MuscleMeat

stoned

hehe :)goed naar je zin gehad daar trouwens ?

Volgens mij ben je toch goed nat geworden, vooral die vrijdag

hehe :)goed naar je zin gehad daar trouwens ?

zeker, echt top man!!! het was ook wel leuk om deadsmurf en roxxe irl te zien :D

Volgens mij ben je toch goed nat geworden, vooral die vrijdag

dat valt best mee hoor, altijd redelijk op tijd kunnen gaan schuilen ;)
over onze tent hadden we uit voorzorgen bouwplastiek gehangen met als resultaat 's morgens nog een natte tent vanbinnen door de condensdruppeltjes :rolleyes:
ik zit nu wel met 'schele' koppijn en een lopende neus, damn, ik hoop dat ik niks te pakken heb

Rond 19:40 een space cake genuttigd. Begint nu steeds beter te werken. Dadelijk south park kijken. :D

de shit hier in lloret is echt shit, paar dikke gedraaid hier (gekocht van een n*ger hier op straat haha) maar NIET te vergelijken met NL shit!

Ook maar weer eens wat spammen hier :D
Ben trouwens nog steed clean, goed he? :o

de shit hier in lloret is echt shit, paar dikke gedraaid hier (gekocht van een n*ger hier op straat haha) maar NIET te vergelijken met NL shit!

Als wij nederlanders ergens goed in zijn, dan is het wel weed kweken. Onze weed heeft een absurd hoog THC-gehalte, in dat opzicht zijn wij erg verwend tov de buitenlandse weed, vandaar dus ook dat je van de weed van die spaanse negro minder stoned raakt dan die van hollandse makelij. Zal trouwens ook nog wel buitenweed zijn geweest wat die negro jou verkocht heeft. Beters dus om je eigen stash mee te nemen, mocht je perse toch in spanje iets willen kopen, koop dan een goeie plak hasj, die is over het algemeen wel goed.

we waren met het vliegtuig dus uit NL meenemen kon niet ;)

ach.. 11 dagen zonder wiet of hasj kan ik wel hoor :D

ik ga nu samen met sjoerdhaas tot 18-08 niks smoken!

:D

volgehouden tot 24-07 :D
maar ik ga het bij 1x in de 2 weken ofzo houden.

ik op vakantie ook wiet gehaald waren er gvd nergens vloeitjes te verkrijgen :mad:
en ben geen ervaren smoker dus het was gewoon mislukt om inventief toch nog fatsoenlijke jonkos te maken :treuren:

Al niets meer gepakt sinds Nieuwjaar, goed hé?

dat was mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar :cool:

Terug
Naar boven