AndroidHealthClinic

stoned

Jezus Christus man! I'd wish :D

Ik was wasted gisteren... Vandaag getraind: biceps, triceps, pecs en lats... afgezien met pussygewichten!
Gisteren nog een super pak chips dus (paprika) en een grote zak M&M's gekocht in de nachtwinkel, echt té lekker en echt téveel van gegeten (tot ik niet meer goed was)! proef ze nu nog en heb nog maar net stoofvlees gegeten.
Gewicht begint terug bij te komen van mijn boefkicks (500 gram op één week) maar weldra stoppen met quasi dagelijks te smoren! Kwestie van school en bodybuilding weer serieus te nemen.

Maar vanavond toch nog niet :D Ga naar een paar copains op kot met 3 lekkere J's en 5 gram chronic...

Oh ja... trouwens... gisteren extreem stoned gereden met de auto, gewoon om te rijden, samen met die maat bij wie ik gaan smoren was! Hemels!
De lekkerste bocht ooooooit genomen! Moest naar links... Bocht van 90° loodrecht met een auto die aant wachten is in die baan waar ik in moest en tegen 50 km/uur die bocht in en eruit gekomen tegen 70 km/uur! Echt té zot! Even Loodrecht op die gast gestaan met mijn neus (dus 180 graden gedraaid!!!) en dan terug 90° naar rechts terug zodat ik goed zat. Zoiets doe ik mezelf niet na! Op 50 cm van die andere auto!

:roflol:

muaythaij rocks :rocknana:

Jezus Christus man! I'd wish :D

Ik was wasted gisteren... Vandaag getraind: biceps, triceps, pecs en lats... afgezien met pussygewichten!
Gisteren nog een super pak chips dus (paprika) en een grote zak M&M's gekocht in de nachtwinkel, echt té lekker en echt téveel van gegeten (tot ik niet meer goed was)! proef ze nu nog en heb nog maar net stoofvlees gegeten.
Gewicht begint terug bij te komen van mijn boefkicks (500 gram op één week) maar weldra stoppen met quasi dagelijks te smoren! Kwestie van school en bodybuilding weer serieus te nemen.

Maar vanavond toch nog niet :D Ga naar een paar copains op kot met 3 lekkere J's en 5 gram chronic...

Oh ja... trouwens... gisteren extreem stoned gereden met de auto, gewoon om te rijden, samen met die maat bij wie ik gaan smoren was! Hemels!
De lekkerste bocht ooooooit genomen! Moest naar links... Bocht van 90° loodrecht met een auto die aant wachten is in die baan waar ik in moest en tegen 50 km/uur die bocht in en eruit gekomen tegen 70 km/uur! Echt té zot! Even Loodrecht op die gast gestaan met mijn neus (dus 180 graden gedraaid!!!) en dan terug 90° naar rechts terug zodat ik goed zat. Zoiets doe ik mezelf niet na! Op 50 cm van die andere auto!

:roflol: in de vakantie mag je smoken wat je wil!
zolang het je studie maar niet te erg beinvloed;)

zoals ze in how high zeggen: smoke high, make the test high, get high scores!

maar wel dom dat je met de auto ben gaan rijden, wat als je iemand had aangereden?

zoals ze in how high zeggen: smoke high, make the test high, get high scores!maar wel dom dat je met de auto ben gaan rijden, wat als je iemand had aangereden?

right? rihgt! riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigghht!!!

how high's the shizzle!

zoals ze in how high zeggen: smoke high, make the test high, get high scores!

maar wel dom dat je met de auto ben gaan rijden, wat als je iemand had aangereden?

nu test ik niet hoe ver ik kan gaan hoor! ik ken die auto door en door! tzijn té chille zetels om er niet mee te gaan rijden! leder en van Momo racing!
die bocht bak ik altijd lekker, maar gisteren was een uitzondering :D nog lekkerder als anders, precies of de tijd stond stil...

als ik extreem wil gaan is het 's nachts op banen die ik 120% ken, weet in welke versnelling ik moet gaan, hoe snel, etcetera maar nu was het nog te druk om zulke stoten uit te halen

Ik ga nu een CHOCOLADE blunt smoren met northernlight (propvol) en special maroc shit!!! Waanzin... nu al zo stoned als een ei :D damn b*ch

nog voor 136 euro wiet en shit liggen uit maastricht!

sanca... are you dead?

"coach i gotta go"
*CRASH* "sanca you can go now!" "euhm... too late man"

nu test ik niet hoe ver ik kan gaan hoor! ik ken die auto door en door! tzijn té chille zetels om er niet mee te gaan rijden! leder en van Momo racing!
die bocht bak ik altijd lekker, maar gisteren was een uitzondering :D nog lekkerder als anders, precies of de tijd stond stil...

als ik extreem wil gaan is het 's nachts op banen die ik 120% ken, weet in welke versnelling ik moet gaan, hoe snel, etcetera maar nu was het nog te druk om zulke stoten uit te halen

toch je verstand gebruiken bro', je bent een goede kerel!

Ik ga nu een CHOCOLADE blunt smoren met northernlight (propvol) en special maroc shit!!! Waanzin... nu al zo stoned als een ei :D damn b*ch

sanca... are you dead?

"coach i gotta go"

whahaha muay thai , zalig als je stoned rijd , wel voorzichtig zijn ;) , wiet owned eigenlijk voor bijna alles , zeker ook voor in de bulk!:D

ik heb zelf ook de hele avond liggen doortiefen en ga nu nog wat verder gamen, smoke ze kerels .

sanca... are you dead?

"coach i gotta go"

136 euro... damn! haha dat is niet niks.

maar toch vind ik het dom als je gaat rijden onder invloed. daar ga ik niet om lachen of stoer om doen.

maroc rookt wel lekker he? lekker licht

136 euro... damn! haha dat is niet niks.

maar toch vind ik het dom als je gaat rijden onder invloed. daar ga ik niet om lachen of stoer om doen.

maroc rookt wel lekker he? lekker licht

rijden onder invloed van weed valt reuze mee
drinken en rijden daarentegen... :finger:

enjoy your smokes bro's :D

Ik ben altijd stoned...dus weet eens hoe ik zou rijden als ik nuchter was haha...

rijden onder invloed van weed valt reuze mee
drinken en rijden daarentegen... :finger:

enjoy your smokes bro's :D

zeg dat maar tegen de politie en de moeder van het overreden kind.
ik weet dat ik niet makkelijk verder zou kunnen leven als ik stoned een kindje zou dood rijden.

met roken heb ik nooit problemen gehad in het verkeer, drinken en rijden daarentegen doe ik niet meer!

:stupid: meestal rijd ik veel kalmer als ik stoned ben... tegenover agressiever en sneller als ik drink (nog maar 2 of 3x gebeurd)

Terug
Naar boven