SanderM
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trouwens: check mn log mensen en jonko paas eens karma terug![]()
karma moet je verdienen
ik heb net ook lekker lopen stomen! hoop dat de thc niet teveel wegsnoept maar heb gewoon lekker zitten bulken
heb wel een mooi verhaal meegemaakt..
die post ik wel als ik morgen weer tijd heb en lekker wakker ben!
Xje p34ce OuT!
en voor loca![]()

stelletje junks
benieuwd naar sanderm's verhaal trouwens
jij nog een straf smoorverhaal sanca?
ik ga trouwens aantal dagen minder actief zijn, want m'n pc wordt hersteld en ben dus afhankelijk van de pc van anderen![]()

surestelletje junks
benieuwd naar sanderm's verhaal trouwens
jij nog een straf smoorverhaal sanca?
ik ga trouwens aantal dagen minder actief zijn, want m'n pc wordt hersteld en ben dus afhankelijk van de pc van anderen![]()
lang leven de ov
) maar toen we dus 9uur op het station best weer aankwamen bedacht ik me dat dus wij snel fietsen en hoopte dat hij er nog zou zijn, sjoerdhaas voorop en arjan achter ons met zn pfeiffer en een lekke band halverwege
toen kwamen sjoerd en ik aan daar en zagen we dat hij nog open was, hij was nog open omdat elke euro die die verdient voor hem is en hij het geld hard nodig heeft. sjoerd durfde het niet te vragen
en toen stonden we daar dus, nou toen vroeg ik maar aan die gast: heb je zin om er een mee te roken zo?
in de movie max! dat is echt een machtig gevoel in een winkel haha! om 5 voor half 11 kwam die gast van de movie max er achter dat als om half 11 het alarm er niet op staat dat de beveiliging dan gaat bellen dus we moesten toen snel eruit en ben ik nog even bij sjoerdhaas thuis wezen chillen en is de rest naar huis gegaan, sjoerd en ik hebben nog even comedy central zitten kijken en hulk hogan met zn lekkere dochter brooke hogan!! 

juist karma geven!
potjandorie sanca, jij gaat hard met je karma power maar ook wel met je posts
trouwens, ik ben echt mega-stoned!
weet je wat het met mn armen is? die zijn lang dus krijg ik ze moeilijker vol dan een kleiner persoon, dacht wel lastig voor de rest is het wel relax.
ik had toen ik in de shop aan het halen was heel de tijd naar de t**ten van dat vrouwke gekeken die me hielp.
zo dat waren opbiechtingen. ik hoop dat ik binnenkort snel 90 weeg en 100kg kan benchen, 120squatten, en 150 dl-en!
x voor loca en ik ga slapen!![]()