AndroidHealthClinic

sth en insuline

wel onderdrukkend...lijkt me, net zoals jij ook al zei, vrij logisch...elk hormoon is in homeostase..dus onderdrukken zal het sowieso

Ja leek mij idd sterk dat het niet zo zou zijn.Lichaam zal ALLES in homeostase willen brengen,zo ook je HGH uitstoot

weer een punt voor de ochtenploeg, :D

picrender.fcgi?artid=1289268&blobname=nihms3328f6.jpg

hiero mooi plaatje waar je kan zien dat hgh injecteren je eigen productie ffies stop zet.,.je kan duidelijk zien dat somatostatin na een inject toeneemt, dus dat endo gh ffies stop wordt gezet

DUidelijk bro

Goede grafiek Klaas, maar wat is die SS-lijn ??

ss=somatostatin (growth hormone inhibiting hormone)...oftewel zorgt ervoor dat gh productie minder wordt...

Thx Klaas,

nog een vraagje ik meende ergens gelezen te hebben dat jij het vaak ook voor het slapen zette, heb je dan ook minder last van moeiheid omdat je je eigen aanmaak dan als het ware nabootst ??

ik zet zelf heel weinig (1iu), daarom zet ik alles heel vroeg in de ochtend zodat ik wel nog die piek van mn endo hgh meepak..zoals je in de grafiek kan zien duurt het ongeveer 6uurtjes nadat je niet meer 'last' heb van de exo toegediende hgh

als je veel zet dan zou ik idd overwegen om het voor het slapen te zetten..en kijken hoe je daarop gaat ivm moeheid enzo

defineer veel even klaas,

hiero mooi plaatje waar je kan zien dat hgh injecteren je eigen productie ffies stop zet.,.je kan duidelijk zien dat somatostatin na een inject toeneemt, dus dat endo gh ffies stop wordt gezet

er staat op 'PREDICTIONS' ! maw een denkbeeldige toekomstlijn..

wat jerry zegt interesseert me, misschien heeft hij wel eens gelijk

studies zouden welkom zijn, alhoewel het mij voor de praktijk niets zou uitmaken

hgh en insuline zijn beide nodig in de lever om igf-1 te maken. IM zetten van insuline laat deze sneller werken, waardoor dit proces sneller op gang komt. voor de hgh is dit niet perse nodig maar waarom zou je ze dan niet beide in 1 spuit zetten?? verder is de insuline dan ook sneller uit gewerkt en hoef je dus minder lang op je voeding (vetten) te letten plus je beperkt de tijd dat je kans loopt op een hypo (vooral prettig als je in de avond traint).

Misschien omdat je van insuline vet word en van hgh niet?

Van hgh krijg je een hoge bloedsuikerspiegel en van slin juist een lage.

Beter verbrand je een uurtje vet door je slin pas een uur na je sth shotje te zetten.

Arginine boost trouwens je HGH aanmaak dus dat kan je het best voor je slaap nemen.

HGH dien je in mijn ogen het beste 4weken on 4off te nemen.

Misschien omdat je van insuline vet word en van hgh niet? als je je insuline gebruik en voeding goed onder controle hebt dan hoef je hier niet dik van te worden.

Van hgh krijg je een hoge bloedsuikerspiegel en van slin juist een lage.
des te beter om ze samen te nemen. door hgh kan je effectief meer insuline gebruiken. en tevens voorkom je het risico om type II diabetes te ontwikkelen door hgh gebruik.
Beter verbrand je een uurtje vet door je slin pas een uur na je sth shotje te zetten. zie hier boven!! + beetje duur om hgh als vet burner te gebruiken. daar zijn betere en goedkopere opties voor. imo bter alles uit hgh halen om spiergroei te bewerkstelligen.

Arginine boost trouwens je HGH aanmaak dus dat kan je het best voor je slaap nemen. denk dat stijging van endo hgh door aminozuur gebruik te verwaarlozen is(in tegenstelling tot wat de supplementen industrie ons wil doen geloven) dan beter ghb :D heb je iig nog lol van voor je omvalt ;)

HGH dien je in mijn ogen het beste 4weken on 4off te nemen.
dan zouden de dossisen daar op ingesteld moeten zijn... lekker 4 weken lang cts :rolleyes:

in rood.

Effectief meer insuline gebruiken? Meer is niet altijd beter. Bovendien wil jij al je weken dat je je STH gebruikt slin nemen? Het risico blijft hoor.

Nou dat verhaaltje heb ik niet van supplementenboer hoor. GHB is wel lekker voor het slapen ja ;)

De een heeft daar meer last van als de ander. Bovendien de doseringen die sommigen gebruiken die zijn al helemaal niet nodig voor de omvang die ze hebben.

Bovendien wil jij al je weken dat je je STH gebruikt slin nemen? Het risico blijft hoor.

.

ik geloof er niet in dat als je slechts 1 x per dag een kortwerkende insuline(humalog) neemt en deze dan ook nog eens IM zet je er ook maar enige risico door loopt. je legt je eigen insuline afgifte dan slechts 2-3 uur stil. dan blijven er nog genoeg momenten op een dag over dat je lichaam zelf zijn bloedsuiker spiegel moet regelen. het continue hebben van een te hoog bloedsuiker brengt mijn inziens meer risico met zich mee... het bewijs hier van is al rond om sinds er steeds meer mensen komen met typeII diabetus veroorzaakt door een slecht eet patroon,maw, teveel enkelvoudige suikers. iets wat wij dus ook eigenlijk doen pwo. en dit herhalen wij veelal elke dag, op het,meestal,zefde tijdstip... jaren achtereen. ik denk dat je lichaam je zelfs dankbaar is als je het op dat moment een beetje helpt.

Ziegler, stel je even voor:
je praat raak en je bent pas ingeschreven
wie ben je

''des te beter om ze samen te nemen. door hgh kan je effectief meer insuline gebruiken. en tevens voorkom je het risico om type II diabetes te ontwikkelen door hgh gebruik. ''

krijg je niet eerder diabetes waneer je insuline erbij neemt.

i.p.v alleen hgh???

''des te beter om ze samen te nemen. door hgh kan je effectief meer insuline gebruiken. en tevens voorkom je het risico om type II diabetes te ontwikkelen door hgh gebruik. ''

krijg je niet eerder diabetes waneer je insuline erbij neemt.

i.p.v alleen hgh???

bij kennis van zaken, Neen.

Bij wat voor foutief of overkill gebruik moet iemand eigenlijk voor de rest van z'n leven insuline blijven zetten? Want in het Pro circuit moeten er ook een aantal als diabetes patient het leven door.

zelfde homeostase,exo toegediend kan je eigen productie lamleggen

Terug
Naar boven