MuscleMeat

stoned

Vanaf morgen hoop ik nog eens compleet te stoppen met de canna.
Powerstats komen in mijn buurt Sander

hoe bedoel je? :)

je bent goed bezig sander-san, keep it up en dan kom je er wel!!!

dankjewel! ik ga ook ff minderen met smoken en zuipen doe ik bijna al niet meer dus ga er 100% tegen aan. ik zit tegenwoordig ook met voeding aan de 4000kcal dus groeien moet nu wel :D

Guess what Cookie and I tried yesterday... :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad ;) lekker hé :D Kost wel iets van een 450 Euro, maar het is elke cent waard! Van half 12 's middags tot half 12 's avonds :grinny:

Nog NOOIT zo scheef geweest... zelfs niet in de buurt van gisteren! Maar toch blijft ge echt sava! Ge gaat niet slecht of misselijk ofzo, wordt niet tam, krijgt geen prikkelende keel,... Geen negatieve bijwerkingen zoals gewoon smoren.

Echt de moeite waard :thumbs:

Ter vergelijking: Smoren is zoals mastuberen terwijl je aan een lelijk wijf denkt en dit is zoals je lul in Adriana Lima's liefdesgrotje steken! :hornyna:

Guess what Cookie and I tried yesterday... :D

Inderdaad ;) lekker hé :D Kost wel iets van een 450 Euro, maar het is elke cent waard! Van half 12 's middags tot half 12 's avonds :grinny:

Nog NOOIT zo scheef geweest... zelfs niet in de buurt van gisteren! Maar toch blijft ge echt sava! Ge gaat niet slecht of misselijk ofzo, wordt niet tam, krijgt geen prikkelende keel,... Geen negatieve bijwerkingen zoals gewoon smoren.

Echt de moeite waard :thumbs:

Ter vergelijking: Smoren is zoals mastuberen terwijl je aan een lelijk wijf denkt en dit is zoals je lul in Adriana Lima's liefdesgrotje steken! :hornyna:

:bow2: dikke respect maat, met zo'n verdamper rook je alleen de thc :lick:
leuk ding, maar spijtig genoeg zo duur :(

5 keer meer THC... that's ****ing hard bro!

We hebben gisteren elk het equivalent van 25 J's gedaan en we stonden nog op onze benen :D

Nog gewoon naar de Mc Donald's gereden en big mac menu besteld :meal:
Dan terug naar huis en alles chill...

Jullie nog smoorverhalen?

P.S.: we hebben weer gevaporized :cool: :D :grinny:

haha wowwwww das wel chilllll!!

heb je dat ding thuis staan? dan komen sjoerdhaas en ik is langs (en sanca ook :D)

haha wowwwww das wel chilllll!!

heb je dat ding thuis staan? dan komen sjoerdhaas en ik is langs (en sanca ook :D)

bij een maat... bij cookie :D

en het is perfect mogelijk om eens langs te komen ;) echt ongelooflijk scheef

nu weer :D

IK HEB 4 MAAND VAKANTIE :D:D:D:D:D

opsich wel cool idee om langs te komen, sjoerd vond het ook wel een cool plan!

miss dat loca ook langs komt? :D

Je kunt er heel simpel 1 zelf maken. Je pakt een gloeilamp, zaagt het onderste randje eraf gooit er een cola dop op. Boort een gaatje in de dop, en je steekt er een deel van een balpen in.
Je moet trouwens nog een gaatje in de dop boren, anders kun je niet sucken.

succes
hier een plaatje

Ik ben trouwens voor het eerst in 5 jaar 9 dagen clean, hoop dat ik het nu eindelijk een keer kan volhouden.

Steek hier een hart onder ivo zijn riem.

ivosnivo, bedoel je dat je 5 jaar en 9 dagen stoned bent geweest en dat je vandaag een dag niet stoned bent geweest of wat bedoel je?

Volgens mij na 5 jaar, voor het eerst 9 dagen aan stuk clean ???

ivosnivo, bedoel je dat je 5 jaar en 9 dagen stoned bent geweest en dat je vandaag een dag niet stoned bent geweest of wat bedoel je?

Voor het eerst 9 dagen niet stoned achter elkaar in 5 jaar. Ja ik weet dat dat enorm bad is, maar ik zo enorm weinig geslapen nu daarom is het wel moeilijker om het vol te houden.
Lig echt nachten wakker, en heel af en toe pak ik een x 4 uurtjes ofzo. Maar ik probeer het nu wel echt vol te houden.

ik hoorde iets over een stoom-meet?

Je kunt er heel simpel 1 zelf maken. Je pakt een gloeilamp, zaagt het onderste randje eraf gooit er een cola dop op. Boort een gaatje in de dop, en je steekt er een deel van een balpen in.
Je moet trouwens nog een gaatje in de dop boren, anders kun je niet sucken.

succes
hier een plaatje

Ik ben trouwens voor het eerst in 5 jaar 9 dagen clean, hoop dat ik het nu eindelijk een keer kan volhouden.

Steek hier een hart onder ivo zijn riem.

:scratch: dit heb ik nog nooit gezien, en ik heb al véél gezien :D

nice voor je dat je niet meer rookt, bij mij is het ook al jaren een gewoonte, maar niet van 's morgens af, pas 's avonds na het werk

:scratch: dit heb ik nog nooit gezien, en ik heb al véél gezien :D

nice voor je dat je niet meer rookt, bij mij is het ook al jaren een gewoonte, maar niet van 's morgens af, pas 's avonds na het werk

Ja dat was het voor mij ook, op vrije dagen vaak wel wat eerder. Maar ik ben zoiezo eigenlijk altijd al anti drugs geweest. Alleen wiet was echt mijn drugs, hoop echt dat ik het vol kan houden, zou het liever 1x per week doen ofzo. Maar dat kan ik niet, want dan ben ik alle dagen erna ook weer stoned.

Ja dat was het voor mij ook, op vrije dagen vaak wel wat eerder. Maar ik ben zoiezo eigenlijk altijd al anti drugs geweest. Alleen wiet was echt mijn drugs, hoop echt dat ik het vol kan houden, zou het liever 1x per week doen ofzo. Maar dat kan ik niet, want dan ben ik alle dagen erna ook weer stoned.

ik ken dat ja, vanop die vrije dagen, de laatste 2jaar hou ik het ook op mn jointjes, dat is ooit wel anders geweest ;)
tja, het zal allemaal op karakter aankomen, je zult er volledig klaar mee moeten zijn in't koppeke

Merk je dat niet met vechten man dat je uithoudingsvermogen vet achteruit gegaan is?

Merk je dat niet met vechten man dat je uithoudingsvermogen vet achteruit gegaan is?

nope, ik rook ook gewoon sigaretten, i know bad habbit, maar damn, reuzeverslavend, maar ik own qua conditie in de club, na de training (1,5u echt intensief), als de andere gaan douchen, ga ik nog wat verder met mn trainer
met lopen enzo net hetzelfde

Terug
Naar boven