Fitness Seller

Stoere Dbol toeristen

CQ_Demolisher zei:
wat karper zegt is niet waar, in je puberteit krijg je vaak ook last van gyno en dan krijg je ook ''schijven'', dit heb ik ook en gaat meestal voor 100% weg..

op mijn sportschool heb je geen mensen die AS gebruiken, er zijn alleen maar boxers/kickboxers en andere atleten die daar geen behoefte aan hebben..

Gyno door het gebruik van anabolen kun je alleen door de chirurg weg laten halen.

En in elke sport worden stimulerende middellen gebruikt.

dbc01 zei:
Ik denk dat je hier wel wat replies op gaat krijgen Demolish, want er zijn een hoop vechtsporters die wel degelijk prestatieverhogende middelen gebruiken, en dan hoeft het niet meteen Deca of EQ te zijn om aan te komen maar eerder om te cutten (Clen, primo in sommige gevallen) of om trainingsintensie te verhogen (ephedra).

Je ziet het niet snel aan ze maar om dan te zeggen dat ze er geen behoefte aan hebben...

ik zeg niet dat vechtsporters over het algemeen geen spul gebruiken maar op mijn sportschool iig niet..

heheh nogal triest inderdaad mannetjes die denken dat ze groot worden zonder te trainen en allemaal kuurtjes nemen

uuhm dat wat je zegt van de pubertijd is waar want dat heb ik zelf ook gehad . Had ook schijven en ben toen naar de dokter geweest om te vragen wat het was hij zei dat het vanzelf wegtrok en dat is ook gebeurd. MAAR gyno van AAS trekken niet vanzelf weg en zijn alleen dmv plastische chirurgie weg te rkijgen....helaas

je kan natuurlijk ook je pasgeboren kind met je anabolen tietjes voeden :D hahaha

maniac zei:
Gyno door het gebruik van anabolen kun je alleen door de chirurg weg laten halen.

En in elke sport worden stimulerende middellen gebruikt.

oh ja?

bij snooker, biljarten, schaken, enz. ook??

:D

jupz, wat dacht je nou?
er zijn ook brain-steroids!

ja sorry, ik was stoned :P hehe

nee, die speelt meestal met me leuter

• Topic Starter Topic Starter
En bij (boog)schieten (met name de combinatie skien/boogschieten) om de hartslag te vertragen; immers, een schutter schiet altijd tussen twee hartslagen door.

Tragere hartslag betekent langer tijd om een schot uit te voeren.

misschien wel een nieuwe markt, BH's voor niet nakurende bbers :)

Terug
Naar boven