XXL Nutrition

sTiiWaZz evolves into..

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik zal hier al mijn voortgang op dumpen en het als halve trainings log maken.

[/SPOILER]

Pic Progress:
Tha begin of the story:
100_0682.jpg

Na 2 maanden als een noob 3maal de week opdrukken en situps doen en ik tevens als begin pic zie.
1-23Augustusstartbbing.jpg

Vervolgens nog steeds niet helemaal alles snappen maar met volledige inzet aan het leren en 2 maanden verder.
2-23Oktober2011.png

Hier bedacht dat benen toch ook maar eens aan de bak moesten en weer 2 maanden verder.
3-23november2011.png

IMAG0175-1.jpg

23 Januari 2012: Na 3 maanden Schouder blessure hersteld en nu eindelijk begonnen met bankdrukken en military dumbbell-press etc.
Persoonlijk is dit wat ik vanaf het begin voor ogen had om te berijken. Nu streef ik toch maar verder door en blijf sws nog 2 jaar lang elke 2 maanden updaten.
23Januari2012.jpg

Hier komt 23 Maart.
Had geen zin om op 23 maart foto's te maken, komt 2 maanden later wel weer, ook meer verschil dan :)

Hier wat milestone foto's, ben erg blij met resultaat tot nu toe,
maar moet natuurlijk nog even verder streven want beachboy is a no go.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

23 mei:
Image1-1.png

Triceplikeafrica.png

quadri.png

upperback.png

legs.png

eug.png

dunnowatditis.png

borst-1.png

borst2.png

bicepshoulder.png

abs.png

kuit.png

Waarschijnlijk is dit voorlopig de laatste update sessie tot na de zomer, ik zal gelange tijd op vakantie zijn en amper tijd om goed te eten/ trainen. spijtig

Huidige Stats:

BP: 70Kg, 6
DL: 110Kg, 8
Sq: 120, 8

Lengte: 193 CM
Gewicht: 83Kg
VP: +- 11%

Waarom ben ik aan BB begonnen? :

In de zomer van 2011 had ik al 3 jaar last van een zwakke onder rug en ik kon nooit lang rechtop zitten etc.
Ik ben hiervoor naar de fysio geweest en doorgewezen naar mensendiek waar ik oefeningen mee naar huis kreeg.
Eenmaal hiermee aan de gang om dit daadwerkelijk elke dag een half uur te doen merkte ik vrij vlug dat ik me beter voelde.
Ik had de smaak te pakken en zocht zelf het een en ander op aan oefeningen om iets sterker te worden.
In plaats van de geplande 7 maanden rug oefeningen doen was ik na 1 maand al goed gekeurd en besloot ik te blijven opdrukken etc.
Ooit typte ik iets in over spiergroei in google en kwam op deze site. (ik had toen nog alleen een sixpack voor ogen als streef).
Na enorm veel lezen en de helft maar snappen toch een account aangemaakt en naar de gym gegaan om me in te schrijven.
Toen ik zag dat mijn biceps iets groeide werd ik toch verliefd op de sport en nu ben ik er langzaam ingegroeid.
Door het vele kijken naar voorbeelden op o.a. youtube en in topics als zyzz, jouw droom fysiek etc. is mijn kijk op mijn streef drastisch veranderd en wil ik zeker voor het maximaal behaalbare gaan en naturel blijven.
Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik dit uberhaupt een half jaar vol ging houden maar het is nu gewoon een onderdeel van mijn leven.
Thanks DBB : )

goodluck bro :thumb:en mooie superdude ava :p

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand een beter indeling heeft voor trainingschema of ergens ander commentaar op heeft hoor ik het graag. Ik wil graag altijd alles verbeteren.

Afgelope week ben ik ziek geweest, toch door getrained maar ik merk dat het geen zin had om te trainen. Vanaf volgende week dinsdag begin ik met een nieuwe opleiding en zal hiervoor mijn schema om moeten gooien ivm de tijden. wss kan ik dan ook nog maar 3 keer per week trainen ):

Gozer je bent een cm gekrompen :eek:
Haha ff serieus, als je straks maar 3x traint kun je gewoon het best een 3-split hanteren of je moet meer de kracht kant op willen.
Dan zou ik 5x5 stronglift adviseren of Wendler met assistance oefeningen.

Voeding ziet er op zich redelijk uit, ik zou alleen proberen om de eerste maaltijd wat meer te eten en de spreiding tussen 9:00 - 14:00 wat evenwichtiger te maken.
Maar nu je met een nieuwe opleiding begint zal je toch overdag een andere indeling hebben dus dat is aftasten wat mogelijk is.

veel succes bro :cool:

Gozer je bent een cm gekrompen :eek:
Haha ff serieus, als je straks maar 3x traint kun je gewoon het best een 3-split hanteren of je moet meer de kracht kant op willen.
Dan zou ik 5x5 stronglift adviseren of Wendler met assistance oefeningen.

Voeding ziet er op zich redelijk uit, ik zou alleen proberen om de eerste maaltijd wat meer te eten en de spreiding tussen 9:00 - 14:00 wat evenwichtiger te maken.
Maar nu je met een nieuwe opleiding begint zal je toch overdag een andere indeling hebben dus dat is aftasten wat mogelijk is.

veel succes bro :cool:

thanks, ja ik heb de enorme pech dat ik in de les niet mag eten en drinken dus dat is gewoon zuur. Maar ik heb wss voortaan nog maar 3 dagen les en de rest stage dus dat is dan nog maar de helft.

's ochtends bij mijn ontbijt kan ik niet meer eten ): wanneer ik het toch doe ga ik altijd over mijn nek. Daarom ga ik na het ontbijt meteen weg met de trein en zodra ik op school/stage ben eet ik meteen weer iets.

Hier is mijn eetschema mooi uitgewerkt, alleen nou zit ik er mee dat ik al 3 shakes neem op de dag en er eigenlijk nog 2 bij moet nemen om aan mijn eiwit behoefte te voldoen.
Ik kan dit nooit betalen als ik 5 shakes de dag moet nemen.
Iemand een relaxte oplossing?

Bijlagen

eieren, veel zuivel. aldi

Vandaag begonnen bij nieuwe gym. Even wennen aan hoe de cables enzo toch anders werken en atm alles verre van mijn Pr's.
Ben ook morgen om half 9 officieel bezig op een nieuwe opleiding en moet allen met mijn tijd weer even aanpassen op mijn schema.
Motivatie is overigens enorm hoog deze dagen, wss doordat ik de VitD3 effecten nu merk en even een geld injectie heb gehad ivm verjaardag ;p.

Ben nu ook begonnen met inclince BP en merk dat het een stuk zwaarder is, maar het voelde zeker lekker en mijn bovenborst heeft aandacht nodig als achterlopend op de rest.

Laatste 2 weken twee keer veranderd van gym en kan nu nog maar 2/3 keer per week trainen vanwege stage en enorm lange school tijden.
Vandaag voelde ik dat mijn rechter schouder enorm steekte op mijn borst dag. Dit had ik al eerder in mijn linker schouder en kon hierdoor 2 maanden niet trainen.
Ik zal er bij deze dus maar 2 weken mee stoppen en alleen mijn armpjes, rug en benen trainen.

Hier een update pic (inb4 jij koopt bij de bristol)
IMAG0354.jpg

Ik werk sinds twee weken ook bij een kippenslachterij wat enorm intensief werk is en als ik klaar ben met werken heb ik totaal geen energie meer om te trainen.

hoeveel weeg je hier precies? ('s ochtend op nuchtere maag?)

gaat de goede kant op man. wel zonde dat je weer een break neemt met borst, die loopt juist achter.. maar tis niet anders, wel goed dat je je gezondheid voorop stelt.
good luck!

heb tegenwoordig op woensdag "themadag" en heb dan altijd 4 uur lang activiteiten als bodypump, steps, yogah, spinning, steps etc. erg vermoeiend, verder op vrijdag korfbal en judo en zwemmen. en zaterdags hard werken @ the factory jonguh. Dus kan nu nog maar max 3 keer trainen in de week. (maandag, dinsdag en donderdag) Heb nog wel de mogelijkheid om thuis biceps, onderarm en rug te doen maarja dan heb ik 3 achtereenvolgende trainingsdagen ook niet echt chill.
Zit dus even met het herindelen van mijn schema en activiteidsfactor is omhoog gekrikt dus meer eten.

Wel chill dat ik op mijn werk voor 2 euro een kilo kipfillet kan fixen dus weer beter dan mijn eeuwige plakjes op brood.

Na deze week van deload volgende week beginnen aan mijn nieuwe schema met nieuwe oefeningen en in nieuwe gym, de grote 3 zullen wel veel minder zijn dan maarja.

Niewe indeling is probs:
Maandag: Benen + onderrug.
Dinsdag: Borst, tricep, lats & buik.
Donderdag: Schouder, bicep, buik+zij+lats.

geen idee of dit optimaal is en ik weet niet op welke dag ik moet deadliften, want dat deed ik eerst op een aparte dag met bicep erbij als 2de bicep dag.

Mooie blokjes, waarom heb je V bij je stats?

Als je stats niet kloppen neem ik ook aan dat je langer bent dan 169cm?

Als je stats niet kloppen neem ik ook aan dat je langer bent dan 169cm?

Huidige Stats:

BP: 70Kg, 6
DL: 80Kg, 8 (Moet nieuwe gewichten kopen haha)
Sq: Zelfde verhaal

Lengte: 193 CM
Gewicht: 81Kg
VP: +- 8%

^^^^^^
staat in begin post :)

dacht dat het wel duidelijk was als ik overal 69 had ingevuld maar 69 is dus niet zo bekend :(

Mooi stukje motivatie wat ik vandaag wel kon gebruiken : )

2 weken terug voor het eerst gesquat en wist ik veel dat je benen zo snel verzuren, ik had 3 setjes van 4x gedaan en steeds opbouwend, maar snapte niet dat ik al volledig verzuurd was. Heb dus 2 weken last gehad van aanhoudende spierpijn omdat ik zo'n beetje alles in mijn benen heb verwoest ;p.

Afgelopen week had ik weer deload en deze week ga ik weer knallen. Dan zal ik ook even kijken hoeveel ik squat wat natuurlijk aankomende 4 weken enorm gaat stijgen :)

Alleen ik weet nog niet op welke dag ik nu de deadlift erbij moet doen.

Jij traint je vleugels vlieg je er vaak mee haha ;)

Terug
Naar boven