Fitness Seller

stoned

Danku :D

haha dan heb je zowaar je eerste stoned-meeting ;)
zal voor hen wel een eindje rijden zijn, maar dat hebben ze vast wel voor je over :roflol:

haha nee geen zin in een stoned meeting, dan moeten ze ook blijven slapen, bah, nee dankje :D aardige jongens maar dat gaat te ver ;)

pk zou nog wel mogen, die vertrouw ik nog wel !

(...) Er zijn naar mijn mening 2 dingen die echt veel leuker worden als je ape stoned bent. Dat is muziek luisteren en gamen. Met name tony hawk pro skater 2, GTA en Fight Night met je kameraden is erg tof. :D

Ik geloof dat ik GTA zelfs nog geeneen keer nuchter heb gespeeld hahaha.

Ik weet nog wel iets wat leuk is :rolleyes: vorige week een hele avond naar gezichtsbedrog gekeken met een vriend van mij.. nog nooit zo hard gelachen :D Stoned gamen is sowieso de bom.. met SSX dacht ik altijd dat ik eindeloos kon vliegen als ik een stunt maakte :D

Ik weet nog wel iets wat leuk is :rolleyes: vorige week een hele avond naar gezichtsbedrog gekeken met een vriend van mij.. nog nooit zo hard gelachen :D Stoned gamen is sowieso de bom.. met SSX dacht ik altijd dat ik eindeloos kon vliegen als ik een stunt maakte :D

Yff :clap: :hello: :wave: :wave2:

Tis hier kwart voor 12 's avonds.. (USA).. ga zo maar slapen.. verveel me de pest en heb honger.. jullie zitten aan het ontbijt.. en ik mag niets meer eten.. k*t cut.. :(

yup zit hier met m'n pak rijstwafels :D :aai:

tot wanneer blijf je in de USA? En héééééééél ontopic: hoe is de wiet daar??

Zeg SanderM, waarom mag loca eigenlijk wel blijven slapen en sanca en ik niet :(

yup zit hier met m'n pak rijstwafels :D :aai:

tot wanneer blijf je in de USA? En héééééééél ontopic: hoe is de wiet daar??

Zit er nog tot volgende week maandag.. ben afgelopen donderdag aangekomen. Ben nog geen coffeeshop tegengekomen; geloof niet dat ze dat hier echt kennen (zit in San Francisco). Geen zin om er illegaal op straat aan te komen; sowieso als ze je pakken heb je een enorme boete of een gevangenis straf, kan best 10 dagen zonder :)

Sowieso zie je hier vrijwel niemand gewoon sigaretten roken en je ruikt ook echt nergens wiet.. ik zit vlak bij Oakland (ghetto).. daar zal het vast wel anders zijn maar hoef daar niet rond te lopen eerlijk gezegd :D

Zit er nog tot volgende week maandag.. ben afgelopen donderdag aangekomen. Ben nog geen coffeeshop tegengekomen; geloof niet dat ze dat hier echt kennen (zit in San Francisco). Geen zin om er illegaal op straat aan te komen; sowieso als ze je pakken heb je een enorme boete of een gevangenis straf, kan best 10 dagen zonder :)

Sowieso zie je hier vrijwel niemand gewoon sigaretten roken en je ruikt ook echt nergens wiet.. ik zit vlak bij Oakland (ghetto).. daar zal het vast wel anders zijn maar hoef daar niet rond te lopen eerlijk gezegd :D

waarom zit je daar eigenlijk? :)

Mn broer zit er 9 maanden op stage, hij heeft nog 3 maanden te gaan.. ik ging even 10 dagen langs.. verblijf in zn appartement :) wel chill hier, was ook wel toe aan vakantie.

aha, cool !

jij komt wel van rijke huize he? ik las in het zomer topic ook al dat je met je ouders naar dominikaanse rup. of abc eilanden ging.. weet niet eens welke eilanden dat zijn, die abc eilanden? :) hahaha

aha, cool !

jij komt wel van rijke huize he? ik las in het zomer topic ook al dat je met je ouders naar dominikaanse rup. of abc eilanden ging.. weet niet eens welke eilanden dat zijn, die abc eilanden? :) hahaha

mwah.. rijk? zeker niet rijk.. ik hou ook niet echt mn handje op ofzo.. ben niet echt verwend eigenlijk.. in tegenstelling tot mn broertje/broer :P Mijn tijd komt nog wel als ik straks op kamers ga.. dan ben ik aan de beurt :rolleyes:
Mn ouders doen het gewoon goed in het zakenleven en daar profiteer ik zo af en toe van.. rijk zijn we niet, we hebben het wel breed.

ABC eilanden --> aruba / bonaire / curacao ;)

Ik ben al een paar dagen NIET stoned geweest!
Gaat dus extra hard aankomen dit weekend!

Terug
Naar boven