XXL Nutrition

stoned

mwah.. rijk? zeker niet rijk.. ik hou ook niet echt mn handje op ofzo.. ben niet echt verwend eigenlijk.. in tegenstelling tot mn broertje/broer :P Mijn tijd komt nog wel als ik straks op kamers ga.. dan ben ik aan de beurt :rolleyes:
Mn ouders doen het gewoon goed in het zakenleven en daar profiteer ik zo af en toe van.. rijk zijn we niet, we hebben het wel breed.

ABC eilanden --> aruba / bonaire / curacao ;)

ach, soms je handje op houden is wel chill lijkt me maar je moet wel weten hoe je op eigen been moet staan.

aha, bedankt ;)

goede smoes :thumb:

ja die zullen onbetwijfeld willen ;)
ze zijn welkom!

nice to know :thumbs:

haha nee geen zin in een stoned meeting, dan moeten ze ook blijven slapen, bah, nee dankje :D aardige jongens maar dat gaat te ver ;)

pk zou nog wel mogen, die vertrouw ik nog wel !

:roflol:

Ik ben al een paar dagen NIET stoned geweest!
Gaat dus extra hard aankomen dit weekend!

sucses :D

bwahahahahaaaaaa!!!

**** it ik ga straks zwaar smoren! kan het niet meer aan :D allemaal door hier oude posts te lezen hé... :( :D ;)

toon dicipline muay thai !

discipline mijn gat als ik moet opstaan om 5u40 :D
ben echt al zo goed als gestopt hoor ;) 2 per week ofzo maar niet meer... eenmaal ik goed vertrokken ga zijn met trainen ga ik er ver volledig mee kappen (buiten de weekends)

discipline mijn gat als ik moet opstaan om 5u40 :D
ben echt al zo goed als gestopt hoor ;) 2 per week ofzo maar niet meer... eenmaal ik goed vertrokken ga zijn met trainen ga ik er ver volledig mee kappen (buiten de weekends)

achja zolang het je trainen, sociale leven, school, werk niet verkeerd beinvloed is het goed.

achja zolang het je trainen, sociale leven, school, werk niet verkeerd beinvloed is het goed.

ik zit nu op school :) morgen m'n vriendin zien, heb gisteren lekker getraind en ga het straks ook doen ;) Yup, alles in orde dus :D

bon, les gaat beginnen binne 10 minuten, c ya

Gewoon helemaal stoppen:rolleyes:, net als ik :D

ik ben blij dat ik er nooit mee begonnen ben, voor je het weet lig je te spuiten :D

Terug
Naar boven