XXL Nutrition

stoned

ik heb hier een portie paddos klaar liggen voor vrijdagavond, kblijf dan gewoon thuis zet een paar kaarsjes, haal enkele films, leg muziekje op..ik kan haast niet wachten:D

Tof, maar ik zou ook eens buiten een wandeling gaan doen en dan liefst als het donker is. Ergens rustig buiten en luisteren naar de natuur, dan heb je fijne trips.

weet ik, heb ik al gedaan, maar dan begin ik hele lange wandelingen te maken en dan kom ik opeens tot het besef dat ik wat ver van huis ben, en overvalt me een wat raar gevoel, heb dat al 2 keren gehad, geen echte angst maar een ongemakkelijk gevoel dat ik niet direct kwijtraakte;)
ik doe het graag alleen thuis met een flipfilmpje :D

nothing beats nature! :D

wij gingen altijd rondrijden met de auto, ook wel leuk, maar dan moet je wel al iets gewend zijn ;)

damn, ik krijg er nu ook weer een beetje zin in, maar ik denk niet dat mn vriendin dat ziet zitten :o

nothing beats nature! :D

wij gingen altijd rondrijden met de auto, ook wel leuk, maar dan moet je wel al iets gewend zijn ;)

damn, ik krijg er nu ook weer een beetje zin in, maar ik denk niet dat mn vriendin dat ziet zitten :o
rondrijden:eek: nee dat zou ik niet doen dan, dan sla ik door denk ik:D

northern light owns :lick:

Superlekkere spacecake hierzo :lick:
Goed bulkvoer ook :roflol:

lekker:D

ik heb ook net een jointje gerookt van de restjes. voel hem lekker.. yeah baby

biertje ebij ook super lekker

haha lachkicks zijn echt geweldig. na een stevige lachbui voel ik me altijd superblij en gelukkig:)

begint de cake al te werken?:D

Ben nu alleen en mijn ouders zijn thuisgekomen vandaag :o
Dinsdag gaan we weer

Afgelopen zaterdag 4 plakjes gehad en 3 uur op een wc bril geslapen :o:(

Ben al een maand gestopt :woot:

Tis weer zover :o Lekker muziek luisteren in het donker....

Terug
Naar boven