Fitness Seller

sTiiWaZz evolves into..

stiiwazz :D wat was jou gewicht ook alweer behalve die 46 kilo? 78 ofzo toch? je ziet er echt buffer uit dan mij met maar 2cm en 4 kilo verschil :(

Ben ook weer begonnen vandaag :) succes met je trainingen!

ik vind het er wel al aardig uitzien.. ook goed droog ! nu gwn goeie bulk ertegenaan en je gaat een goed resultaat hebben. Ik denk dat je wel aanleg hebt om een mooi fysiek te creëren.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag begonnen met nog allemaal pussyweights en het was zo lekker om gewoon weer vol te lopen.

s0x4jq.jpg

Dit is bij deze mijn nieuwe begin foto en over een maand gooien we er een keiharde bulk erin.

De kip licht weer klaar in de koelkast om morgen eens flink gebakken te worden.
FEEEELSSGOOOODMAN :)

ai ai ai, nog geen biceps kunnen trainen of ze hebben al veel te lang spierpijn.
Eens aan zien tot begin volgende week en anders niks meer met mijn armen uitvoeren.

Nou heb ik juist rustig aan proberen te doen en precies wanneer ik vandaag de biceps kon gaan pompen voelde ik bij het opstaan vannochted dat het helemaal tegenwerkte.

Wel een goedmakertje van de dag was de outlet bij Bataviastad :P
Ik zit nu al met het probleem dat de helft van de broeken mij niet meer passen omdat mijn ecto waist veel te smal is maar mijn bovenbenen weer te dik. :L

Heb een abbo maar zie geen trainingen voorbij komen???!!!

word hier nog getraind ?

Vandaag:

Bench 5 x 5. 70k
Incline bench, 10 x 40k
DB flye's 8 x 24k
DB press 10 x 44k
DB Shldr press10 x 18k
Front raises 25 x 5k
Side raises 20 x 5k
Upright row 10 x 52k (weet ik niet meer zeker :( )

Nog steeds niet op mijn oude nivaue, maar al zekr 4 keer beter dan 3 weken terug :P

Wat weeg je nu?

Tel je de dumbbells op ofzo? 10x44 dumbbell press en 70kg bench

waarom pas over een maand bulken?
droog genoeg nu

Vandaag:

Bench 5 x 5. 70k
Incline bench, 10 x 40k
DB flye's 8 x 24k
DB press 10 x 44k
DB Shldr press10 x 18k
Front raises 25 x 5k
Side raises 20 x 5k
Upright row 10 x 52k (weet ik niet meer zeker :( )

Nog steeds niet op mijn oude nivaue, maar al zekr 4 keer beter dan 3 weken terug :P
waarom doe je die front raises en side raises op zo'n laag gewicht?
waarom geen oefening voor achterkant schouders maar wel 2 voor de voorste kop en 2 voor de middelste kop? doe je trouwens maar 1 setje per oefening of ligt het aan mij?

Tel je de dumbbells op ofzo? 10x44 dumbbell press en 70kg bench
Zal ik even fixen, het zijn inderdaad geen 44kilo db's :o

waarom doe je die front raises en side raises op zo'n laag gewicht?
waarom geen oefening voor achterkant schouders maar wel 2 voor de voorste kop en 2 voor de middelste kop? doe je trouwens maar 1 setje per oefening of ligt het aan mij?
Omdat ik helemaal kapot ga als ik deze 20+ reps doe..
Om dan ook nog 3 setjes te maken voor beide is loodzwaar.
En ik heb een aparte dag voor bovenrug, volgens mij pak ik dan ook achterkant schouder mee.
correct me if i'm wrong.

waarom pas over een maand bulken?
droog genoeg nu
Ik ben sinds vorige begonnen met eten wat ik tegenkom naast mijn gewone schema.
Nog geen zichtbaar vet gegained juist alleen maar meer definitie, maar al wel een kilootje nu in 2 weken.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:52 ----------

78,8

ja want kapot gaan staat gelijk aan hypertrofie

ja want kapot gaan staat gelijk aan hypertrofie

Jouw comments staan gelijk aan onzin.
De herhalingen die ik maar zijn gebaseerd op gebruikerservaring waar ik voorheen het beste op reageerde.
Ik ben geen endomorph die het beste groeit met 4 herhalingen.

Jouw comments staan gelijk aan onzin.
De herhalingen die ik maar zijn gebaseerd op gebruikerservaring waar ik voorheen het beste op reageerde.
Ik ben geen endomorph die het beste groeit met 4 herhalingen.

:roflol: zoveel poep in een post, somatypes staan totaal los van spiervezelverdeling, en dan zeggen dat mijn comments gelijk staan aan onzin, je praat zelf de grootste onzin. kijk die trainingen :roflol:, ongestructureerde onzin

een endomorph groeit op 4 herhalingen. OK

Laatst bewerkt:
Jullie praten beide onzin

Jullie halen beide argumenten aan die niet veel steun hebben in de bodybuilding, zowel het trainen op.spiervezel verdelingen als lichaamsbouw zien veel mensen als 'achterhaald'.

Maar ik zou eerst eens zeggen, ga zelf eens trainen.voordat je met onderzoek dit en dat komt aan zetten.

Terug
Naar boven