Fitness Seller

stijf been

yoweatowe

Novice
Waardering
0
geachte bb, ik heb al een paar keer testo geinjecteerd maar deze keer heb ik echt een stijf been. Hoe groot is de kans dat je een zenuw raakt??? ik heb er ook een rode vlek, zo groot als mijn hand. moet ik naar een doctor??? misschien denken jullie zeik niet zo, maar ik maak me een beetje zorgen. Het is nu zo.n 3 dagen zo.

Laatst bewerkt:
dat je spier stijver word(niet doordenken:D ) na het injecteren is vrij normaal , meestal is het een gevoel of je een knietje vol op je bovenbeen hebt gekregen en de ene heb je er last van de andere keer niet.
Maar die plek is raar , misschien ben je door een adertje heen gegaan .
Als het erger word zal ik zeker naar de dokter gaan ..
Misschien hebben andere hier nog raad voor je.
Succes

yoweatowe zei:
geachte bb, ik heb al een paar keer testo geinjecteerd maar deze keer heb ik echt een stijf been. Hoe groot is de kans dat je een zenuw raakt??? ik heb er ook een rode flek, zo groot als mijn hand. moet ik naar een doctor??? misschien denken jullie zeik niet zo, maar ik maak me een beetje zorgen. Het is nu zo.n 3 dagen zo.

ik heb zelf nooit probs gehad met injekt.
zet je hem wel goed en wat voor naald gebruik je 0.8 38 mm
gaat prima .
hoog op de spier zetten op reet daar zitten minnder zenuwen.
als je hem zet en de naald zit er in moet je een knisperend (zo noem ik dat )geluid hooren.
dan zit je goed in de spier.
dan heb je er veel minder last van
en niet helemaal tot het eind er in rammen die naald, geheid krijg je last en de naald ook niet steeds heen en weer beweegen.
krijg je ook last van .

suces er mee

Ik zou ff langs de dokter gaan. Het is vrij normaal dat je een beetje stijf been hebt, maar dit is niet normaal.
Kan een simpel bloeduitstortinkje zijn, maar kan ook iets heel anders zijn.

Better safe than sorry zou ik zeggen.

Terug
Naar boven