- Waardering
- 2
nope, langzaam he?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik dacht dat je meer rookte ja, maar dat komt misschien door die 1,5gr andere shizzle![]()

meer een denker en ik ben meer iemand met gevoel, zij dacht dat het niet ging werken ondanks dat we van elkaar hielden.. helaas.. ik ga nu koken want ik ben van plan 7uur te gaan trainen.
uit met mn vriendin na 1,5 uur praten
ze hield nog wel van me en was wel verliefd maar ze dacht dat het niet ging werken tussen ons. heb nog gezelgd dat ik er alles aan wilde doen, zelfs de mount everest wilde ik voor haar verplaatste toen zei ze dat ze dat niet waard was en dat ik dat natuurlijk wel vond. maar ze spreekt haar gevoel nooit uit, she is as cold as ice..meer een denker en ik ben meer iemand met gevoel, zij dacht dat het niet ging werken ondanks dat we van elkaar hielden.. helaas.. ik ga nu koken want ik ben van plan 7uur te gaan trainen.
![]()
uit met mn vriendin na 1,5 uur praten
ze hield nog wel van me en was wel verliefd maar ze dacht dat het niet ging werken tussen ons. heb nog gezelgd dat ik er alles aan wilde doen, zelfs de mount everest wilde ik voor haar verplaatste toen zei ze dat ze dat niet waard was en dat ik dat natuurlijk wel vond. maar ze spreekt haar gevoel nooit uit, she is as cold as ice..meer een denker en ik ben meer iemand met gevoel, zij dacht dat het niet ging werken ondanks dat we van elkaar hielden.. helaas.. ik ga nu koken want ik ben van plan 7uur te gaan trainen.
![]()
ach, je komt er wel weer over, zolang waren jullie niet samen, toch?Vrouwen kunnen soms raar doen bro. Zolang je nog kunt blijven trainen en eten ..
balen manach, je komt er wel weer over, zolang waren jullie niet samen, toch?
Je zag het al een beetje aankomen, maar daar wordt het niet leuker op natuurlijk..
Sterkte mop
Troost jezelf met de gedachte dat je nu helemaal vrij bent met je doen en laten in Spanje straks
En doe de groetjes aan dat ene meiske, thiska ofzo?![]()
komt vanzelf wel..
thanks.Een gym zonder mooie grieten is zoals een gym zonder squatrek
Ik zit op 19 dagen niet blowen, en ik heb voor het eerst 8 uur (wat zeg ik, meer dan 4 uur) slaap gepakt. Hiephoi voor Ivo!
Een gym zonder mooie grieten is zoals een gym zonder squatrek