XXL Nutrition

stoned

damn ben stoned, sjoerdhaas hier achter mij ook :D

uit met mn vriendin na 1,5 uur praten :(
ze hield nog wel van me en was wel verliefd maar ze dacht dat het niet ging werken tussen ons. heb nog gezelgd dat ik er alles aan wilde doen, zelfs de mount everest wilde ik voor haar verplaatste toen zei ze dat ze dat niet waard was en dat ik dat natuurlijk wel vond. maar ze spreekt haar gevoel nooit uit, she is as cold as ice.. :( meer een denker en ik ben meer iemand met gevoel, zij dacht dat het niet ging werken ondanks dat we van elkaar hielden.. helaas.. ik ga nu koken want ik ben van plan 7uur te gaan trainen.

:(

ze hield nog wel van me en was wel verliefd maar ze dacht dat het niet ging werken tussen ons. heb nog gezelgd dat ik er alles aan wilde doen, zelfs de mount everest wilde ik voor haar verplaatste toen zei ze dat ze dat niet waard was en dat ik dat natuurlijk wel vond. maar ze spreekt haar gevoel nooit uit, she is as cold as ice.. :( meer een denker en ik ben meer iemand met gevoel, zij dacht dat het niet ging werken ondanks dat we van elkaar hielden.. helaas.. ik ga nu koken want ik ben van plan 7uur te gaan trainen.

Vrouwen kunnen soms raar doen bro. Zolang je nog kunt blijven trainen en eten ..

balen man :sad: ach, je komt er wel weer over, zolang waren jullie niet samen, toch?

Je zag het al een beetje aankomen, maar daar wordt het niet leuker op natuurlijk..

Sterkte mop :kiss:
Troost jezelf met de gedachte dat je nu helemaal vrij bent met je doen en laten in Spanje straks :)
En doe de groetjes aan dat ene meiske, thiska ofzo? :grinny:

dat suckt , mja ander en beter he :)

Vrouwen kunnen soms raar doen bro. Zolang je nog kunt blijven trainen en eten ..

yup ga nu trainen, avond eten heb ik alleen mn tonijn op en 1 hap rijst en 1 hap broccoli haha maja dat komt wel goed.

balen man :sad: ach, je komt er wel weer over, zolang waren jullie niet samen, toch?

we waren 2 maanden samen, niet lang maar wel genoeg om van elkaar te houden blijkbaar, helaas.

Je zag het al een beetje aankomen, maar daar wordt het niet leuker op natuurlijk..

Sterkte mop :kiss:
Troost jezelf met de gedachte dat je nu helemaal vrij bent met je doen en laten in Spanje straks :)
En doe de groetjes aan dat ene meiske, thiska ofzo? :grinny:

yup, zag het wel aankomen ja. ik heb niet eens de behoefte nu om te doen en laten wat ik wil in spanje ;) komt vanzelf wel..
jiska was de naam haha maar daar heb ik niet veel behoefte aan nu :) thanks.

dat suckt , mja ander en beter he :)

je komt misschien in de gym wel een meisje tegen die beter bij je past ;)

in mijn sportschool zijn er geen lekkere vrouwen ;)

ik ben weer stoned :D

Ik zit op 19 dagen niet blowen, en ik heb voor het eerst 8 uur (wat zeg ik, meer dan 4 uur) slaap gepakt. Hiephoi voor Ivo!

HIEP HOI VOOR IVO

:clap:

Terug
Naar boven