XXL Nutrition

sTiiWaZz evolves into..

• Topic Starter Topic Starter
Chest Bicep:

Incline dumbbell press: 22x10 (heb nu veel betere techniek, houd de db veel breder en voel zo meer spanning.)
BP: 10x60 (Laatste 5 erg langzaam laten zakken en met spotter explosief up.)
Cables waren bezet dus toen maar Pec Flye smith machine: 75x10 Wat een K apparaat.
Daarna nog maar eens Cable flyes gedaan voor de onderborst: 10x35kg
Nog eens 10x30 > 4seconden terug en 1sec explosief adductie

Rev Grip EZ curls: 10x 35kg
Preacher Brbl Curls: 12x35kg
Incline DB curl: 16kgx10 dropsetted > 8x9kg
DB curl: 20kgx5

Chest Bicep:

Incline dumbbell press: 22x10 (heb nu veel betere techniek, houd de db veel breder en voel zo meer spanning.)
BP: 10x60 (Laatste 5 erg langzaam laten zakken en met spotter explosief up.)
Cables waren bezet dus toen maar Pec Flye smith machine: 75x10 Wat een K apparaat.
Daarna nog maar eens Cable flyes gedaan voor de onderborst: 10x35kg
Nog eens 10x30 > 4seconden terug en 1sec explosief adductie

Rev Grip EZ curls: 10x 35kg
Preacher Brbl Curls: 12x35kg
Incline DB curl: 16kgx10 dropsetted > 8x9kg
DB curl: 20kgx5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

frabz-Dafuq-Is-going-on-here-62aefb.jpg

Vandaag een ekte ekte poepdag. Ik ga het niet eens typen wat ik tilde.

Ter eren van The battle of the ecto's heb mijn agenda helemaal ingevuld met mijn trainingsplan.
Over 3 weken start ik een bulk van 8 weken, eens zien hoe dat uit gaat pakken.
Nu nog even laag vp% houden vanwege vele opkomende gelegenheden en een tijd waarin enorm veel eten niet helemaal mogelijk is.

Heb meisje ontmoet die al mijn trainingstijd wegzuigt, Zelfs de trainingen die ik nog wel maak gaan slecht omdat ze mijn gedachten over heeft genomen.

Ik zie wel wanneer ik weer meer tijd krijg om te trainen en het de moeite waard is mijn progressie neer te gooien in dit topic.

Eigenlijk heb ik mijn doel allang gehaald waar ik in eerste instantie mee ben begonnen. Ik heb nog maar tijd voor 3 trainingen in de week die ook nog eens met halve concentratie zijn, ik degradeer tot een ordinaire fitnesser voor op zijn minst de aankomende maand.

dacht dat jij zo hardcore was

is this real life

Cmon man, wat is dit? Wat nou als het over een paar maanden uit gaat? Je hebt in die tijd shit getrained/gegeten al je gains die je in die tijd kon maken zijn er niet. Denk erover na, maar doe wat je zelf wilt

Cmon man, wat is dit? Wat nou als het over een paar maanden uit gaat? Je hebt in die tijd shit getrained/gegeten al je gains die je in die tijd kon maken zijn er niet. Denk erover na, maar doe wat je zelf wilt

Ik blijf gewoon goed eten en 3 keer per week trainen op zijn aller minst, maar vooruitgang zal gewoon bar slecht zijn en niet waardig om te posten.

another one bites the dust

leuk log

Damn! Someone got

Ga je veel verschil merken tussen deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw=

En deze:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...sb3JkZXJwcm9kdWN0ZW5hYW50YWwsb3JkZXJ0b3RhYWw=
?

Omdat isolaat zuiverder is zou het kunnen schelen met acne, maar is dit echt maar minimaal of merk je er veel van?
En er zit per 100 gram 15 gram meer eiwit in. Ik neem aan dat je enigszins meer herstel en gains zult behalen aangezien het gewoon sneller opneembaar is en hoger geconcentreerd.

Of is dit allemaal maar miniem?

train je weer dan?

Ik train sowieso wel gewoon. Maar mijn progressie zuigt momenteel.

Heb het zo ver dat ik na de kerst mijn chick alleen nog in het weekend zie dus kan ik doordeweeks blijven buffelen. Dan ga ik weer loggen.
Nu mis is veel te veel trainingen per week en met sinterklaas slecht gegeten, geen tijd voor trainen etc.
Voor de kerst moet ik alles van mijn school inleveren dus ook weinig tijd.

Scooter vorige week kapot gegaan dus moet nu ook half uur naar de gym fietsen en terug. Best grote drempel om er heen te gaan.

Terug
Naar boven