weten wie ik ben.

misschie praat ik raak... maar ik deel slechts mijn mening/kennis... ik ga er niet van uit dat er hier op de mening van 1 iemand blind word gegaan. ik hoop dat het niveau wat hoger ligt en dat men zich van meerdere kanten laat informeren en van van daar uit voor zich zelf een respectabel besluit kan nemen over de hier op het forum besproken onderwerpen.

welkom gozer,goeie aanwinst imo

Bij wat voor foutief of overkill gebruik moet iemand eigenlijk voor de rest van z'n leven insuline blijven zetten? Want in het Pro circuit moeten er ook een aantal als diabetes patient het leven door.

die gebruiken hgh en insuline in een ander protocol als ik hier besprak. ik heb het hier over een eenmalige onderdrukking per dag en dit om ze beide tegelijk in de lever te hebben. hun hebben dat zelfde doel maar omdat ze over de dag door meerdere (hoge) dosissen hgh nemen zetten ze ofwel meerdere keren een kortwerkende insuline, dan wel 1 maal per dag een lang werkende. maar beide houd dus in dat hun pancreas plat gelegd word gedurende de hele dag, voor langere tijd aangezien de meeste jarenlang aan de hgh zitten.

nog even over de HGH feedback loop, hoewel ik d8 dat dit onderhand wel bekend was hier.
--
It is now clear that both long-loop and ultrashort-loop feedback mechanisms may operate to autoregulate GH secretion at both central nervous system and pituitary levels. The key components of this control mechanisms involve GH itself, the GH-dependent peptides, somatomedins, and the two specific hypothalamic hypophysiotropic peptides GHRH and somatostatin. Presently, the intimate mechanism(s) and the respective contributions of the different components as well as the possible interactions between them under physiological or pathological conditions await clarification. However, a major role played by the hypothalamic release of somatostatin is clearly emerging. The awareness of GH autoregulation, and that the amounts of GH used for therapy are at or above the total daily GH production suggest caution in the institution of treatment with GH in children with idiopathic short stature, although resilience of the endogenous GH-secretory machinery would be present in these instances. Ideally, a GH replacement therapy should mimic the physiological secretory pattern of GH.

Pubmed:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1978830?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DiscoveryPanel.Pubmed_Discovery_RA&linkpos=4&log$=relatedreviews&logdbfrom=pubmed

ik dacht dat dat juist het mooie was aan dit soort forums dat je met mekaar in de anonimiteit de "grijze"kant van onze sport kan bespreken. ik geloof dan ook nooit dat verder iedereen hier uit die anonimiteit is getreden, na wat ik hier al tijdens het inlezen ben tegen gekomen voor ik mij in heb geschreven. er is hier 1 gerespecteerd member die mij persoonlijk kent, en met wie ik altijd heerlijk de in's&outs van bodybuilding kan bespreken. maar verder hoeft vanwege werk en prive niemand van mij te weten wie ik ben.

misschie praat ik raak... maar ik deel slechts mijn mening/kennis... ik ga er niet van uit dat er hier op de mening van 1 iemand blind word gegaan. ik hoop dat het niveau wat hoger ligt en dat men zich van meerdere kanten laat informeren en van van daar uit voor zich zelf een respectabel besluit kan nemen over de hier op het forum besproken onderwerpen.

ik had het niet over je identiteit maar over je ervaring
de rest is nutteloos

Terug
Naar boven