Fitness Seller

sth en insuline

gebruik geen slin bro,maar goede tip idd

is het niet zo dat je meer uit hgh halen icm met slin?

ja dat klopt,maar het is voor mijn doel niet nodig

je hoort er juist energiek van te worden,vind het vreemd.

verre van, je wordt lui en gaperig.
maar idd zoals mart zegt, soms wel soms niet,
T4 erbij en heb ik er geen last van...
zelfs op 20iu ED niet.
alleen last van alles, behalve moe.

verdelen over de dag, smorgens 5iu, smiddags 5 en zo door,
pak je 10 op een dag, zet je 4x 2.5,
zet je 5.. zet je 3x1.7 ofzo... hoe mkeer je verdeeld, hoe sneller en beter het werkt.

Laatst bewerkt:
is ook de reden dat ik het erbij ga gebruiken, wil het onderste uit de kan halen:)

als je het echt goed wil doen ,dan doe dat met een suikerspiegel aparaat.
Je moet niet denken zo nu zet ik eve insuline dan is het goed.
want je kan niet zien hoe hoog je suiker spiegel is op dat moment.
want als je dat niet goed aanpakt kan je weleens erg vet worden.
als je goed insuline zet ,met aparaat en daar ben je de heele dag mee bezig trouwens ,want je moet namelijk expirementeren wanneer de beste piek komt.dus dat worden veel gaatjes prikken in de vinger.

• Topic Starter Topic Starter
als je goed insuline zet ,met aparaat en daar ben je de heele dag mee bezig trouwens ,want je moet namelijk expirementeren wanneer de beste piek komt.dus dat worden veel gaatjes prikken in de vinger.

weet heel goed dat het geen kinderspul is dat spul, heb me goed ingelezen.
heb je ervaring met dat apparaat? heb er niks over gelezen op dit forum, geen gebruikerservaring iig.

Zo'n apparaatje kan je niet zomaar krijgen, en als je het wel kan krijgen betaal je er een hoop voor.
deze worden gebruikt door diabetes patienten..
het is een goede optie, dat zeker.

Zo'n apparaatje kan je niet zomaar krijgen, en als je het wel kan krijgen betaal je er een hoop voor.
deze worden gebruikt door diabetes patienten..
het is een goede optie, dat zeker.

bloedsuiker meter kan je gewoon in de apotheek kopen. dingen kosten geen drol... de benodigde stripjes daar en tegen...:eek:

hehehehe ja dat weet ik wel.
Protocol van IKKE kan je goed op weg helpen.

lol na 70 post nog geen enkele onderbouwing van de avondploeg waarom je in avond moet zetten, doet de ochtendploeg het toch beter:D

Hoe moet ik dat zien, normaal is het toch het beste om je slin PostWO te zetten en/of 's-ochtends, beide momenten is je bloedglucose laag en heb je de meeste behoefte aan voedsel, dus eerst slin zetten en daarna de juiste voeding, hier hoef je toch niet te meten, want je bloedglucose is laag.

Of moet je na het trainen en in de ochtend eerst je eten nemen dan kijken of je bloedglucose te hoog wordt om te kijken of je wel insuline nodig hebt ???

Hoe moet je dit doen.

lol na 70 post nog geen enkele onderbouwing van de avondploeg waarom je in avond moet zetten, doet de ochtendploeg het toch beter:D

iik behoor tot beiden groepen...maar je kan zeggen dat savonds de werking van hgh het meest tot uitdrukking komt..het meest anabolische moment in je lichaam is tijdens je slaap..dan verhoogd de hgh de eiwit synthese..dus spiergroei..

as ik je karma kon geven dan kreeg je het, maar je speelt wel een beetje vals zo

Ik zet gewoon in de ochtend en namiddag om zoveel mogelijk groeipieken na te bootsen.
Maar de meningen zijn zeer verdeeld, beide opties zouden goed mogelijk zijn.

sth gebruik verlaagt NOOIT je eigen gh aanmaak
Als je het in de avond zet heb je dus een grotere concentratie in je bloed dan anders.

Je spierherstel vind voor het grootste deel plaats tijdens je nachtrust en is een hogere piek in gh dus meer dan welkom.

Als ik het zo lees zou ik je slin niet aanraden kerel simpelweg omdat je niet weet hoe je ermee om moet gaan, vat het niet te licht op je zal niet de eerste zijn die in het ziekenhuis ligt.

En het is zeker raadzaam om wat t4 of t3 bij je sth gebruik te nemen.

Ik wens je veel succes kerel

Nou Jer,leuke uitspraak,maar onderbouw hem eens,geloof er namelijk geen barst van

wel of niet onderdrukkend?

Terug
Naar boven