XXL Nutrition

stoned

nja , wij kopen aan een huisdealer , 5 gram de week , denk moest ik in grote hoeveelheden kopen dat ik veeel meer zou smoren , als je zo'n grote hoop ziet liggen rol je er natuurlijk meer , nja die grote hoeveelheden doe je enorm veel winst , ex-vriend van me zus was dealer en ging iedere week naar nederland , kocht voor 1500, verkocht voor 2500 en had nog zo'n 15gram in een week over voor zichtzelf , goed handeltje volgens mij , maja als je met zo'n volle vuilniszak word gevat aan de grens:duh:

ik ben NU keistoned :) een pure aant smoren

jeetje man, ik kan mij niet meer herinneren dat ik dit heb getypt :D
gisteren la rocca, eergisteren fuif van mijn middelbare school (moest min. 16 zijn om binnen te mogen dus geen kleuters ginder van 13-14) dus beestig weekend

op de fuif wel schever toegekomen dan ik ben weggegaan... mss dankzij een vette blunt en een pure J voor het vertrek en ginder een 10-tal redbulls gedronken en niet meer gepaft? ;)

nja , wij kopen aan een huisdealer , 5 gram de week , denk moest ik in grote hoeveelheden kopen dat ik veeel meer zou smoren , als je zo'n grote hoop ziet liggen rol je er natuurlijk meer , nja die grote hoeveelheden doe je enorm veel winst , ex-vriend van me zus was dealer en ging iedere week naar nederland , kocht voor 1500, verkocht voor 2500 en had nog zo'n 15gram in een week over voor zichtzelf , goed handeltje volgens mij , maja als je met zo'n volle vuilniszak word gevat aan de grens:duh:

5 gram... hoeveel dok je daar tegenwoordig voor via een kleine dealer? ik heb free chronic, dus ben niet meer op de hoogte :)
in 'de tijd' (2 jaar geleden) was het +/- 4 a 5 Euro per gram

5 gram is hier 25 euro , is meestal van de gewone soortjes zoals nothern light enzo

Doet ie het of doet ie het niet ....???

met carnaval geen shit voor mij!
alleen bier :D!!

non de knetter.. wat was ik zat gisteren!

:roflol:

en morgen staat je weer een nieuwe verrassing te wachten als je deze post leest :D

:roflol:

zowiezo! nu ga ik met een maat van mij naar de nachtwinkel achter paprika super chips met ribbels!! :meal: en nu nog ene aant bollen voor straks :D for real wh*res

muaythaij

you dead man?!

:D

smokaholics, waarom puur eigenlijk? dat is zonde vind ik.. draai dan een blunt of stopt er gewoon tabak bij.. :D

hihi

:D

Terug
Naar boven