Fitness Seller

stoned

Hmm, lekker.
Vandaag om 11 u gestopt met werken, eentje gewokt, geslapen als een baby, gegeten als een beest. Net wakker, wel uitgeslape en (terug) fris. Zalig

haha vandaag de hele dag knetterstoned op school gezeten, t*ring wat heb ik gelachen:roflol: moet wel 4 uur in halen omdat we ff 2 uurtjes gingen smoken bij iemand thuis :(:D

haha vandaag de hele dag knetterstoned op school gezeten, t*ring wat heb ik gelachen:roflol: moet wel 4 uur in halen omdat we ff 2 uurtjes gingen smoken bij iemand thuis :(:D

Hmmmmm... als het je school negatief beinvloedt kan ik dit niet goedkeuren knul! (Al hoop ik dat je ervan genoten hebt)

ik vind het dom om dat op school te doen maar zal wel bij de leeftijd horen ;)
dan is dat stoer, toen vond ik roken ook nog stoer :cool:

Hehe ik vind het totaal niet stoer, waarom rook jij joints dan?

Het gaat mij toch echt om het gevoel, de lachkicks met een groepje van 5 mensen is toch heerlijk man :D Trouwens de lessen stellen niks voor op mijn school, kom van de havo af dus dit is allemaal herhaling voor mij :)

weed > siggareten , wetenschappers beweren zelfs dat weed kanker kan voorkomen , bedoel dan wel niet longkanker , kan net zo goed een hersentumor krijgen van een gsm.

weed > siggareten , wetenschappers beweren zelfs dat weed kanker kan voorkomen , bedoel dan wel niet longkanker , kan net zo goed een hersentumor krijgen van een gsm.

:finger:

in mijn wetenschap is weed zelfs meer toxisch dan sigaretten
dit is imo een excuus van de verstokte weedrokers

ik zeg alleen maar zoek maar op

Terug
Naar boven