- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
me too en met jullie allemaal eigenlijk
haha, wanneer gaan we een stoned-meeting organiseren?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

me too en met jullie allemaal eigenlijk
haha, wanneer gaan we een stoned-meeting organiseren?![]()

ik voor de wiet
wie voor de blunts, wie voor de oogdruppels en wie voor de vluchtwagen?![]()

Deze oogdruppels! Elke zichzelf respecterende smoorder kent dit toch?
Boradrine
De werkzame stof in Boradrine is fenylefrine. Fenylefrine is sinds 1933 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar in oogdruppels onder de merknamen Boradrine en Visadron.
Fenylefrine is ook verkrijgbaar in oogdruppels met een hogere sterkte. Deze worden gebruikt bij oogoperaties en oogonderzoek in het ziekenhuis Deze tekst gaat alleen over de toepassing in lage sterkte.
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?
Fenylefrine vernauwt de bloedvaatjes in het oogslijmvlies. Hierdoor neemt zwelling van het oogslijmvlies af.
Artsen schrijven het voor bij zwelling door irritatie van het oog.

? Ik merk het zelf echt mega erg. Als ik een bijv. de avond voor m'n stage een dikke stick rook en ik moet de volgende dag iets maken dan gaat t echt veel moeizamer om alles te begrijpen..? Heb nog paar gram leggen maar ga binnenkort weeris een kleine off-periode inlassen en dan zie ik in de zomervakantie wel weer.Maar ken je van blowen nou ook ontstoken ogen krijgen dan? Zie zelf veel minder als ik dikkes stick gerookt heb![]()
gewoon een vasodilatatie van je bloedvaten van je oog
en die boradrine zorgt gewoon voor een vasoconstrictie 
Wie van jullie heeft ook het gevoel zo dom te worden van blowen? Ik merk het zelf echt mega erg. Als ik een bijv. de avond voor m'n stage een dikke stick rook en ik moet de volgende dag iets maken dan gaat t echt veel moeizamer om alles te begrijpen..? Heb nog paar gram leggen maar ga binnenkort weeris een kleine off-periode inlassen en dan zie ik in de zomervakantie wel weer.

ik heb examens van keuzevakken op een nacht geleerd terwijl ik superstoned was... 50-tal bladzijden... ach het gaat minder vlot, maar het gaat nog steeds![]()

ik ben stoned
mijn maat en ik vroegen ons af of THC slecht voor je spiergroei/spieren in het algemeen waren?
gewoon een interessante vraag vonden wij

dan kunnen sanca en ik eens een coffeeshop in de buurt bezoeken en kun jij 1 van je 2x per jaar mee smoren? 
Deze oogdruppels! Elke zichzelf respecterende smoorder kent dit toch?![]()
bij de apotheker zeker? hier in BE zonder voorschrift iig!
wiet is "verboden" in België en oogdruppels om wietgebruik te masceren verboden in Nederland