XXL Nutrition

stoned

ach ik doe het niet niet vaak meer laatste tijd hoor:) jaartje of 2 terug elke dag wel :o

ach de een zuipt teveel de ander rookt af en toen een paffie, moet kunnen toch? :)
binnekort eens wat zelfkweek van mn broer uit proberen, tis zn eerste keer dus ben benieuwd :D

nja maar het is vooral niet goed als je nog geen 18 bent om elke dat te smoorn , komt omdat je hersens nog nie volgroeid zijn , maarja weed is nog altijd gezonder dan alcohol.

wat heeft ie gekweekt?buitenkweek/binnenkweek?

meestal roltabak... rolt veel makkelijker dan met sigaretten!
tegenwoordig echt wel véél puur :) of echt wel enkel aan de filter wat tabak
behalve als het echt speciale stuff is dan steek ik er echt een minimum aan tabak bij om geen wiet onnodig te verbranden ;) obviously :D

Ik heb wat zaadjes gekiemt en die gaan nu goed groeien ...
Zet er een stuk of 3 in mijn tuintje en laat de zon de rest maar doen ...:D
En mmh lekker een tjop na het eten jam jam ...

:eek: zet je die plantjes nu buiten??

Nick is beneden lekker tv aan het kijken ik zit ff op mijn kamertje achter laptoppie de standen bij te houden .....

ahh , dacht ik al veeel te koud , heb ook gekweekt in maart , eerst voorgroei binnen dan naar buiten , had nxl , early pearl en lowrider , was onze eerste kweek hadden zo'n 400gram droog , als je een sterke kleine plant wil die niet snel kapot gaat neem lowryder , zijn wonderplantjes

damn ik was gisteren eigenlijk weer lekker stoned :) probleem is dak binnen heb moeten smoren in m'n kamer met m'n venster toe doordat het te hard aant stormen was en de deuren dus in het hele huis bewogen door de tocht als ik m'n venster zou opendoen :(
echt wel ff stress, want als mijn ouders het zouden weten... (al vermoedt mijn ma het wel, het is vooral mijn pa die mij zou mollen) en als je binnen smoort ruik je het toch echt wel in het ganse huis :angstig:
vandaar was ik echt aan het hopen dat niemand naar het wc moest hé, dan hadden ze het zowiezo door :bang:
achja, het was lekkere stress, en vooral een lekkere joint :D

Wie heeft er gepost?
Totaal Aantal Posts: 179
Gebruikersnaam Posts
sanca 53
Muay Thai J 42
SanderM 38

:sanca: ---> edit: :roflol:

Terug
Naar boven