SanderM
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb al best lang niet meer gesmoked, ben trots op mezelf![]()
binnenkort eens paddo's doen. 1/3 van een portie ofzo, rustig aan beginnen.
paddo.goedbegin.nl zei:De eerste keer
Zomaar een portie verse, gedroogde, in een of ander gerecht, gestopte Paddo's naar binnen werken, kan een onaangename ervaring opleveren. Bij een klein beetje vallen de effecten mee en zijn te vergelijken met Marihuana, maar wanneer je niet bent voorbereid op wat er kan gebeuren, kun je bij een stevige portie Paddo's behoorlijk in de war raken.
Het is, ook als alles goed gaat, een aangrijpende ervaring. Voor velen is het de eerste keer dat ze een andere staat van bewustzijn naast waak, slaap en droom ervaren. Voor anderen gaat er een lichtje branden omdat ze het herkennen van een out-of-body ervaring, een meditatie-oefening, yoga, sport of een bijzondere ontmoeting of ervaring.
De processen die door de mushroom (maar ook door LSD, XTC, 2CB, DMT, etc.) in onze hersenen en organen worden getriggerd, zijn eigenlijk vrij natuurlijk. Het gaat om stoffen die we zelf ook maken in ons lichaam, zoals serotonine. Alleen zijn ze er bij een trip in wat grotere hoeveelheden. Je kunt ook zonder drugs dergelijke ervaringen hebben. Vasten, mediteren, sportinspanningen of gewoon verliefd zijn werken in essentie niet anders; ook dan kun je je in de zevende hemel voelen.
Het is duidelijk dat het niet om een alledaags gevoel gaat, dus is het goed om je eerst eens te verdiepen in de effecten van de magische paddestoel. Dat kun je doen door dit boekje te lezen, maar ook door te praten met anderen die er meer ervaring mee hebben, door in een Paddo-shop te vragen om advies, er zijn boeken, je kunt op het Internet gaan neuzen of aan anderen (je ouders?) vragen wat die er van vinden. Onbekend maakt onbemind, een open communicatie is veel beter en vermindert ook het risico van een slechte ervaring, omdat je op deze manier een groot deel van de angstfactor uit het spel hebt gehaald.
Er is (net als bij coïtus) maar een eerste keer, en die ervaring komt nooit meer terug. Die eerste keer dat je de wereld ziet veranderen, het perspectief ziet vervormen en je bewustzijn zich zo opent is eigenlijk een heel teer goed en dit vergeet je gegarandeerd de rest van je leven niet meer.
Ga daar dan ook voorzichtig mee om, bereid je voor, maak er tijd en ruimte voor en laat je vooral niet vermurwen tot een te snelle trip omdat je geen nee durft te zeggen of bang bent uit de groep te vallen.
Besef, dat je leven een andere richting kan krijgen door je psychedelische ervaring, we kennen heel wat mensen die daardoor een heel andere kant uitgingen. Niet alleen de zogenaamde psychedelici, zoals bijvoorbeeld Tim Leary, maar ook musici, wetenschappers, artsen, priesters en veel spirituele mensen keken met behulp van Paddo's of andere middelen als het ware `over de heuvel'. Ze raakten geinteresseerd in het `andere' en het zou dom zijn om mensen als Deepak Chopra, Philip Glass, Huston Smith, Ram Dass, Terence McKenna, Aldous Huxley, Jaron Lanier, Robert Anton Wilson, Hans Plomp of Simon Vinkenoog eenvoudig te beschrijven als druggies.

Bij een klein beetje vallen de effecten mee en zijn te vergelijken met Marihuana, maar wanneer je niet bent voorbereid op wat er kan gebeuren, kun je bij een stevige portie Paddo's behoorlijk in de war raken.
heb al best lang niet meer gesmoked, ben trots op mezelf![]()
binnenkort eens paddo's doen. 1/3 van een portie ofzo, rustig aan beginnen.

daar kunnen wel een aantal toeristen over meepraten. zover ze dat nog kunnen

ben opnieuw begonnen met smoren ,af en toe eens een stickie in t weekend,heerlijk is dat ,zalig.....
Dat kan toch goed doen na een hele week zwaar trainen,zeer relaxerend voor de spieren
zalig....
enjoy your smoke
het word toch tijd dat we samen ns gaan smoren dan...

nog nooit zo stoned geweest, heb echt een half uur naar het vuur zitten staren, mijn voeten waren echt zoooo zwaar en toen moest ik nog naar huis fietsen..

Zo hey, ging lekker vorig weekend
Eerst anderhalf normale joints gehad, en toen een gatje gebrand in een sinasfles, daar een nieuwe joint in gedaan en toen geinhaleerd via de opening
Jeeeeeezus![]()
nog nooit zo stoned geweest, heb echt een half uur naar het vuur zitten staren, mijn voeten waren echt zoooo zwaar en toen moest ik nog naar huis fietsen..
Tijdens die rit heb ik me geamuseerd met alle felle straatlampen en het ritme van mijn dynamo
De terugrit duurde aardig lang moet ik toevoegen![]()